Ligt er ook aan of het bij de stewards gemeld is. Bottas klaagde meteen op de radio.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:59 schreef Smacked_Actor het volgende:
Krijgt Aslonso dan ook een reprimande? Hij deed namelijk hetzelfde bij Sloeber Hamilton.
#2maten
Lewis klaagde ook gelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of het bij de stewards gemeld is. Bottas klaagde meteen op de radio.
janken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:06 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Niet als Aslonso er geen een krijgt.
Jep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:09 schreef Smacked_Actor het volgende:
Hebben jullie überhaupt wel gekeken?
ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:09 schreef Smacked_Actor het volgende:
Hebben jullie überhaupt wel gekeken?
RIP stream.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
stream stuk (en nee, kan geen acestream kijken op osx)
dat was niet de wall of championsquote:
Net alsof hij daar iets aan kon doen.quote:
Zet dan alleen het commentaar uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Fopje het volgende:
Ok. Ik zet het geluid van Ziggo even af. Olav kan ik waarderen. Deze dildo niet.
de geleiderail met het flesje wodka dat voor hem uit gaat moet nog geïnstalleerd worden. Ze kunnen niet alles in een nachtje doen. Ze hebben het per slot van rekening al druk genoeg gehad om het circuit groen te laten kleurenquote:
tsja, dat is op het enorm lange rechte stuk. Het is niet zo dat je op dat gedeelte van de baan zomaar even de muur in klapt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef nils7 het volgende:
Hoor net dat ze in Baku wel 350+ kunnen halen.
Als alles zoveel veiliger moet waarom staan ze dat wel toe op een fucking straten circuit..
quote:
Palmer heeft bewezen dat het zomaar kan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, dat is op het enorm lange rechte stuk. Het is niet zo dat je op dat gedeelte van de baan zomaar even de muur in klapt.
ja, en Piquet op een veel lagere snelheid in Singapore ook. Dus wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palmer heeft bewezen dat het zomaar kan.
RB moet nog op de ultrasofts, dus dat is nog even wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:34 schreef Abdus18 het volgende:
Zo, nu gaan we het verschil eens zien tussen Mercs en RB
ik dacht dat ze ze wegstuurden op ultra's, dacht Sky ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
RB moet nog op de ultrasofts, dus dat is nog even wachten
denk ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:42 schreef franklop het volgende:
Zouden ze toch beetje aan het sandbaggen zijn bij RB?
dachten ze ja, omdat Ric maar 325 reed ipv ergens in de buurt van 330quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:45 schreef SnowOokami het volgende:
Hoorde ik het goed op Sky dat ze dachten dat de Renault motoren nog niet op 100% liepen?
Vandaar dat ik ook dacht dat ze aan het sandbaggen zijn. Maar ze zeiden dat ze dat niet zouden doen. Vandaar n twijfel eroverquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:45 schreef SnowOokami het volgende:
Hoorde ik het goed op Sky dat ze dachten dat de Renault motoren nog niet op 100% liepen?
eruit nuquote:
net naar buitenquote:
Dat weet ie tochquote:
Hij is gewoon irritantquote:
Dat wel, bloed irritant.quote:
op zich wel ok natuurlijk, maar hij vergelijkt de verkeerde rondes met elkaar. Althans, hij deed ROS en VES vergelijken, terwijl ROS 2 rondjes ervoor even rustig aan heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel, bloed irritant.
Met z'n domme vergelijkingen steeds. Zo enorm gefocust op die rondetijden
Ja dat... Maar goed, ik zou ook niet weten waar ik anderhalf uur over moet lullenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
dat vergelijken steeds tussen verstappen en ricciardo..... en stop eens met het roepen van zijn voornaam!! irritatiepuntjes
Zoals op Sky, over de lengte van Anthony Davidson en Will Stevens, en wie van de kijkers z'n huisdier heeft vernoemd naar een F1 driverquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:21 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ja dat... Maar goed, ik zou ook niet weten waar ik anderhalf uur over moet lullen
Yep, RedBull misschien weer met supersoft in Q2, zodat ze de race daarop kunnen starten ipv Ultraquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:23 schreef franklop het volgende:
de softs houden het ook goed. Wordt zonder regen een 1 stopper denk ik
denk eerder dat Mercedes dat doet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:24 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Yep, RedBull misschien weer met supersoft in Q2, zodat ze de race daarop kunnen starten ipv Ultra
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk dat Verstappen nog even een snelle ronde gaat knallen
nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:25 schreef Fokker89 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet wel zeker van niet.
Ik ga mijn uitgestelde date beginnen
Waar moeten we naar toe twitteren voor een fanboost?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:40 schreef SnowOokami het volgende:
Morgen gewoon ff die turboknop gebruiken Max en Daniel
https://twitter.com/Max33Verstappenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar moeten we naar toe twitteren voor een fanboost?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar moeten we naar toe twitteren voor een fanboost?
duidelijk geval van koop ontbinding lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:27 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... m'n BMW is overledenik kan ook wel een fanboost gebruiken
wat een drama.. 2x vluchtstrook en 10x garage in 5 weken, maar die garagehouder wilt m'n oude vertrouwde Astra nog niet teruggeven voordat hij alles heeft geprobeerd om die BMW betrouwbaar te krijgen (garantie), zucht... wat heb ik aan een auto die constant uitvalt?
Hij krijgt echt nog 1 kans om het in orde te krijgen... omdat hij nu al voor 1100 euro aan rekeningen heeft betaald zonder gezeik die ik heb gedeclareerd via een garage bij mij in de buurt (hij staat nu weer bij de dealer waar ik heb hem gekocht... die niet in de buurt is).quote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
duidelijk geval van koop ontbinding lijkt mij.
quote:
Met spelletjes is het ook altijd mijn favoriet. Samen met Australiequote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:44 schreef Abdus18 het volgende:
Canada blijft toch een van m'n favoriete banen. Zo lijkt het een simpel baantje, maar is o zo tricky.
Dat. En Monza en Spa en Japan natuurlijk, maar ook Bathurst en Laguna Seca zijn vetquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Met spelletjes is het ook altijd mijn favoriet. Samen met Australie![]()
Ik ben al blij als Max de slechte weekend van Monaco van zich af heeft geschud en de auto zonder al te veel problemen over de finish weet te krijgen. Als Max dan in de punten zit en we een heerlijk race van hem hebben gezien, dan ben ik allang blij.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:39 schreef Geralt het volgende:
Ik had dat eerder met Monza ook. Ik raad je aan om daar eens een 100+ rondes te doen in timetrial tegen jezelf met ghost aan zegmaar. Het duurt bij mij ook altijd even, maar als je banden warm zijn en je de juiste auto hebt en je hebt de flow te pakken dan kan je daar mooi gooien en smijten met je auto
Maargoed, dat is offtopic verder, excuus daarvoor.
Wat denken jullie morgen voor de Q; Max weer voor Ricardo?
Ik hoop eigenlijk erachter en met een strakke race ervoor finishen. Erachter is ook geen schande. Liever dat dan ervoor Q-en en dan ergens tijdens de race een call van het team krijgen om Ricardo voor te laten. Met weer een NO! komt ie denk ik niet zo makkelijk weg bij Red Bull
Hmmm neh. Bij Toro Rosso had ik het met je eens geweest. Nu MOET ie gewoon top 6 rijden mocht er niks geks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:35 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als Max dan in de punten zit en we een heerlijk race van hem hebben gezien, dan ben ik allang blij.
Ohh heel vet. Het is dat ik een grafhekel heb aan FFB ivm het geluid. Maar ziet er sexy uit. Ik doe het met de T80 omdat daar geen FFB opzit. Ik vind het een heerlijk stuurtjequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. En Monza en Spa en Japan natuurlijk, maar ook Bathurst en Laguna Seca zijn vet
Morgen komt mijn nieuwe stuurtje binnen:
[ afbeelding ]
Denk dat ik voor mn verjaardag al weet wat ik vraag van Brennie:
[ afbeelding ]
Ik heb de T300RS met bovenste stuurwiel en ben er erg blij meequote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. En Monza en Spa en Japan natuurlijk, maar ook Bathurst en Laguna Seca zijn vet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met je eens en 6 is dan ook het laagstequote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hmmm neh. Bij Toro Rosso had ik het met je eens geweest. Nu MOET ie gewoon top 6 rijden mocht er niks geks gebeuren.
Palmer + Monaco?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, dat is op het enorm lange rechte stuk. Het is niet zo dat je op dat gedeelte van de baan zomaar even de muur in klapt.
Nat en gas geven op een zebrapad. Is toch wel wat anders dan dit rechte stuk.quote:
Want in Baku is geen zebrapad (niet naar gekeken) en kan 't niet regenen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nat en gas geven op een zebrapad. Is toch wel wat anders dan dit rechte stuk.
Die base heb ik er ook bij, met de T3PA pedalen met conical brake mod. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:17 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ik heb de T300RS met bovenste stuurwiel en ben er erg blij mee
Goede koop
Ja ik moet ook nog andere pedalen halen, de standaard 300rs zijn niet echt geweldig. Wat speel jij ermee?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die base heb ik er ook bij, met de T3PA pedalen met conical brake mod. Ben benieuwd.
En ik ben benieuwd naar wat Max kan laten zien dit weekend. Vooralsnog gaat het prima, behalve die reprimande dan, maargoed, die krijgt ook iedereen wel eens. Net zoals dat iedereen wel eens crashed.
Momenteel nog niks want de postbode is nog onderwegquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:54 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog andere pedalen halen, de standaard 300rs zijn niet echt geweldig. Wat speel jij ermee?
http://www.espn.in/f1/sto(...)pletely-nico-rosbergquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:54 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Een halve seconde van Mercedes zo ongeveer.
Het zou kunnen natuurlijk, maar ik lees ook berichten dat Ferrari sneller gaat zijn dan de Bulls.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
http://www.espn.in/f1/sto(...)pletely-nico-rosberg
Speculatie van Rosberg dat Red Bull in de tweede vrije training de motor laag heeft afgesteld.
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Geralt het volgende:
Hoe laat is VT3? Dat heb ik even gemist ivm een bruiloft en bier gisteren?
4 uur vrije trainingquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zou kunnen natuurlijk, maar ik lees ook berichten dat Ferrari sneller gaat zijn dan de Bulls.
Even afwachten tot vanavond en dan weten we waar iedereen staat.
Hoe laat is VT3? Dat heb ik even gemist ivm een bruiloft en bier gisteren?
Als dat waar is ben ik benieuwd wanneer ze hem omhoog zetten... bij Sky zeiden ze ook al dat de RB's niet voluit leken te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
Speculatie van Rosberg dat Red Bull in de tweede vrije training de motor laag heeft afgesteld.
Als Max weer solide gaat rijden en in een flow komt zoals ie reed in Barcelona dan acht ik hem nu al beter als Ricardo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:20 schreef Geralt het volgende:
Ik denk dat we nog moeten zien of hij Ricardo al kan hebben. Zou geweldig zijn natuurlijk, maar die nieuwe motor is ook even wennen. Zeker omdat hij nog pas half gewend is aan de auto.
Ik heb er in elk geval zin in
Gelukkig nu hoef ik niet meer laat op te blijven (andere tijdzone) om de race te kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:16 schreef ZaZoe het volgende:
Podium is haalbaar voor Max.
Kimi blijft ie wel voor. RIC kan ie nu al hebben met de nieuwe motor. Daarbij optellend dat er minimaal 1 voor hem uitvalt,.. et voilà plaats 3 is bereikt.
1) HAM
2) VET of ROS
3) MAX
waar zit je danquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig nu hoef ik niet meer laat op te blijven (andere tijdzone) om de race te kijken
Kijk bij iemand thuis.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:45 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik zit in het buitenland (Kosovo) en niemand kijkt hier f1 dus een cafe is geen optie, iemand suggesties?
Die mogenlijkheid moet je ook maar net hebben. Stel je bent daar voor werk of vakantie; dan ga je toch niet lukraak bij wat mensen aanbellen en vragen of je je poten op de bank mag gooien en F1 mag kijken bij hun of wel?quote:
Doet Red Bull toch iets goed dat Rosberg m al weer begint te knijpen terwijl hij in de beste auto zitquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:57 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ze hebben Max Verstappen in de auto. Ik zou hem ook knijpenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doet Red Bull toch iets goed dat Rosberg m al weer begint te knijpen terwijl hij in de beste auto zit
zou mooi zijn als een 18-jarig snotjochie Mercedes om zijn oren kan rijdenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze hebben Max Verstappen in de auto. Ik zou hem ook knijpen
Dacht dat het over Canada ging. My bad!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:50 schreef Twieki het volgende:
[..]
Want in Baku is geen zebrapad (niet naar gekeken) en kan 't niet regenen?
Ik net zoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mis de Quali vandaag omdat ik op pad bendus morgen maar alles kijken...
Nieuwe neus is waarschijnlijk voor Baku.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:30 schreef aesop het volgende:
Ik las ergens dat RIC een nieuwe kortere neus had enMax niet. Was dat alleen voor FP of ook voor vandaag en morgen?
Die laatste heb ikquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn idee ook idd!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Laat 'm eerst gewoon maar finishen, alles vanaf P6 hoger is mooi meegenomen.
19.00uquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef Gezicht het volgende:
Hoe laat is de Qualification? Nederlandse tijd dan.
Staat ook in de OP trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:10 schreef Gezicht het volgende:
Hoe laat is de Qualification? Nederlandse tijd dan.
Mijn verwachting;quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Thanks. Wat verwachten de kenners hier? Mercedes grid 1?
1. HAMquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Thanks. Wat verwachten de kenners hier? Mercedes grid 1?
Ehmm, ja. Het begon mooi vanochtend, maar het lijkt er op dat het onweer nu al tijdens de kwalificatie gaat losbarsten...quote:
Ik heb ook vertrouwen in Sainzquote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:42 schreef ondeugend het volgende:
1 een Mercedes
2 een RB
3 een RB
De uitslag morgen is dit
Ook leuk !quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ehmm, ja. Het begon mooi vanochtend, maar het lijkt er op dat het onweer nu al tijdens de kwalificatie gaat losbarsten...
Vind die anti bier reclame dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 12:58 schreef j95 het volgende:
Zat gisteren even naar de training te kijken, maar Heineken is meteen lekker zichtbaar he
Het verbodsteken was in vorm van een stuur. Vond 'm niet heel slechtquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vind die anti bier reclame dan wel weer jammer.
Heineken flesje met een verbodsteken erop en "if you drive, never drink".... verzin iets leukers ofzo
Echt?? helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het verbodsteken was in vorm van een stuur. Vond 'm niet heel slecht
Maar goed dat je hier geen minnetjes kan krijgen, anders was je gegarandeerd topscorer van de dag met zo'n opmerking tussen de vaak ziekelijke adoratie van ons aller Max. En ja, ik ben uiteraard ook fan van Max.quote:
In Monaco zou het de laatste 8 laps ook nog gaan regenen, daar is ook niet veel van gekomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:18 schreef DutchTrain het volgende:
Gisteren dacht men nog aan 22 graden en zonnig droog weer voor vandaag.
Dat is iets veranderd...
[ afbeelding ]
Ik zit eigenlijk al te wachten tot VT3 begintquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:34 schreef Loekoe het volgende:
Heb er echt weer zin in!
Benieuwd of Ricciardo er weer zo'n superrondje in de quali uit kan persen.
Benieuwd of Verstappen toch nog wat meer uit de zachtste compound kan halen (moet kunnen, denk ik. In de trainingen nog weinig vooruitgang geboekt)
Benieuwd of de Ferarri's inderdaad sneller lijken dan de RB's
Benieuwd of Rosberg het Hamilton nog lastig kan maken
Benieuwd wie zichzelf als eerste in de Wall of Champions kreukelt (wát een heerlijke bocht is dat)
Benieuwd of Kyviat zichzelf nog op kan pakken
Genoeg om naar uit te kijken!
Will Buxton vind ik wel een van de betere F1 journalisten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Paddock Pass van NBCSN was weer puik
Maar Sainz is een topper, neemt niet weg dat Max ook top is, ben fan van allebeiquote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar goed dat je hier geen minnetjes kan krijgen, anders was je gegarandeerd topscorer van de dag met zo'n opmerking tussen de vaak ziekelijke adoratie van ons aller Max. En ja, ik ben uiteraard ook fan van Max.
Eens! Waar Ted ook wel genoemd mag worden, heerlijk droge humor en losse manier van presenteren. Als ik 1 show zou moeten kiezen om aan mijn nieuws te komen, is het zijn notebook gebeuren wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Will Buxton vind ik wel een van de betere F1 journalisten.
Ah, het ophemelen van Ricciardo gaat maar door. Verstappen moet hem gewoon binnen een paar maanden op snelheid kloppen om de hype waard te zijn. Ik denk dat dat wel gaat lukken maar in de tussentijd hoeven we Ricciardo niet beter te maken dan hij is. Goede coureur hoor, goede inhaler ook, maar dat hij Vettel verslaat in een kutauto zegt meer over Vettel dan over Ricciardo.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 14:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ja Ric heeft twee kwalis op rij echt een ziek ziek rondje gereden.
Moeten ook niet vergeten dat hij in 2014 wonderboy Vettel de baas was. Als Max alleen al gelijk aan Ricciardo kan komen zit ie al op top drie niveau.
ja ik zie ZS betaald. ik heb ziggosport omdat ik een abbo heb bij hun. heb dan waarschijnlijk niet de goede F1 zender. wedstrijd kan ik wel altijd zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen idee. Zou in de OP moeten staan
VT3 helaas niet op ZS gratisquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:33 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ja ik zie ZS betaald. ik heb ziggosport omdat ik een abbo heb bij hun. heb dan waarschijnlijk niet de goede F1 zender. wedstrijd kan ik wel altijd zien.
VT3 is op ZSRacing (kanaal 404). Quali + race is te zien op kanaal 14.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:33 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
ja ik zie ZS betaald. ik heb ziggosport omdat ik een abbo heb bij hun. heb dan waarschijnlijk niet de goede F1 zender. wedstrijd kan ik wel altijd zien.
Dank, ik zat al streams te zoekenquote:
Zekrquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Will Buxton vind ik wel een van de betere F1 journalisten.
Op Ziggo ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:02 schreef Abdus18 het volgende:
Hmm, op Sky over dat er mogelijk flexible rearwings zijn, interesant
Of ze rijden met minder vleugel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:06 schreef Abdus18 het volgende:
331 km/h voor verstappen, gisteren kwamen ze maar aan de 325 km/h
DIe renault leek inderdaad wel geknepen te lopen gisteren
Ja op Ziggoquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:10 schreef franklop het volgende:
is die gratis live timing ook nog ergens?
opgeslagen, want dit zie je niet vaak twee coureurs dezelfde snelste tijdquote:
op de nog zachtere band ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Hamilton reed 1:14.2 gisteren dus ja...
Dat leek in Monaco alquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Volgens Sky is de supersoft voor Red Bull op alle fronten beter dan de ultra
Dat is te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:14 schreef Nattekat het volgende:
denk dat je daar wel redelijk vanuit mag gaan, zullen nu toch met quali rondjes bezig zijn vanwege die regenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:15 schreef Swetsenegger het volgende:
De nieuwe tag heuer lijkt inderdaad wel een aardige verbetering als F3 ook maar engie indicatie is voor Q
Rosberg ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton miste de chicane evne mooi
Rosberg*quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton miste de chicane evne mooi
mja dit is wel al het tweede setje van de twee die ze maar bij zich hebben :xquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rosberg*
Dit circuit is niks dan chicanes, waarom specifiek 'de' chicane?
Dat is het nadeel van al 7 weken (?) geleden de keuze door te moeten geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer is dat RB dit hele weekend maar 2 sets supersofts heeft en die nu al gebruikt zijn.
[ afbeelding ]
je weet wel, die met wall of championsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rosberg*
Dit circuit is niks dan chicanes, waarom specifiek 'de' chicane?
Weet wel dat je die bedoelt hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je weet wel, die met wall of champions
En race.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:18 schreef Abdus18 het volgende:
ik teken wel voor deze uitslag van de quali
Max moet nog wel even wat records spannend houden hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:18 schreef Abdus18 het volgende:
ik teken wel voor deze uitslag van de quali
Goed punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in die andere chicanes kun je ook mooi hard klappen
Want? Als er een wolkbreuk komt is er geen Q en geldt beste tijd F3 ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:16 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat je daar wel redelijk vanuit mag gaan, zullen nu toch met quali rondjes bezig zijn vanwege die regen
Beide kan hij dit nog halen. Jongste wk is wel heel opportunistischquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Max moet nog wel even wat records spannend houden hoor.
Jongste WK winnaar en jongste op pole
Dat is wel jammer ja :/quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer is dat RB dit hele weekend maar 2 sets supersofts heeft en die nu al gebruikt zijn.
[ afbeelding ]
Je kan toch gewoon kwalificeren in de regen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
Als de kwalificatie verregend dan wordt de uitslag van FP3 de startvolgorde?
Want? daar heeft hij nog 2 seizoenen voor toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Beide kan hij dit nog halen. Jongste wk is wel heel opportunistisch
Tenzij het echt bar en boos is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon kwalificeren in de regen?
Nee en als het heel slecht is kunnen ze het nog verplaatsen naar zondagochtend.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
als de kwali niet doorgaat dan nemen ze idd de uitslag van FP3quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef tralalala het volgende:
gebeurde toch in Japan paar jaar geleden?quote:
ik bedoel dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Want? daar heeft hij nog 2 seizoenen voor toch?
quote:
Gelukkig staat er enorm veel op het spel tijdens een FP.quote:
Jaquote:
absoluut. daar wordt de eer verdeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig staat er enorm veel op het spel tijdens een FP.
Domme aanname van je wat betreft 'ophemelen' Ricciardo. Ik had het ook gezegd als Max helemaal niet in de F1 had gezeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ah, het ophemelen van Ricciardo gaat maar door. Verstappen moet hem gewoon binnen een paar maanden op snelheid kloppen om de hype waard te zijn. Ik denk dat dat wel gaat lukken maar in de tussentijd hoeven we Ricciardo niet beter te maken dan hij is. Goede coureur hoor, goede inhaler ook, maar dat hij Vettel verslaat in een kutauto zegt meer over Vettel dan over Ricciardo.
dat was een herhaling schatquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die liet massa net voorbij in S3
Dat is zelfs bijzonder kutquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar practice.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:30 schreef Geralt het volgende:
Verdomme ophoeren met die regen ik wil Max op P1 zien op de ultras
Elke P1 is er 1quote:
een FP P1 heeft ie al gehad.quote:
eerst maar de quali afwachten, maar voortekenen zijn goedquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
het lijkt geen walk-over voor Mercedes te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |