abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162887964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat laatste was een idee. Het werkt duidelijk niet. Men wil gewoon niet.
Waar ligt het dan aan?
I´m back.
pi_162887969
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Om iets op te lossen, moet je eerst erkennen dat je een probleem hebt, en vervolgens moet je een gedegen root cause onderzoek doen. Beide komen er niet, ten eerste erkennen we niet dat er een priobleem is. het zijn immers allemaal incidenten en zodoende geen structureel probleem. En bij een gedegen root cause is de kans groot dat je bij relogie, opvoeding of een combinatie van beide uit komst en daar willen we niet uitkomen want dan ben je een racist. Dus laten we het probleem lekker door etteren
Volgens deze theorie is juist het ontbreken van binding met religie, door op te groeien in een vrije Nederlandse maatschappij, een van de redenen dat ze zo ontsporen. Ouders zijn religieus, Nederland niet, dus zij zitten tussen twee groepen in en vallen zo overal buiten.

Nogmaals, dit is slechts een theorie he. Je hebt ook de 'het zijn Marokkanen dus ze zijn genetisch gewoon kut'-theorie, de 'het zijn moslims dus ze zijn per definitie slecht'-variant, hoewel deze gelukkig wat minder aandacht krijgen.

Dat er een probleem is wordt links en rechts wel erkend trouwens. GroenLinks geeft ook gewoon aan dat er grote problemen met integratie zijn, dus als zelfs die niet wegkijken zal je goed moeten zoeken naar een groep die gewoon zegt 'de integratie gaat fantastisch zonder problemen!'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_162887981
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar ligt het dan aan?
Laag IQ en wel alles willen. Daarnaast ouders die tegen Nederland zijn.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 12:56:21 #129
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162888043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:44 schreef flibber het volgende:

[..]

dat is inmiddels al bijgesteld.
de diefstal van bier noemt dader zelf trouwens een "misverstand".
Denk wel dat je gelijk hebt en dat het inderdaad (s)linkse leugens zijn:
quote:
Frank053 Frank053 • 4 dagen geleden
Helaas moet ik mijn respect voor deze jongeman weer terugnemen. Ondanks dat ik geweld niet goedkeur keur ik diefstal en poging tot diefstal ook niet goed.

In een nieuw artikel op RTV Oost staat wat er daadwerkelijk is gebeurd.

James en zijn vriend hadden dorst en probeerden een aantal ongeopende flesjes bier van een terras mee te nemen toen de eigenaar van de flesjes hen erop aansprak hebben ze de flesjes terug gezet en geprobeerd zich eruit te praten. De situatie escaleerde.
Ik neem dat "kutboeren" dan ook terug ;)
pi_162888109
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Laag IQ en wel alles willen. Daarnaast ouders die tegen Nederland zijn.
Laag IQ geloof ik niet echt in.
Wel alles willen, geldt voor iedereen.
Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan? Islamofobie keihard afstraffen?
I´m back.
pi_162888151
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan?
Nee. Dat helpt allemaal duidelijk niet. Dat meegaan in de klachten. En laag iq en psychische klachten spelen wel degelijk een rol. Dan voel je je er nog minder bij horen.
pi_162888156
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ouders zijn tegen NL. Maar wat kun je dan als oplossing bieden? Nog aardiger doen? Geld tegenaan gooien? Theehuizen openen? Gebedsomroep overal instellen? Meedoen met de Ramadan?
Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen. Dat doen we een paar keer. Moet je eens opletten hoe rustig de rest ineens worden. Het is spijtig voor degenen die we als voorbeeld stellen, maar veel alternatieven hebben we niet meer
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:02:10 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162888158
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 12:52 schreef Ludachrist het volgende:

Volgens deze theorie is juist het ontbreken van binding met religie, door op te groeien in een vrije Nederlandse maatschappij, een van de redenen dat ze zo ontsporen. Ouders zijn religieus, Nederland niet, dus zij zitten tussen twee groepen in en vallen zo overal buiten.
Hoeveel Marokkaanse jongens zouden zich omschrijven als 'ietsist' of 'agnostisch'. Het zijn toch louter overtuigde moslims die zelfs meedoen met sadomasochistische ongein als de ramadan?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 13:03:42 #134
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162888184
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen.
Dat lijkt mij inderdaad een verstandige oplossing.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162888206
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat lijkt mij inderdaad een verstandige oplossing.
Dat maakt in werkelijk niet veel uit.
pi_162888226
SP gaat wel een daad stellen iig.

ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:39:17 .@m_de_boer @mirjamdewinter @RDStad Vragen aan de burgemeester om af te keuren dat mensen met tassen het recht in eigen hand nemen. reageer retweet
I´m back.
pi_162888255
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:02 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het mogelijk maken dat we bij een dubbele nationaliteit de Nederlandse kunnen afnemen. Dat doen we een paar keer. Moet je eens opletten hoe rustig de rest ineens worden. Het is spijtig voor degenen die we als voorbeeld stellen, maar veel alternatieven hebben we niet meer
Ja, er moet proportionaliteit blijven bestaan hè in het recht. Dus dat zal weinig oplossing opleveren bij dit soort incidenten. Ze zijn te kleinschalig, maar niettemin psychologisch wel schadelijk.
I´m back.
pi_162888261
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:05 schreef Ryan3 het volgende:

ldekleijn twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 09:39:17 .@m_de_boer @mirjamdewinter @RDStad Vragen aan de burgemeester om af te keuren dat mensen met tassen het recht in eigen hand nemen. reageer retweet
Grijp je wel in dan is het weer niet goed. Ik had dat pas ook. Dat iemand dan de politie erbij wil halen. Ook goed. Dat ging om een blanke Nederlander.
pi_162888289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Dat helpt allemaal duidelijk niet. Dat meegaan in de klachten. En laag iq en psychische klachten spelen wel degelijk een rol. Dan voel je je er nog minder bij horen.
Ja, maar speelt dat een grote rol?
Kijk de manier waarop die ventjes worden opgevoed is duidelijk debet aan hun gedrag. Maar je kunt mensen niet echt beïnvloeden in de manier waarop ze hun kinderen opvoeden als overheid. Althans zeer beperkt maar, tussen ruime grenzen.
I´m back.
pi_162888316
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar speelt dat een grote rol?
Kijk de manier waarop die ventjes worden opgevoed is duidelijk debet aan hun gedrag. Maar je kunt mensen niet echt beïnvloeden in de manier waarop ze hun kinderen opvoeden als overheid. Althans zeer beperkt maar tussen ruime grenzen.
Dat werkt ook niet. Dan moet je echt achter de voordeur ingrijpen. Wat ik deed gaat de mentaliteit van zo'n jongen ook niet veranderen.
pi_162888341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Grijp je wel in dan is het weer niet goed. Ik had dat pas ook. Dat iemand dan de politie erbij wil halen. Ook goed. Dat ging om een blanke Nederlander.
Van Rij zei erbij "we laten ons niet wegjagen" en deze uitspraak, samen met die knal met die aktetas is nu wit revanchisme. De discussie is sws al verlegd van wat die jochies deden naar wat die Van Rij deed.
Of ingrijpen toelaatbaar is, wel of niet? Ik neem het Van Rij niet kwalijk wat hij deed iig.
I´m back.
pi_162888366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van Rij zei erbij "we laten ons niet wegjagen" en deze uitspraak, samen met die knal met die aktetas is nu wit revanchisme. De discussie is sws al verlegd van wat die jochies deden naar wat die Van Rij deed.
Of ingrijpen toelaatbaar is, wel of niet? Ik neem het Van Rij niet kwalijk wat hij deed iig.
Het is een vrij relaxte reactie op iets dat fout was. Je kan ook niets doen.
pi_162888368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat werkt ook niet. Dan moet je echt achter de voordeur ingrijpen. Wat ik deed gaat de mentaliteit van zo'n jongen ook niet veranderen.
Nee, dus de oplossing kun je daarin ook niet echt vinden.
I´m back.
pi_162888387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dus de oplossing kun je daarin ook niet echt vinden.
Misschien dat men het minder snel gaat doen de volgende keer. Ik ben er ook niet uit.
pi_162888459
quote:

Tering he.
_O-
pi_162888514
quote:

Er bestaan echt dit soort mensen _O-
Conscience do cost.
pi_162888517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tering he.
_O-
Zou het een serieuze opmerking zijn?
pi_162888547
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zou het een serieuze opmerking zijn?
Ik vrees van wel als ik net ook al die tweet zag over die stageplekken.

Zo'n SP figuur krijgt betaald toch? Weet iemand hoeveel dat is?
pi_162888549
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tering he.
_O-
Dan gaat-ie wrs ook aan de burgemeester vragen of hij wil afkeuren dat jochies journalisten bespugen, uitschelden voor kankerhoer, kankerjood en weet ik veel allemaal wat en met scootertjes over voetpaden rijden en voetgangers in gevaar brengen. Of niet?
I´m back.
pi_162888571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan gaat-ie wrs ook aan de burgemeester vragen of hij wil afkeuren dat jochies journalisten bespugen, uitschelden voor kankerhoer, kankerjood en weet ik veel allemaal wat en met scootertjes over voetpaden rijden en voetgangers in gevaar brengen. Of niet?
Is toch verdomme van zelfsprekend dat we dat afkeuren. Waarom moeten we alles specifiek gaan lopen afkeuren?

-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')