Lullig van die niet gedekte claim, maar als ze automatisch verlengen, waarom heb je de verzekering dan niet eerder opgezegd?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
2005 daarna, maar dat verlengen ze dan automatisch.
En ik heb in die periode een claim ingediend omdat ik beroofd was, diefstal had ik ook verzekerd. Niet voldoende getuigen dus 0,0 uitkering.
Dat ze dan nog even doorgaan prima, maar dat ontslaat hun niet van hun zorgplicht om te kijken of na 13 jaar een verzekering nog gewenst is. Dat ze het tot 5 jaar volhouden prima (buiten het feit van de beroving), maar 13 jaar blijven innen....
Dat lukt niet bij die lui. Meerdere pogingen gedaan. Via Google (oké duckduckgo) bleek dit ook echt de enige manier.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar heb je ook recent nog opgezegd? Want dit soort verzekering kan je maandelijks opzeggen. Dus als ze nu nog incasseren na opzeggen, dat mogen ze niet.
Maar waarom lukt het niet dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 17:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat lukt niet bij die lui. Meerdere pogingen gedaan. Via Google (oké duckduckgo) bleek dit ook echt de enige manier.
Heb je je wel kunnen pinnen?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
Dan bel je Thuisbezorgd op om te vragen welk restaurant pin aan huis faciliteert. Geven ze er eentje. Mooi in de buurt. Jammer dat die permanent gesloten is. Goed bezig jongens!
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
Dan bel je Thuisbezorgd op om te vragen welk restaurant pin aan huis faciliteert. Geven ze er eentje. Mooi in de buurt. Jammer dat die permanent gesloten is. Goed bezig jongens!
En weer geld bespaard...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:59 schreef knokkels het volgende:
Ik ga wel naar de indonesische toko op de hoek. Heb ze geholpen met afbreken bij Pasar Malam. Kijken of er iets met de prijs te fixen isquote:
Maar dan net even anders...quote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 MadMaster - Drums, Rhythms & Beats
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Voor de thuisblijvers:
[..]
Maar dan net even anders...
Boem Boem? Ken ik nietquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, het is niet alleen maar 'boem boem', zoals Piet zou zeggen...
De naam ken ik wel, maar ik weet niet of ik de band zelf kenquote:
Opvolger van de Urban Heroes...quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
De naam ken ik wel, maar ik weet niet of ik de band zelf ken
die ken ik dan ook weer nietquote:
Ongetwijfeld, dat dan ook weerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je vast wel in je collectie zitten...
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
Ik haal die windows 10 melding voor je weg, just me.. no worries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |