Niet sympathiek zoals net werd gezegd.. dat bedoelde ik meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, meer onzeker en verlegen, arrogant verre van eigenlijk. Maargoed, whatever floats peoples boats
t is toch niet waar zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kan je al opgeven voor een nieuw seizoen..
Zie ik je volgend jaar weer?quote:
Ja, dat dus eik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Wel grappig, zij was eigenlijk de enige die ik echt goed vond tijdens haar auditie, maar ik zei ook 'tja, zoiets haalt de liveshows natuurlijk niet'.
Oh zo, nee dat is ze inderdaad nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet sympathiek zoals net werd gezegd.. dat bedoelde ik meer
Ook een ander krijgt niks uit een stil kind.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een kutinterview dit zeg
Ruben en Lieke zijn echt D-categorie
The return of Jeffreyquote:
Ik had er na al die jaren en na het verneuken van The Voice wel echt weer zin in... maar had niet verwacht dat RTL het concept zo zou verneukenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Nexum het volgende:
and tell me now waarom mensen dit leuker vinden dan de voice
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook een ander krijgt niks uit een stil kind.
Echt een Idol.
Elk kind is spontaner dan de winnaar van Idols
alleen op radio 538quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:39 schreef Nexum het volgende:
Nou dag Nina je single is morgen nog te horen op de radio en daarna kent niemand je meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |