quote:
Ik zie geen schadequote:
ehm... ik moet nog even op gang komenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:53 schreef Gutmensch het volgende:
Zitten jullie ook allemaal,klaar voor de eerste wedstrijd van het EK voetbal?
Hup Roemenië
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Wel grappig dat nu de NPO weer de rechten heeft over een toernooi dat NED niet meedoet
Hikquote:
ik weet helemaal nergens vanquote:
Ga dan maar lekker slapenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 22:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet helemaal nergens van
zzzzzzzzzzzz
Vreet je altijd prutquote:
Van mijn stiefvaderquote:
Ja precies, de datum niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK. En loopt ie ook nog? Lijkt redelijk op tijd te lopen
Weet ik niet, mijn moeder trok de kluis open met horloges.quote:
Dat lukte je moeder nog wel om de kluis open te krijgen,,,quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn moeder trok de kluis open met horloges.Lief maar ik vond deze mooi.
Beetje stoer
Dat ze moeilijk loopt betekent niet dat ze achterlijk isquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lukte je moeder nog wel om de kluis open te krijgen,,,
Nee daar heb je gelijk, ik dacht dat ze er erger aan toe was....Sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze moeilijk loopt betekent niet dat ze achterlijk is
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk, ik dacht dat ze er erger aan toe was....SorryIk heb geeneens een kluis in huis...
Altijd, tot vervelends toe, oprottenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen jullie die wel eens tegen tijdens je werk?
Wij jongemannen hadden in die tijd allemaal een duikersklokje, tenminste ik wel.quote:
Een dikke waterdichte Seiko met stopwatch. Er zat al snel een dikke kras op.. Geen idee waar ie gebleven isquote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij jongemannen hadden in die tijd allemaal een duikersklokje, tenminste ik wel.
Morgen.
Mijn eerste was een Ancre, met een blauwe wijzerplaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dikke waterdichte Seiko met stopwatch.
Zit er dan wel een briefje bij, zodat ie weet dat het van zn opa was?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb nog de mondharmonica van mijn (in '81 overleden) vader, ding is niks waard, behalve voor mij dan, en als ik het loodje leg, het ding zit in een apart vakje in de koffer van de mandoline, aangezien alle instrumenten toch van baardaap zijn als ik het loodje leg vindt ie dat ding vanzelf terug in dat vakje.
Hij heeft het ding wel eens in zijn handen gehad, en het ding zit niet voor nop in dat koffertje, dat snapt ie wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er dan wel een briefje bij, zodat ie weet dat het van zn opa was?
Lekker slim bezig die beestjes... Succes er meequote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb ik tussen mij en de buurman alles dichtgemaakt voor de katten, wat doen die idioten!! Gaan ze over een randje op 5 hoog van nog geen 5 cm om het gaas dat ik gespannen heb heen, en treffen daar 2 honden aan, nou, dat was te horen....bloembakken ondersteboven en zo......willen ze weer via dat zeer smalle randje terugkomen, om dat te voorkomen heb ik maar weer een stuk losgetrokken, betekent dus dat ik nog meer gaas nodig heb.
De honden zijn bang voor de poezen en de poezen zijn bang voor de honden.![]()
Ik moet nu dus een stukje gaas tot zeker 10 cm over die rand maken, had verwacht dat ze daar niet langs zouden gaan omdat dat nogal link is, maar ze vinden het meevallen, ik had alleen niet meer gaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 09:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker slim bezig die beestjes... Succes er mee
Zo viel hier laatst die ene gast van 7 hoog dood op de grond...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet nu dus een stukje gaas tot zeker 10 cm over die rand maken, had verwacht dat ze daar niet langs zouden gaan omdat dat nogal link is, maar ze vinden het meevallen, ik had alleen niet meer gaas.
Maar goed, de buurman zei gisteren, ik weet nog wel iemand die een stuk gaas over heeft, maar je weet, die kan jou niet uitstaan.Dus ik zal je wel een stuk bezorgen.
Een kat overleefd dat wel, hij landt dan in de struiken, maar de vraag is wat ze dan zullen doen van de schrik, ik zit dan namelijk nog boven.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo viel hier laatst die ene gast van 7 hoog dood op de grond...
Er zijn katten die dat niet overleven hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kat overleefd dat wel, hij landt dan in de struiken, maar de vraag is wat ze dan zullen doen van de schrik, ik zit dan namelijk nog boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |