Ow, zodra ze weer geld nodig heeft gaat ze vast wel weer blèrenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ze maakte opeens geen platen meer
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je zéker dat je met hem oud wilt worden, DDM?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoel ik en opeens patsboem niets meer
Proest..........potverquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dat is financieel wel beter voor de nabestaanden.
Ze treedt nog wel opquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ze maakte opeens geen platen meer
Nou, in 2014 heeft ze nog de Scottish Fashion Icon award gewonnen bij de Scottish Fashion Awards.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoel ik en opeens patsboem niets meer
Pfffff, dat nieuws is al haast 48 maanden gerijptquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, in 2014 heeft ze nog de Scottish Fashion Icon award gewonnen bij de Scottish Fashion Awards.
het zou zo goede kaas kunnen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff, dat nieuws is al haast 48 maanden gerijpt
quote:
Daar denk ik om de 5 minuten aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
Ik denk elke keer aan Moritz Bleibtrau met deze stem. Geen idee waarom![]()
ik dacht net nog...quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
Ik denk elke keer aan Moritz Bleibtrau met deze stem. Geen idee waarom![]()
steengoeie Duitse acteur. Zijn moeder was ook een fantastische actricequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar denk ik om de 5 minuten aan.Wie de neuk is dat?
ik heb hem zelf losgesnoeid jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Fietsen? Op mijn fiets met lekke band? Jouw fiets ligt in de oudijzerbak op de gemeentewerf
Lola Rennt, naast Franka Potentequote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar denk ik om de 5 minuten aan.Wie de neuk is dat?
Komt harder bij een ander aan dan met sneeuw schoppen natuurlijkquote:
FOK! garpje:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FOK! garpje:
Je koopt een ijsje voor 50 cent en gaat er dan op stampen
dat was toch een beeldje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FOK! garpje:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
FOK! garpje:
Het is inmiddels een beetje breder geworden dan dat. Je kan alles kopen en erop gaan stampen tegenwoordig.quote:
Beeldje kan ook van ijs zijnquote:
Ijsbeeld.quote:
quote:
quote:
Zelfs een microfoon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is inmiddels een beetje breder geworden dan dat. Je kan alles kopen en erop gaan stampen tegenwoordig.
Het helpt je naar de financiële afgrond?quote:
Levert wel hilarische beelden op hopelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal toch uitglijden terwijl je op dat ijsbeeldje stampt. Sta je mooi voor lul voor 50 cent.
Kan je verkopen zodat er iemand op gaat stampen!quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Levert wel hilarische beelden op hopelijk
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het helpt je naar de financiële afgrond?
Radio met visuele effecten heeft niet zoveel nut hè?quote:
Vraag dat eens aan eggs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Radio met visuele effecten heeft niet zoveel nut hè?
Het is altijd het proberen waard natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Radio met visuele effecten heeft niet zoveel nut hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |