Echt belachelijk jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]3 (matige) zangers bij de laatste 3 terwijl ze echt hele vette dance-, rekstok-, etc.-acts hadden
en nog slecht ookquote:
je hebt niets gemistquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Poets ik mijn tanden, is Eva Simon al geweest
Tanden poetsen is boeiender dan die single van Evaquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Vroeger zat je maanden in spanning met de zaterdagfinale als absolute climax, nu is het meer voordringen wie er de stekker zo snel mogelijk uit mag trekken
Ik heb het ook gemist, was net mijn make-up eraf aan het halenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Van Max Factor?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, was net mijn make-up eraf aan het halen![]()
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef Nexum het volgende:
nina wint toch wel ik snap niet waarom dit nog moet gebeuren
deels wel jaquote:
ik word oudquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef Maraca het volgende:
Als dit de idolen zijn van deze tijd.. laat dan maar
De vraag is eerder wie nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me telkens af wie Lieke pijpt om dit soort shows te mogen presenteren
nee, een mesquote:
Erland Galjaardquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me telkens af wie Lieke pijpt om dit soort shows te mogen presenteren
echt he, man man man.quote:
Ik weet het niet. Vind haar een heel vreemd type.. onzeker en teruggehouden maar ook weer arrogantquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef LompeHork het volgende:
Mwah, ik vind het wel leuk voor d'r. Eik.
Er is niks wat ze doet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind haar een heel vreemd type.. onzeker en teruggehouden maar ook weer arrogant
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik mag toch hopen dat na deze editie het idols tijdperk definitief ten einde is
twitter:MinPres twitterde op woensdag 08-06-2016 om 22:35:44Het Nederlandse volk heeft gesproken. We hebben er een prachtzangeres bij! Nina, gefeliciteerd! #Idols reageer retweet
Je kan je al opgeven voor een nieuw seizoen..quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef JaneDoe het volgende:
ik mag toch hopen dat na deze editie het idols tijdperk definitief ten einde is
Beter weet ik niet, maar deze low budget editie kun je niet rekenenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Nexum het volgende:
and tell me now waarom mensen dit leuker vinden dan de voice
Nah, meer onzeker en verlegen, arrogant verre van eigenlijk. Maargoed, whatever floats peoples boatsquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Vind haar een heel vreemd type.. onzeker en teruggehouden maar ook weer arrogant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |