Dat kan. Dat heb ik met De Dijk.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik snap dat het een hele belevenis is. En hij heeft ook echt heel mooie nummers gemaakt. Maar toch, veel nummers van Bruce doen mij op een of andere manier helemaal niets. Ik trek ze niet.
Ja verdomme, wil je het voortaan bij maximaal 2 posts houden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 08:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedere keer dat ie in NL is geweest stel ik voor dat ik de volgende keer ECHT eens dit mee wil maken maar het komt er steeds niet van en straks is het te laat.![]()
Sorry voor de triple post trouwens.
Per uur, oké.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdomme, wil je het voortaan bij maximaal 2 posts houden?
We kwamen tijdens hun optreden binnen. Hun bekende nummers gehoord, maar niet met zoveel aandacht als voor Bruce geluisterdquote:
Ik ook. En ook met Adele, Beyonce en Madonnaquote:
Bruce trek ik primaquote:Op woensdag 15 juni 2016 10:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. En ook met Adele, Beyonce en Madonna
Je vond het maar Stereophoniks?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We kwamen tijdens hun optreden binnen. Hun bekende nummers gehoord, maar niet met zoveel aandacht als voor Bruce geluisterd.
Hij kan zo te zien wel een fax sturen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Wouter vd Goes zit in een isoleercel
De sleutel schijnt kwijt te zijn.
[ afbeelding ]
mensenrechtenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:54 schreef JDude het volgende:
En dan zit je daarna nog uren in je eigen dampen. Teh horror.
Foutje van Rob, zegt hij net zelfquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:07 schreef Againzender het volgende:
Knalde Stenders nu door de commercials de Fatal Flowers in, of zat het in die commercial
Zeker. Heerlijke muziek weer van Robbiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |