Ligt er ook aan of het bij de stewards gemeld is. Bottas klaagde meteen op de radio.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:59 schreef Smacked_Actor het volgende:
Krijgt Aslonso dan ook een reprimande? Hij deed namelijk hetzelfde bij Sloeber Hamilton.
#2maten
Lewis klaagde ook gelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of het bij de stewards gemeld is. Bottas klaagde meteen op de radio.
janken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:06 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Niet als Aslonso er geen een krijgt.
Jep.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:09 schreef Smacked_Actor het volgende:
Hebben jullie überhaupt wel gekeken?
ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:09 schreef Smacked_Actor het volgende:
Hebben jullie überhaupt wel gekeken?
RIP stream.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
stream stuk (en nee, kan geen acestream kijken op osx)
dat was niet de wall of championsquote:
Net alsof hij daar iets aan kon doen.quote:
Zet dan alleen het commentaar uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Fopje het volgende:
Ok. Ik zet het geluid van Ziggo even af. Olav kan ik waarderen. Deze dildo niet.
de geleiderail met het flesje wodka dat voor hem uit gaat moet nog geïnstalleerd worden. Ze kunnen niet alles in een nachtje doen. Ze hebben het per slot van rekening al druk genoeg gehad om het circuit groen te laten kleurenquote:
tsja, dat is op het enorm lange rechte stuk. Het is niet zo dat je op dat gedeelte van de baan zomaar even de muur in klapt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:29 schreef nils7 het volgende:
Hoor net dat ze in Baku wel 350+ kunnen halen.
Als alles zoveel veiliger moet waarom staan ze dat wel toe op een fucking straten circuit..
quote:
Palmer heeft bewezen dat het zomaar kan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, dat is op het enorm lange rechte stuk. Het is niet zo dat je op dat gedeelte van de baan zomaar even de muur in klapt.
ja, en Piquet op een veel lagere snelheid in Singapore ook. Dus wat is jouw punt?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Palmer heeft bewezen dat het zomaar kan.
RB moet nog op de ultrasofts, dus dat is nog even wachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:34 schreef Abdus18 het volgende:
Zo, nu gaan we het verschil eens zien tussen Mercs en RB
ik dacht dat ze ze wegstuurden op ultra's, dacht Sky ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
RB moet nog op de ultrasofts, dus dat is nog even wachten
denk ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:42 schreef franklop het volgende:
Zouden ze toch beetje aan het sandbaggen zijn bij RB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |