net 3x verloren met een highschool team, nu naar collegequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt bij echt noobteams terecht, al is dat niet zo erg want dan blink je wel makkelijker uit
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net 3x verloren met een highschool team, nu naar college
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvindenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:42 schreef deadprez het volgende:
#BringBlauweTijgerBack
Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep. nvrfrgt
die was slechter dan de teamprestatiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat meer om je individuele prestatie dan teamprestatie
hehe dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem in een ver verleden aan zijn UI geholpen. Ik kan het alleen niet terugvinden
Verkoop je PS4 incl nba 2k16 voor een spotprijsje aan mijquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die was slechter dan de teamprestatie
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was UI-loos toen en toen googelde ik heel simpel op blauwe tijger en er was zo'n plaatje.
ahaha emoquote:
Ook echt een jaar laterquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
jaquote:
Nieuwenierquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef deadprez het volgende:
waarom zit een of andere kkrmongool allemaal topics van nieuwenier te kicken
voor 50 euro krijg je een kopie van spongebob squarepants the movie the game op de gameboy advancedquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Okee prima 50 euro incl verzendkosten, ik ga akkoord Hermann
Wat was daar mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jadacht ff dat die teringjosti weer terug was
ken je Roadtrip/nieuwenier niet?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |