Shaggy, dude... Wat moet je met die lui?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy – Don’t you need somebody
[ afbeelding ]
Top40 materiaal of toch maar niet?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Sfeermaker het volgende:
Red One ft. Enrique Iglesias, R. City, Seraya & Shaggy ft. heel de pauperbende – Don’t you need somebody
Cijfer: Nee
Flop
Onze huisplugger / influencer riazop, die heel internet vol spamt met cijfers over YouTube-kliks, denkt daar uiteraard heel anders over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, hier heb je snelwerkende antibiotica voor nodig om het uit te luisteren.
Denk dat er toch nog een restje Chinees voor de deur staat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Clean Bandit ft. Louisa Johnson – Tears
[ afbeelding ]
Tranen van geluk voor een Top, of tranen van verdriet door een Flop?
riazop heeft toch aandelen in veel artiesten ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze huisplugger / influencer riazop, die heel internet vol spamt met cijfers over YouTube-kliks, denkt daar uiteraard heel anders over.
Ik ken nog iemand die dat beweerdquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
riazop heeft toch aandelen in veel artiesten ofzo?
Of tenminste, hij profileert zich wel zo
In 2012 al aanwezig in mijn jaarlijst: Clean Banditquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Clean Bandit ft. Louisa Johnson – Tears
[ afbeelding ]
Tranen van geluk voor een Top, of tranen van verdriet door een Flop?
Clean Bandit, dat andere nummer van haar was op zich best te doen..quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
Met afstand de beste plaat van vanavond.
Ik betwijfel sterk of riazop wel een man is. En daar heb ik gegronde redenen voor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
riazop heeft toch aandelen in veel artiesten ofzo?
Of tenminste, hij profileert zich wel zo
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Clean Bandit, dat andere nummer van haar was op zich best te doen..
Maar ik ga met je mee hoor.. Don't make me regret it
Flop
Ja dat viel me ook al op. Nog met andere nicks ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik betwijfel sterk of riazop wel een man is. En daar heb ik gegronde redenen voor.
Ik weet niet wat haar / zijn belang is, maar het postgedrag is nogal obsessief. Niet alleen hier op FOK! maar ook elders op internet. Overal kom je dezelfde brij tegen.
Topquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Lost Frequencies – Beautiful Life
[ afbeelding ]
Ja, eensMaar wordt deze afsluiter een Top of blijft het een flop?
peer pressure mènquote:
Top, ondanks het wel erg hoge jankgehalte.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Winnares van de Britse X-Factor in 2015.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef Sfeermaker het volgende:
Inderdaad is die van Clean Bandit ft. zangeres de beste van de avond.
Ik vermoed dat ze Belgisch is. Hoe dan ook: de obsessie met kliks is nogal ongezond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook al op. Nog met andere nicks ook
* Elfletterig had Clean Bandit als optie staan om te draaien in zijn eerste uitzending (misschien maar een ander nummer kiezen dan)quote:
Ik vond er geen klap aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer niet op de bank in slaap vallen, kan je je het volle uur ergerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Dank Muis, voor het kwartiertje me ergeren![]()
quote:
Bedankt voor het draaien van nieuwe muziek en Monica Geuze.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En dat was het weer
Allemaal bedankt weer voor jullie Top en vooral Flops
Clean Bandit is stiekem wel tofquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig had Clean Bandit als optie staan om te draaien in zijn eerste uitzending (misschien maar een ander nummer kiezen dan)
Dank voor de tipquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgende keer niet op de bank in slaap vallen, kan je je het volle uur ergeren
Mahala Raï Banda vs. Shantel "Mahalageasca"quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nogal ja. En ik vind deze nieuwe single geen uitzondering.
sjeeses.. gaat ie eerst top of flop luisteren, gaat ie daarna idols kijken..quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mahala Raï Banda vs. Shantel "Mahalageasca"
Gluton For Punishmentquote:
ik heb een zeer diverse muzieksmaak, waaronder qualitätsmuziek, maar soms een beetje kitsch en muzak heb ik ook nodigquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
sjeeses.. gaat ie eerst top of flop luisteren, gaat ie daarna idols kijken..
Zelfkastijding much?
quote:
Veel plezier met idolsquote:
Ik vind de teksten van die nummers meestal goedquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb trouwens nog mer instrumentaal vandaag
ijzersterkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind de teksten van die nummers meestal goed
Sommige liedjes zouden echter instrumentaal én a capella moeten zijn. Zou een stuk beter zijn.quote:
Beetje saai alleenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind de teksten van die nummers meestal goed
balans in je levenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb een zeer diverse muzieksmaak, waaronder qualitätsmuziek, maar soms een beetje kitsch en muzak heb ik ook nodig
je wil het niet weten..... er worden monstrerachtige overuren gedraaid momenteelquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Bikkel, hoor, die Frank. Zomaar om 21:00 aan het werk.
Zeker single.
Staplefood for Geeksquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus Frank.
Beetje op je gezondheid letten, hoor! Niet te veel Red Bull en kouwe pizza!
is niet goed niequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je wil het niet weten..... er worden monstrerachtige overuren gedraaid momenteel
quote:
Kwam door dat ene nummer van Muis nog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug na een korte, noodgedwongen onderbreking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |