Waar ligt het dan aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste was een idee. Het werkt duidelijk niet. Men wil gewoon niet.
Volgens deze theorie is juist het ontbreken van binding met religie, door op te groeien in een vrije Nederlandse maatschappij, een van de redenen dat ze zo ontsporen. Ouders zijn religieus, Nederland niet, dus zij zitten tussen twee groepen in en vallen zo overal buiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Om iets op te lossen, moet je eerst erkennen dat je een probleem hebt, en vervolgens moet je een gedegen root cause onderzoek doen. Beide komen er niet, ten eerste erkennen we niet dat er een priobleem is. het zijn immers allemaal incidenten en zodoende geen structureel probleem. En bij een gedegen root cause is de kans groot dat je bij relogie, opvoeding of een combinatie van beide uit komst en daar willen we niet uitkomen want dan ben je een racist. Dus laten we het probleem lekker door etteren
Denk wel dat je gelijk hebt en dat het inderdaad (s)linkse leugens zijn:quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:44 schreef flibber het volgende:
[..]
dat is inmiddels al bijgesteld.
de diefstal van bier noemt dader zelf trouwens een "misverstand".
Ik neem dat "kutboeren" dan ook terugquote:Frank053 Frank053 • 4 dagen geleden
Helaas moet ik mijn respect voor deze jongeman weer terugnemen. Ondanks dat ik geweld niet goedkeur keur ik diefstal en poging tot diefstal ook niet goed.
In een nieuw artikel op RTV Oost staat wat er daadwerkelijk is gebeurd.
James en zijn vriend hadden dorst en probeerden een aantal ongeopende flesjes bier van een terras mee te nemen toen de eigenaar van de flesjes hen erop aansprak hebben ze de flesjes terug gezet en geprobeerd zich eruit te praten. De situatie escaleerde.
Laag IQ geloof ik niet echt in.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Laag IQ en wel alles willen. Daarnaast ouders die tegen Nederland zijn.
Nee. Dat helpt allemaal duidelijk niet. Dat meegaan in de klachten. En laag iq en psychische klachten spelen wel degelijk een rol. Dan voel je je er nog minder bij horen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laag IQ geloof ik niet echt in.
Wel alles willen, geldt voor iedereen.
Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan?
Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen. Dat doen we een paar keer. Moet je eens opletten hoe rustig de rest ineens worden. Het is spijtig voor degenen die we als voorbeeld stellen, maar veel alternatieven hebben we niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laag IQ geloof ik niet echt in.
Wel alles willen, geldt voor iedereen.
Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan?
Hoeveel Marokkaanse jongens zouden zich omschrijven als 'ietsist' of 'agnostisch'. Het zijn toch louter overtuigde moslims die zelfs meedoen met sadomasochistische ongein als de ramadan?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:52 schreef Ludachrist het volgende:
Volgens deze theorie is juist het ontbreken van binding met religie, door op te groeien in een vrije Nederlandse maatschappij, een van de redenen dat ze zo ontsporen. Ouders zijn religieus, Nederland niet, dus zij zitten tussen twee groepen in en vallen zo overal buiten.
Dat lijkt mij inderdaad een verstandige oplossing.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen.
Dat maakt in werkelijk niet veel uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad een verstandige oplossing.
twitter:ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:39:17.@m_de_boer @mirjamdewinter @RDStad Vragen aan de burgemeester om af te keuren dat mensen met tassen het recht in eigen hand nemen. reageer retweet
Ja, er moet proportionaliteit blijven bestaan hè in het recht. Dus dat zal weinig oplossing opleveren bij dit soort incidenten. Ze zijn te kleinschalig, maar niettemin psychologisch wel schadelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen. Dat doen we een paar keer. Moet je eens opletten hoe rustig de rest ineens worden. Het is spijtig voor degenen die we als voorbeeld stellen, maar veel alternatieven hebben we niet meer
Grijp je wel in dan is het weer niet goed. Ik had dat pas ook. Dat iemand dan de politie erbij wil halen. Ook goed. Dat ging om een blanke Nederlander.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
SP gaat wel een daad stellen iig.twitter:ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:39:17.@m_de_boer @mirjamdewinter @RDStad Vragen aan de burgemeester om af te keuren dat mensen met tassen het recht in eigen hand nemen. reageer retweet
Ja, maar speelt dat een grote rol?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat helpt allemaal duidelijk niet. Dat meegaan in de klachten. En laag iq en psychische klachten spelen wel degelijk een rol. Dan voel je je er nog minder bij horen.
Dat werkt ook niet. Dan moet je echt achter de voordeur ingrijpen. Wat ik deed gaat de mentaliteit van zo'n jongen ook niet veranderen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar speelt dat een grote rol?
Kijk de manier waarop die ventjes worden opgevoed is duidelijk debet aan hun gedrag. Maar je kunt mensen niet echt beïnvloeden in de manier waarop ze hun kinderen opvoeden als overheid. Althans zeer beperkt maar tussen ruime grenzen.
Van Rij zei erbij "we laten ons niet wegjagen" en deze uitspraak, samen met die knal met die aktetas is nu wit revanchisme. De discussie is sws al verlegd van wat die jochies deden naar wat die Van Rij deed.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Grijp je wel in dan is het weer niet goed. Ik had dat pas ook. Dat iemand dan de politie erbij wil halen. Ook goed. Dat ging om een blanke Nederlander.
Het is een vrij relaxte reactie op iets dat fout was. Je kan ook niets doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van Rij zei erbij "we laten ons niet wegjagen" en deze uitspraak, samen met die knal met die aktetas is nu wit revanchisme. De discussie is sws al verlegd van wat die jochies deden naar wat die Van Rij deed.
Of ingrijpen toelaatbaar is, wel of niet? Ik neem het Van Rij niet kwalijk wat hij deed iig.
Nee, dus de oplossing kun je daarin ook niet echt vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet. Dan moet je echt achter de voordeur ingrijpen. Wat ik deed gaat de mentaliteit van zo'n jongen ook niet veranderen.
Misschien dat men het minder snel gaat doen de volgende keer. Ik ben er ook niet uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dus de oplossing kun je daarin ook niet echt vinden.
Tering he.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
SP gaat wel een daad stellen iig.twitter:ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:39:17.@m_de_boer @mirjamdewinter @RDStad Vragen aan de burgemeester om af te keuren dat mensen met tassen het recht in eigen hand nemen. reageer retweet
Er bestaan echt dit soort mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vrees van wel als ik net ook al die tweet zag over die stageplekken.quote:
Dan gaat-ie wrs ook aan de burgemeester vragen of hij wil afkeuren dat jochies journalisten bespugen, uitschelden voor kankerhoer, kankerjood en weet ik veel allemaal wat en met scootertjes over voetpaden rijden en voetgangers in gevaar brengen. Of niet?quote:
Is toch verdomme van zelfsprekend dat we dat afkeuren. Waarom moeten we alles specifiek gaan lopen afkeuren?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaat-ie wrs ook aan de burgemeester vragen of hij wil afkeuren dat jochies journalisten bespugen, uitschelden voor kankerhoer, kankerjood en weet ik veel allemaal wat en met scootertjes over voetpaden rijden en voetgangers in gevaar brengen. Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |