quote:
Ik zie geen schadequote:
ehm... ik moet nog even op gang komenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:53 schreef Gutmensch het volgende:
Zitten jullie ook allemaal,klaar voor de eerste wedstrijd van het EK voetbal?
Hup Roemenië
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dat nu de NPO weer de rechten heeft over een toernooi dat NED niet meedoet
Hikquote:
ik weet helemaal nergens vanquote:
Ga dan maar lekker slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet helemaal nergens van
zzzzzzzzzzzz
Vreet je altijd prutquote:
Van mijn stiefvaderquote:
Ja precies, de datum niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK. En loopt ie ook nog? Lijkt redelijk op tijd te lopen
Weet ik niet, mijn moeder trok de kluis open met horloges.quote:
Dat lukte je moeder nog wel om de kluis open te krijgen,,,quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn moeder trok de kluis open met horloges.Lief maar ik vond deze mooi.
Beetje stoer
Dat ze moeilijk loopt betekent niet dat ze achterlijk isquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lukte je moeder nog wel om de kluis open te krijgen,,,
Nee daar heb je gelijk, ik dacht dat ze er erger aan toe was....Sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze moeilijk loopt betekent niet dat ze achterlijk is
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk, ik dacht dat ze er erger aan toe was....SorryIk heb geeneens een kluis in huis...
Altijd, tot vervelends toe, oprottenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen jullie die wel eens tegen tijdens je werk?
Wij jongemannen hadden in die tijd allemaal een duikersklokje, tenminste ik wel.quote:
Een dikke waterdichte Seiko met stopwatch. Er zat al snel een dikke kras op.. Geen idee waar ie gebleven isquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij jongemannen hadden in die tijd allemaal een duikersklokje, tenminste ik wel.
Morgen.
Mijn eerste was een Ancre, met een blauwe wijzerplaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dikke waterdichte Seiko met stopwatch.
Zit er dan wel een briefje bij, zodat ie weet dat het van zn opa was?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog de mondharmonica van mijn (in '81 overleden) vader, ding is niks waard, behalve voor mij dan, en als ik het loodje leg, het ding zit in een apart vakje in de koffer van de mandoline, aangezien alle instrumenten toch van baardaap zijn als ik het loodje leg vindt ie dat ding vanzelf terug in dat vakje.
Hij heeft het ding wel eens in zijn handen gehad, en het ding zit niet voor nop in dat koffertje, dat snapt ie wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er dan wel een briefje bij, zodat ie weet dat het van zn opa was?
Lekker slim bezig die beestjes... Succes er meequote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb ik tussen mij en de buurman alles dichtgemaakt voor de katten, wat doen die idioten!! Gaan ze over een randje op 5 hoog van nog geen 5 cm om het gaas dat ik gespannen heb heen, en treffen daar 2 honden aan, nou, dat was te horen....bloembakken ondersteboven en zo......willen ze weer via dat zeer smalle randje terugkomen, om dat te voorkomen heb ik maar weer een stuk losgetrokken, betekent dus dat ik nog meer gaas nodig heb.
De honden zijn bang voor de poezen en de poezen zijn bang voor de honden.![]()
Ik moet nu dus een stukje gaas tot zeker 10 cm over die rand maken, had verwacht dat ze daar niet langs zouden gaan omdat dat nogal link is, maar ze vinden het meevallen, ik had alleen niet meer gaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker slim bezig die beestjes... Succes er mee
Zo viel hier laatst die ene gast van 7 hoog dood op de grond...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet nu dus een stukje gaas tot zeker 10 cm over die rand maken, had verwacht dat ze daar niet langs zouden gaan omdat dat nogal link is, maar ze vinden het meevallen, ik had alleen niet meer gaas.
Maar goed, de buurman zei gisteren, ik weet nog wel iemand die een stuk gaas over heeft, maar je weet, die kan jou niet uitstaan.Dus ik zal je wel een stuk bezorgen.
Een kat overleefd dat wel, hij landt dan in de struiken, maar de vraag is wat ze dan zullen doen van de schrik, ik zit dan namelijk nog boven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo viel hier laatst die ene gast van 7 hoog dood op de grond...
Er zijn katten die dat niet overleven hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kat overleefd dat wel, hij landt dan in de struiken, maar de vraag is wat ze dan zullen doen van de schrik, ik zit dan namelijk nog boven.
Klopt, ligt eraan hoe ze vallen, maar hey, ik wil ook niet dat mijn 2 lieve beestjes zullen vallen, ik moet er alleen wel alles aan doen om die 2 stukken eigenwijs bij de buurman weg te houden...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn katten die dat niet overleven hoor.
Een kat van mij had zijn kaak tussen zijn oren na Vier hoog.
Ooit in grunn overleefde een klein katje een val van 10 hoog. Een week later overleed er een kat na een val van slechts twee hoog. Maar dat was ook geen kleintje.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ligt eraan hoe ze vallen, maar hey, ik wil ook niet dat mijn 2 lieve beestjes zullen vallen, ik moet er alleen wel alles aan doen om die 2 stukken eigenwijs bij de buurman weg te houden...
Dat is niet zo mooi van je poes, en hoe is het nu? Of is dat een overbodige vraag....
Die van mij zijn nog jong (worden 7 augustus 2 jaar), flexibel en slank.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit in grunn overleefde een klein katje een val van 10 hoog. Een week later overleed er een kat na een val van slechts twee hoog. Maar dat was ook geen kleintje.
je wil gewoon echt niet dat ze vallen, dus gaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog jong (worden 7 augustus 2 jaar), flexiblel en slank.
Het ligt er gewoon aan hoe ze vallen, hier zijn geen obstakels dus dan wordt het een vrije val.
Alleen tussen de buurman en mij, de voorkant ga ik niet afsluiten, ze moeten maar even snappen dat het 5 hoog is, dat snappen ze ook, ze willen dan ook alleen richting buurman.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
je wil gewoon echt niet dat ze vallen, dus gaas.
Mafkees.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
Je kunt je natuurlijk wel oefenen vana kleine hoogtes binnenshuis
kleine parachuutjes voor ze maken die alleen opengaan voorbij de balkonrand.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mafkees.![]()
Het is me al duidelijk dat je nooit katten hebt gehad.
Joh, katten zijn beesten die leren zichzelf alles, die moet je gewoon hun gang laten gaan, in die zin heb ik zelf ook wel wat kat-achtigs.
Katten luisteren altijd maar tot op zekere hoogte.![]()
Je kunt wel stimuleren, maar eigenlijk is dat bij katten niet nodig, gooi een kartonnen doos, een of ander dom balletje of whatever in de groep en die beesten gaan er mee aan de slag.quote:
Je brengt me door deze opmerking wel op een idee, dank je, nee, geen parachuutjes, kreeg wel een helder 'MO'ment daardoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef drakin het volgende:
[..]
kleine parachuutjes voor ze maken die alleen opengaan voorbij de balkonrand.
Je wil ook niet met een vreemde kat 'vechten', ik ook niet, een kat zal bijna altijd vluchten, maar als ie niet anders kan dan grijpt ie je, en geloof me, dan kan je beter een hond treffen dan een agressieve kat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:03 schreef chufi het volgende:
Het blijven roofdieren die op onderzoek uit gaan
Tijdje geleden wandelde er toch eentje door Drenthe, of waar was dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
In het wild heb je misschien de wolf als grootste uitstervend ras ... Terwijl er verschillende wilde grote katachtigen nog bestaan
Ja Drenthe en Groningen...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdje geleden wandelde er toch eentje door Drenthe, of waar was dat?
Vind persoonlijk grote kat-achtingen toch iets gevaarlijker dan een uit de kluiten gewassen hond.
Zover ik weet zijn wolven ook schuw, en zullen ze je als je ze met rust laat niet snel aanvallen.
Ik zou ze eerder hier verwachten vanuit de Ardennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder hier verwachten vanuit de Ardennen.Een verdwwaalde wolf uit Polen was het volgens mij, en ja als je een keer de verkeerde richting opgaat kun je ook in Drenthe terecht komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I knowquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
In Nederland is de 'natuur' veel te tam en te gecultiveerd, da's geen habitat voor een wilde wolf, die loopt een keer door het Drenthse dorp en denkt WTF, en maakt snel weer rechtsomkeert.
Veluwe, bleek om een uit de kluiten gewassen huiskat te gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tijdje geleden wandelde er toch eentje door Drenthe, of waar was dat?
Vind persoonlijk grote kat-achtingen toch iets gevaarlijker dan een uit de kluiten gewassen hond.
Zover ik weet zijn wolven ook schuw, en zullen ze je als je ze met rust laat niet snel aanvallen.
Dat was weer iets anders.. Deze in Groningen Drenthe was vorig jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Veluwe, bleek om een uit de kluiten gewassen huiskat te gaan.
Die heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was weer iets anders.. Deze in Groningen Drenthe was vorig jaar
Mooi en nog gefeliciteerd met je lief.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze klimroos in volle bloei
[ afbeelding ]
tnxquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi en nog gefeliciteerd met je lief.
Ruim die troep op voordat je een foto maaktquote:Op zaterdag 11 juni 2016 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze klimroos in volle bloei
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
was een paar jaar geleden een wolvenmama met kleintjes in Duitsland niet zo heel ver van Groningen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 13:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was ook snel weer verdwenen.. Er was niets te halen hier
Herkenbaar ik wil graag een bulletjequote:
Dank voor de reactiequote:
Mod of echtgenoot.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
iemand zin in mijn functie? ik ben er klaar mee
Zwitserland lijkt me veiligquote:
Had je vannacht moeten zien in de Copa America... Na 8 min. verlenging bij de stand 1-1 in de laatste minuut een onterechte penalty en 2-1 ... Dan baal je pas...quote:
Kom ik dan in je nieuwe huis? Maar stuur eerst maar eens een funktie omschrijvingquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
iemand zin in mijn functie? ik ben er klaar mee
waarvoor?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom ik dan in je nieuwe huis? Maar stuur eerst maar eens een funktie omschrijving
Ja een heel ding getypt en poef weg.quote:
Ik geef niks om voetbal, maar heb natuurlijk wel mijn voorkeur voor een eventuele winnaar, en daar zit Rusland echt niet tussen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je vannacht moeten zien in de Copa America... Na 8 min. verlenging bij de stand 1-1 in de laatste minuut een onterechte penalty en 2-1 ... Dan baal je pas...
Ja polletje piekhaar,quote:
Ik heb wel wat met voetbal, maar dit toernooi geen voorkeur/// Of meer de underdogquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef niks om voetbal, maar heb natuurlijk wel mijn voorkeur voor een eventuele winnaar, en daar zit Rusland echt niet tussen.![]()
Sowieso, sommige landen die hier aan dit 'EK' deelnemen..........
Beterquote:
Vast goed, hoe gaat het met mijn polletje piekhaarquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:02 schreef sacha het volgende:
Polletje Piekhaar weet er alles van, want hij was overal bij. Hij heeft het van begin tot eind meegemaakt, maar zwijgt al decennia lang in alle talen. Ik weet niet eens waar hij nu verblijft en of ik hem nog te pakken krijg tijdens mijn leven, maar ik zal mijn uiterste best doen hem op te sporen om samen met hem de naakte waarheid onder ogen te zien.
Polletje Piekhaar is mijn getuige in deze kwestie. Hij heeft alles gezien en geen enkel detail gemist en nu is dan de tijd aangebroken dat hij maar eens openlijk moet meewerken om alles boven tafel te krijgen. Het is erg lang geleden, maar dat neemt niet weg dat hij het geschreven getuigenis in zijn bezit heeft en dát wil ik van hem terug hebben. Ik zal hem zoeken, ook al moet ik verschillende mensen achtervolgen en hun huizen op z’n kop zetten om hem te vinden, ik zal het doen! Vinden zál ik hem.
Hij lag altijd als een stille getuige in de vensterbank om te bewijzen dat het gebeurd was. En zíj -mijn moeder en in dit geval ook mijn rechter- wees altijd naar hem als ze vond dat ze haar woorden kracht moest bijzetten om mij van mijn schuld te overtuigen en soms keek ze alleen maar van mij naar hem en weer naar mij, zodat ik wist dat ik maar beter zijn voorbeeld kon volgen en mijn mond houden. Meestal was dat genoeg en kon ik –vogelvrij verklaard- onder haar toeziend oog, mijn dagelijkse bezigheden ongehinderd voortzetten.
Mijn broer Ton was bevriend met Polletje en ik zal nooit vergeten wat er gebeurde toen hij ontdekte wat ik met hem gedaan had. Iedere keer als ik er aan denk, trekt het als een film aan mijn geestesoog voorbij. Ton was zeeman en kwam maar af en toe thuis. Hij bracht dan zijn tijd graag door met Polletje Piekhaar. Ik weet niet waarom, maar hij had mijn vriendschap met Polletje pas in een heel laat stadium door en leek er erg van te schrikken. Ik zie hem nog uit zijn stoel springen toen hij ontdekte wat ik met Polletje gedaan had. Zijn benen vlogen eerst de lucht in, toen zijn armen en toen pas de rest. Hij rende opgewonden de keuken in om aan zijn moeder te vragen of ze het al gezien had. Ja, zíj had het al gezien en reken erop dat ik ervan geweten heb!
Heel even dacht ik dat hij het niet zou trekken, maar Ton kwam gelukkig snel tot zijn positieven. Hij was een goedaardig mens en beloonde mij zelfs met pen en papier!
“Hier,” zei hij, met trillende stem: “als je weer eens wilt schrijven, vraag dan om papíer, dan kan je naar hartelust schrijven. Maar doe het nóóit, nee nóóit meer in een van míjn boeken!”
Het kwam omdat hij bijna nooit thuis was, dat hij niet wist dat ik dag in dag uit om papier vroeg maar het niet kreeg, omdat zíj –mijn moeder en rechter- vond dat een snotneus van 3 geen papier nodig kon hebben. Iemand van 3 jaar oud kón geen schrijfster zijn, zei zíj en lachte me uit iedere keer als ik zei dat ik schríjfster was.
Een pen kon ik altijd wel te pakken krijgen. Ik klom dan gewoon op een stoel en pakte hem van de schoorsteen, maar omdat ik geen papier kreeg, was ik wel genoodzaakt een creatieve oplossing te zoeken.
En waar kan een schrijfster in spe nou beter in schrijven dan in een boek?
Ik denk nog wel eens aan Polletje Piekhaar.
Hoe zou het hém vergaan zijn?
quote:
Gefeliciteerd dat jij de boeken van Willem van Iependaal kent.quote:
kut maar verder goedquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Vast goed, hoe gaat het met mijn polletje piekhaar
Nou nee, nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij de boeken van Willem van Iependaal kent.
Ben er ook weg van......................mod ze.....quote:
gelukkig snap ik er niets van, das een pluspuntquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er ook weg van......................mod ze.....
Maar wat is je nood kreet. Ik wil en mag nooit mod zijn. Er zijn vast anderen die de taak over willen nemenquote:
Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er ook weg van......................mod ze.....
Flikker toch op, ik nomineer jou als mod en veel plezier, doei.quote:
Ahh okquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker toch op, ik nomineer jou als mod en veel plezier, doei.
er is geen noodkreet, ik gooi een balletje opquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat is je nood kreet. Ik wil en mag nooit mod zijn. Er zijn vast anderen die de taak over willen nemen
Ja ja ja het zal wel. Ik had het dus wel goed, Ik zou wel willen maar dan schop ik iedereen eraf.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:32 schreef sacha het volgende:
[..]
er is geen noodkreet, ik gooi een balletje op![]()
misschien wil iemand dit dode paard voorttrekken?![]()
en verder ben ik lekker aan het zeiken, over de toestand in de wereld, net al G. B. J. Hilterman
ja mooi, wat gaan we daar aan doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja ja het zal wel. Ik had het dus wel goed, Ik zou wel willen maar dan schop ik iedereen eraf.
Ik vloek nog harder dan gewenst
En dood paard is het wel eigenlijk.
Chufi, de rust zelfe. Geen poeha, nuchter en werkeloosquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]een pe
ja mooi, wat gaan we daar aan doen?
Zo noemde ik Sacha.quote:
Is dat wat voor je mod zijn hier?quote:
Nou dan hebben we een probleem. Ik vond jou eigenlijk wel de gene die daar voor geschikt is.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is zeker niet iets wat ik ambieer...
In WKN hou ik de aardbevingen en de vulkaanuitbarstingen in de gatenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:50 schreef sacha het volgende:
dit is mijn favoriete topic![]()
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #857 ZH schild actief!
Johquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:50 schreef sacha het volgende:
dit is mijn favoriete topic![]()
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #857 ZH schild actief!
bedankt hčquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan hebben we een probleem. Ik vond jou eigenlijk wel de gene die daar voor geschikt is.
De rest is kut, Oh ja Deissy maar die heb ik met Fann ook weggepest
Welkomquote:
Wil Sas er mee stoppen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan hebben we een probleem. Ik vond jou eigenlijk wel de gene die daar voor geschikt is.
De rest is kut, Oh ja Deissy maar die heb ik met Fann ook weggepest
Sjesusquote:
Die gaan de schredder in.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:41 schreef chufi het volgende:
Piet weet vast wel wat te doen met een dood paard
Nu je zo schattig net doet alsof je neus bloedtquote:
Dit kots je een note..quote:Op zondag 12 juni 2016 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je zo schattig net doet alsof je neus bloedt
Ik heb er serieus een tering lading bij sinds ik post in UTO. Fucking hell die mod is prima maar sjesus doe even kalmquote:
Ik geen een daaroquote:Op zondag 12 juni 2016 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een tering lading bij sinds ik post in UTO. Fucking hell die mod is prima maar sjesus doe even kalm
morgen ga ik scrabbelenquote:Op zondag 12 juni 2016 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een tering lading bij sinds ik post in UTO. Fucking hell die mod is prima maar sjesus doe even kalm
Jij zwijnt altijd overal doorquote:
Laat me het wetenquote:
Poets je maar op qua blauwquote:Op zondag 12 juni 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Op de APP? Ik heb het nog nooit gespeeld
Het zinkende schipquote:
Het boeit me niet zoquote:
Zeikers zijn er altijd, dooien vallen er nietquote:Op zondag 12 juni 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
als er maar een schip zinkt... Mooi is dat
Nou bij een zinked schip is de kans groot hoor.. Maar soms is het met een storm erger...quote:Op zondag 12 juni 2016 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeikers zijn er altijd, dooien vallen er niet
Uto sc is net zo doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
Veel vanmn medestudenten lagen ziek in bed te deinen van op en neer... Hahaha dat is dan wel weer leuk dat je weet dat je zeebenen hebt... of had ...Ik haat het allemaal, maar prachtig om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik weet nog dat ik naar benedendeks ging om te kijken op het achterdek.. Ik werd daar gewoon weggestuurd... Wel jammer dat ik er zo weinig fotos meer van heb..Op het voordek mocht niemand komen... Toch eens checken met oud collegas of die nog fotos hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het allemaal, maar prachtig om te zien
Ja best gaafquote:Op zondag 12 juni 2016 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik naar benedendeks ging om te kijken op het achterdek.. Ik werd daar gewoon weggestuurd... Wel jammer dat ik er zo weinig fotos meer van heb..Op het voordek mocht niemand komen... Toch eens checken met oud collegas of die nog fotos hebben
Ik heb wel dolfijntjes die lief achter de boot aan zwemmen met mooi weer in de Middelandse Zee, maar dat ze voor de boot uit sprongen heb ik wel gezien maar niet op foto ... dat soort dingen. Dat we voor 5 gulden totaal bezopen zijn ja ...quote:
Wat is een gulden?quote:Op zondag 12 juni 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel dolfijntjes die lief achter de boot aan zwemmen met mooi weer in de Middelandse Zee, maar dat ze voor de boot uit sprongen heb ik wel gezien maar niet op foto ... dat soort dingen. Dat we voor 5 gulden totaal bezopen zijn ja ...
Ik koop altijd maar een halfje, dus dan was het een kwartjequote:Op zondag 12 juni 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger toen een brood nog 1 gulden was.
Toen hoefde ik ze nog niet zelf te kopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger toen een brood nog 1 gulden was.
Een heitje voor een halfje.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop altijd maar een halfje, dus dan was het een kwartje
Dat is ook wel al een hele lange tijd terug...quote:Op zondag 12 juni 2016 02:27 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Toen hoefde ik ze nog niet zelf te kopen.
Waarom ze jou niet willen hebben met zulke rekenkunsten dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop altijd maar een halfje, dus dan was het een kwartje
Ja, misschien was ik er wel nog niet eens.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook wel al een hele lange tijd terug...
in eurocenten bedoelde ik dan weer,..quote:Op zondag 12 juni 2016 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom ze jou niet willen hebben met zulke rekenkunsten dat begrijp ik wel.
Creatief rekenen, ook een kunst.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom ze jou niet willen hebben met zulke rekenkunsten dat begrijp ik wel.
In 2002 was je al oud genoeg om je aan te kunnen melden hier, 15+ is binnenquote:Op zondag 12 juni 2016 02:31 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ja, misschien was ik er wel nog niet eens.
Is daar geen website voor?
Dat was een kloon.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In 2002 was je al oud genoeg om je aan te kunnen melden hier, 15+ is binnen
Ik wou er aan beginnen.. Maar een storm hield me ooit tegenquote:Op zondag 12 juni 2016 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de politiek kun je er ver met komen.
The perfect storm?quote:Op zondag 12 juni 2016 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er aan beginnen.. Maar een storm hield me ooit tegen
We kunnen samen wel de Piratenpartij overnemen die ligt op zijn reet.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er aan beginnen.. Maar een storm hield me ooit tegen
Heb je al geinformeerd?quote:Op zondag 12 juni 2016 02:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We kunnen samen wel de Piratenpartij overnemen die ligt op zijn reet.
Als jij het opschrijft lees ik het wel voor..quote:Op zondag 12 juni 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sjoef wordt mijn woordvoerder dan dat kan ie wel.
Ah, 3 blaadjes op de rails...quote:Op zondag 12 juni 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een Novemberstorm en toen deed de NS het niet meer tussen Amterdam en Den Haag
En windkracht 11, maar dat was vroeger en toen was kende men dat blaadjes principe niet.. het ging mer om bomen op de rails of kabels en zoquote:
Heb Sig als textschrtijvert, komt helemaal goed.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het opschrijft lees ik het wel voor..
Top In het Spaans , ENgels of gewoon in het Nederlands?quote:Op zondag 12 juni 2016 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Sig als textschrtijvert, komt helemaal goed.
Tilburgs wordt dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Top In het Spaans , ENgels of gewoon in het Nederlands?
Hullit! Van Besten!quote:Op zondag 12 juni 2016 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En windkracht 11, maar dat was vroeger en toen was kende men dat blaadjes principe niet.. het ging mer om bomen op de rails of kabels en zo
1988 of zo
Voor!quote:Op zondag 12 juni 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ook ervoor om kielhalen weer in ere te herstellen.
Proviand dan .. Je mot ook vretten op een Boot Piet ander gaan we doodquote:Op zondag 12 juni 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, onder de boot door die figuren.
Onder een boot door trekken duurt niet zo lang, ze verzuipen nog net niet dan.quote:Op zondag 12 juni 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Proviand dan .. Je mot ook vretten op een Boot Piet ander gaan we dood
De sterkeren wel ja.. Ok de rest als aas vooor wat visvoer dan maarquote:Op zondag 12 juni 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onder een boot door trekken duurt niet zo lang, ze verzuipen nog net niet dan.
Draai je nu?quote:Op zondag 12 juni 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben meer met muziek bezig, volg het nieuwste aan films niet meer
Klopt .. Ook als het zelfs engelse ondertitels zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 13:19 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Jawel, maar het is makkelijker/beter te volgen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:09 schreef chufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als graag wilt dat er een auto overheen rijdt is dit de manier...
Iedereen is een kutlultrut
Ben je er al uit, btw het is overal rustig hoor zelfs UTO sc duurt soms dagen.quote:
ik kom er nooit uitquote:Op zondag 12 juni 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je er al uit, btw het is overal rustig hoor zelfs UTO sc duurt soms dagen.
Herstel die spoiler ook evenquote:
Ach zoveel last heb je er niet van.quote:
Dan is het je vergevenquote:
Deze is ook wel leukquote:
Ik trap zo'n kar gewoon aan de kant, met kinderen erinquote:
quote:
Koffie met cakequote:
Vraag dan wel een bonnetje erbijquote:
Je leeft nog, dat is belangrijkerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
Ik reed op mn 18e in een BMW 323 injection...
Mijn trots ooit 318quote:
Nice, heerlijke auto's zijn het.Iets boven mijn budget nu.quote:
Was een niet goedkope in de lease ... was een nogal luxe uitvoering waar ik het laatste jaar in getoerd hebquote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice, heerlijke auto's zijn het.Iets boven mijn budget nu.
Ik ging toen nog wel eens op vakantie met de auto. Dan zijn heuvels/bergen geen probleem. Ik mis dat nu niet, ben aan het sparen voor een andere auto. Ik zie welquote:Op zondag 12 juni 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een niet goedkope in de lease ... was een nogal luxe uitvoering waar ik het laatste jaar in getoerd heb
Naar SPanje met de auto vond ik wel wat te ver worden als enige chauffeur... Dus vliegtuig en lokaal vervoer regelen.. Kwam ook altijd wel goed..quote:Op zondag 12 juni 2016 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ging toen nog wel eens op vakantie met de auto. Dan zijn heuvels geen probleem. Ik mis dat nu niet, ben aan het sparen voor een andere auto. Ik zie wel
Groot gelijk, kosten post (nou ja die mazda van mij niet zo zeer meer). Ik heb een auto nodig dus ik ben blij met elk jaar dat het door de keuring komt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar SPanje met de auto vond ik wel wat te ver worden als enige chauffeur... Dus vliegtuig en lokaal vervoer regelen.. Kwam ook altijd wel goed..
Maar als het moet heb ik nog wel ergens een zakcentje voor een autootje.. Maar vooralsnog niet nodig
Ik heb er nog nooit 1 echt van mezelf gehad.. Of van mn pa of een leasebak.. of niksquote:Op zondag 12 juni 2016 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Groot gelijk, kosten post (nou ja die mazda van mij niet zo zeer meer). Ik heb een auto nodig dus ik ben blij met elk jaar dat het door de keuring komt.
Ik heb ze allemaal gelijk betaaldquote:Op zondag 12 juni 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 echt van mezelf gehad.. Of van mn pa of een leasebak.. of niks
Mwha met het kranten salaris was dat niet zo'n probleem. Wat dat betreft heb ik ook nog een mercedes vrachtwagen in mijn bezit gehad.quote:
In mijn geval iig geen (knappe) bmw meer. Vakantie en bergen met de auto zie ik ook niet meer zitten dus dat valt mee.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:03 schreef chufi het volgende:
We zien wel waaar welk vervoersmiddel me brengt...
Zolang je geen trekhut er achter hangt zou een berg voor normale autos geen probleem mogen zijn...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn geval iig geen (knappe) bmw meer. Vakantie en bergen met de auto zie ik ook niet meer zitten dus dat valt mee.
Nou er is wel wat verschil in vermogen hoor, toen ik met mijn Mazda in Luxemburg was dacht ik dat ie kapot was.Met een BMW kan je nog heuvel op inhalenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je geen trekhut er achter hangt zou een berg voor normale autos geen probleem mogen zijn...
Ja OK er is wel verschil en OK je ouwe bakkie trekt ook steeds minder natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er is wel wat verschil in vermogen hoor, toen ik met mijn Mazda in Luxemburg was dacht ik dat ie kapot was.Met een BMW kan je nog heuvel op inhalen
Ach 6 zakken behang is geen probleemquote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK er is wel verschil en OK je ouwe bakkie trekt ook steeds minder natuurlijk
Geloof ik best... Ik was er niet zo mee bezig.. Nu bij vlagenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
De lijst met al mijn auto's ooit gehad is erg lang.
Spannend hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 17:51 schreef Soury het volgende:
Morgen geen werk, lekker live de stemmingen gluren
quote:
Of in de containerbak (gehuurd), zo niet met aanhangwagen. Er staat een grote container in Zaandam waar we het spul kunnen dumpen (die was vol) We hebben het in het kantoor van de opdrachtgever daar neergezet, briefje erbij met alle gezeik van dienquote:Op zondag 12 juni 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de afvoer.. vol van de stoom...
Waar dump je die meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |