abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162888595
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laag IQ geloof ik niet echt in.
Wel alles willen, geldt voor iedereen.
Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan? Islamofobie keihard afstraffen?
Het heeft veelal te maken met de opleiding en de positie op de sociaal-economische ladder. Als bij de criminaliteitscijfers niet alleen kijkt naar de nationaliteit, maar ook naar de maatschappelijke positie van de daders, dan zie je dat het voornamelijk armoedzaaiers zijn die misstappen begaan.

Aanpakken dus, die sloebers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162888605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vrees van wel als ik net ook al die tweet zag over die stageplekken.

Zo'n SP figuur krijgt betaald toch? Weet iemand hoeveel dat is?
Die moeten ook nog een deel van het salaris inleveren bij de partij. Niet geheel een vetpot.
pi_162888608
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch verdomme van zelfsprekend dat we dat afkeuren. Waarom moeten we alles specifiek gaan lopen afkeuren?

-O-
Nou ja, dat vraag je je dus af. Want dat gaat-ie niet vragen aan de burgemeester. Die jongens verdienen een baan. En wat Van Rij deed moet afgekeurd worden als eigenrichting...
I´m back.
pi_162888620
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het heeft veelal te maken met de opleiding en de positie op de sociaal-economische ladder. Als bij de criminaliteitscijfers niet alleen kijkt naar de nationaliteit, maar ook naar de maatschappelijke positie van de daders, dan zie je dat het voornamelijk armoedzaaiers zijn die misstappen begaan.

Heb je die scooter gezien?
I´m back.
pi_162888621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan gaat-ie wrs ook aan de burgemeester vragen of hij wil afkeuren dat jochies journalisten bespugen, uitschelden voor kankerhoer, kankerjood en weet ik veel allemaal wat en met scootertjes over voetpaden rijden en voetgangers in gevaar brengen. Of niet?
Dat had hij nog niet bedacht. En daar moet het wel over gaan.
pi_162888627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die moeten ook nog een deel van het salaris inleveren bij de partij. Niet geheel een vetpot.
Nou denk dat het meer is als wat ik verdien. Zo slim komen ze niet over dus ik zie een carriere move.
pi_162888640
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, dat vraag je je dus af. Want dat gaat-ie niet vragen aan de burgemeester. Die jongens verdienen een baan. En wat Van Rij deed moet afgekeurd worden als eigenrichting...
Totaal van de pot gerukt. Had gehoopt dat ze onderuit waren gegaan met die scooter.
pi_162888652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De vraag is waarom men onder aan die ladder staat en anderen niet.
pi_162888668
Jongens met een Vespa zijn geen sloebers.
pi_162888672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Totaal van de pot gerukt. Had gehoopt dat ze onderuit waren gegaan met die scooter.
DAN heb je wel een probleem.
pi_162888675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had iig gehoopt dat het debat in de gemeenteraad niet ging over wat Van Rij gedaan had, maar over wat dat straattuig doet. Ik vrees dus het omgekeerde.
I´m back.
pi_162888684
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laag IQ geloof ik niet echt in.
Wel alles willen, geldt voor iedereen.
Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan? Islamofobie keihard afstraffen?
Laag IQ speelt hier zeker parten. De Marokkanen hier komen uit het Rifgebergte, dat is een van de meest onderontwikkelde gebieden ter wereld, het gemiddelde IQ ligt daar onder de 80. Zwakzinnig dus. De absolute onderlaag.

Daarom is die groep zo moeilijk om te buigen, door hun lage IQ kan je nauwelijks fatsoenlijk met ze communiceren. Komt ook nog de Islam er bij kijken, en het feest is compleet. Laag IQ + Islam = ellende.
pi_162888695
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja misschien. Maar dit gaat toch helemaal nergens over. Je druk maken om een tik met een tas en je niet opwinden over het gedrag wat deze jongens vertoonden.

Had ze zelf nog van die scooter willen duwen :p
pi_162888707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je die scooter gezien?
Beetje kip en ei-verhaal, beste Ryan. Als een crimineel veel geld verdient en daardoor in een dikke auto kan rijden, dan is wat gek om je af te vragen waarom die jongen crimineel is, 'want hij heeft toch geld zat'.

Het gaat om de startpositie.
pi_162888708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan was die Van Rij door de politie gearresteerd idd.
I´m back.
pi_162888739
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beetje kip en ei-verhaal, beste Ryan. Als een crimineel veel geld verdient en daardoor in een dikke auto kan rijden, dan is wat gek om je af te vragen waarom die jongen crimineel is, 'want hij heeft toch geld zat'.

Die kan je creeeren door je school af te maken en verder normaal te doen. Toch dingen die aan jezelf liggen.
pi_162888750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan was die Van Rij door de politie gearresteerd idd.
Ja. Dat heet dan geweldpleging.
pi_162888758
Geloof dat ik toch echt zag dat die van Van Rij naar achter moest stappen omdat zij aan kwamen scheuren en hij toen die 'klap' gaf met die tas?
pi_162888780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Geloof dat ik toch echt zag dat die van Van Rij naar achter moest stappen omdat zij aan kwamen scheuren en hij toen die 'klap' gaf met die tas?
Daar kan hij dan aangifte over doen.
pi_162888800
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kan hij dan aangifte over doen.
Ja zie je het al voor je.
Alsof dat ook maar iets opschiet.
pi_162888808
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoeveel Marokkaanse jongens zouden zich omschrijven als 'ietsist' of 'agnostisch'. Het zijn toch louter overtuigde moslims die zelfs meedoen met sadomasochistische ongein als de ramadan?
Hoeveel van die straattuigjongeren volgen de regels van de Koran dan? Ze drinken, er is drugs, ze hebben vrouwen, ze stelen, ze vechten, noem het maar op.

Hoogstens gaan ze een keertje in de week naar de Moskee en eten ze tijdens de ramadan wat minder, maar echt 'overtuigd moslim' zou ik ze niet willen noemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162888819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die kan je creeeren door je school af te maken en verder normaal te doen. Toch dingen die aan jezelf liggen.
Helemaal mee eens.

Maar men staart zich hier vaak blind op de nationaliteit van de daders. 'Altijd weer die Marokkanen', wordt dan gezegd. Maar je kunt dus ook naar de sociaal-economische positie kijken. En dan constateer je dat het voornamelijk de 'armen' zijn die op het verkeerde pad gaan.
pi_162888826
Bepaalde mensen zijn normale omgang met anderen totaal kwijt. Het draai om jou en je groepje. Er lijkt ook geen enkel denken meer achter te zitten.
pi_162888828
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat dit soort lieden alles krijgen wat hun hartje begeert van hun ouders. Beetje "alles voor 't jong" mentaliteit, vrees ik, uit een soort compensatie.
I´m back.
pi_162888863
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Maar men staart zich hier vaak blind op de nationaliteit van de daders. 'Altijd weer die Marokkanen', wordt dan gezegd. Maar je kunt dus ook naar de sociaal-economische positie kijken. En dan constateer je dat het voornamelijk de 'armen' zijn die op het verkeerde pad gaan.
Zo arm is men vaak niet. Iemand gaf die brommer al aan. Dat kost iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')