Ik vind de teksten van die nummers meestal goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens nog mer instrumentaal vandaag
ijzersterkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind de teksten van die nummers meestal goed
Sommige liedjes zouden echter instrumentaal én a capella moeten zijn. Zou een stuk beter zijn.quote:
Beetje saai alleenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind de teksten van die nummers meestal goed
balans in je levenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb een zeer diverse muzieksmaak, waaronder qualitätsmuziek, maar soms een beetje kitsch en muzak heb ik ook nodig
je wil het niet weten..... er worden monstrerachtige overuren gedraaid momenteelquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Bikkel, hoor, die Frank. Zomaar om 21:00 aan het werk.
Zeker single.
Staplefood for Geeksquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus Frank.
Beetje op je gezondheid letten, hoor! Niet te veel Red Bull en kouwe pizza!
is niet goed niequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je wil het niet weten..... er worden monstrerachtige overuren gedraaid momenteel
quote:
Kwam door dat ene nummer van Muis nog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug na een korte, noodgedwongen onderbreking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |