ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm doen jullie zo trots over jullie piemellengte. Mn slokdarm is langer
Ja echt he.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm doen jullie zo trots over jullie piemellengte. Mn slokdarm is langer
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet alleen om het vasten
De ramadan is gewoon een periode waar het geloof extra belijdt wordt
zoals jij leven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgt
Ik val alleen op rusnakblondjes en helaas zijn daar niet veel van hequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queen
Zogenaamd hebben fokkers 30+quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
195mm, ik voel dat niet eens.
doe normaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgt
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vind het fascinerend om te zien hoe mijn piemel kan groeien
vertel ons meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vind het fascinerend om te zien hoe mijn piemel kan groeien
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
check dit https://www.instagram.com/albertrusnak10/quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val alleen op rusnakblondjes en helaas zijn daar niet veel van he
[..]
Zogenaamd hebben fokkers 30+
En dan langzaam uitbreiden naar 12 maanden totdat geloof verdwenen is en iedereen normaal gaat doen potverdriequote:
1 speciaalbiertje in jouw gevalquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zou uitstekend zijn
Sowieso genieten van bacon en speciaalbier. Dat kan dan ook
De wereld is niet alleen maar rationeelquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat ook niet echt eigenlijk![]()
gewoon een vrij rationele blik op de wereld
Wow, wel jaloers op haar slanke benen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
check dit https://www.instagram.com/albertrusnak10/
die kuthoer spamt ZIJN hele instagram vol_!!!
KUTHOERquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mooi meisjequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, wel jaloers op haar slanke benen.
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooitquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan langzaam uitbreiden naar 12 maanden totdat geloof verdwenen is en iedereen normaal gaat doen potverdrie
ik krijg mijn pik echt helemaal niet goed stijf laatste tijdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bloed kan best veel kracht meegeven
doe eens snap ok hvj xoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou doei ik ga douchen en dan mn krullen uitkammen en stijlen rip hair.
als ik dronken was had ik nu vragen gesteld maar dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bloed kan best veel kracht meegeven
geloof gaat wel weg hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooit
Simpelweg omdat het er altijd is geweest
Ja en fokker101 en ik vermoedden dat zij gaat aansturen op een vertrek naar Engeland waar ze vandaan schijnt te komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
KUTHOER
Volgens mij is zij een obsessieve en controlfreak chickie
Wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooit
Simpelweg omdat het er altijd is geweest
eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens, deze sc is niet voor mij weggelegd :$
Sinds ik weer GoT kijk zit ik continu met een kloppende roedequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik krijg mijn pik echt helemaal niet goed stijf laatste tijd
Een laatste vraagquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens, deze sc is niet voor mij weggelegd :$
Bedankt voor je dmquote:
Dom wijf is je tinder date danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel hoor
als de mensheid is uitgestorven is het verdwenen. En volgens mijn tinderdate is de wereld over 30 jaar al vergaan
ohquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik dronken was had ik nu vragen gesteld maar dat ga ik niet doen
de iq test van bnn zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 153
maar maakt niet uit fok-it
Ja dat zegt niet zoveel. Intelligentie is wel meer dan je IQquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 153
maar maakt niet uit fok-it
Priscilla zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:49 schreef Nouri het volgende:
ik had laatst een match op tinder die zich aangetrokken voelde tot intelligentie
naam even kwijt
Wat dan precies?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je IQ 65 is zegt dat best veel over je vind ik eigenlijk.
ze was wel wat wereldvreemdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt niet zoveel. Intelligentie is wel meer dan je IQ
Maar waar baseerde ze het op?
Eensquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je IQ 65 is zegt dat best veel over je vind ik eigenlijk.
Ha ha ha de onwetendheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat je beter 88 topics per dag kan openen in VBL
is toch sowieso kut als je slimmer bent dan iedereenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Maar volgens mij hebben mensen met een extreem hoog IQ meer gebreken dan mensen met een extreem laag IQ kwaliteiten hebben
welk vak geef jij nou danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand die niet de snaartheorie en de 12 dimensies begrijpt, hoeft bij mij niet aan te komen.
Dat je hoogstwaarschijnlijk langzaam van begrip bent, je minder makkelijk leert van je ervaringen, enzovoort.quote:
Ja, maar dat os niet zomaar in 30 jaar allemaal kapot verderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze was wel wat wereldvreemd
ze had tot haar 12e nooit met mensen gesproken uit een lagere sociale klasse.
Maar op het milieu wat steeds harder verneukt raakt en harder dan we denken. Bijen die uitsterven en daardoor niet meer belangrijk werk kunnen doen.
Ik vond het wat overdreven pessimistisch.
je bent verliefdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze was wel wat wereldvreemd
ze had tot haar 12e nooit met mensen gesproken uit een lagere sociale klasse.
Maar op het milieu wat steeds harder verneukt raakt en harder dan we denken. Bijen die uitsterven en daardoor niet meer belangrijk werk kunnen doen.
Ik vond het wat overdreven pessimistisch.
Waardoor denk je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Maar volgens mij hebben mensen met een extreem hoog IQ meer gebreken dan mensen met een extreem laag IQ kwaliteiten hebben
welkom in mijn levenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is toch sowieso kut als je slimmer bent dan iedereen
dan erger je je de hele tijd
Onder andere.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welk vak geef jij nou dan
natuurkunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja dat zei ik ook al tegen haarquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat os niet zomaar in 30 jaar allemaal kapot verder![]()
Al kloppen haar redenen natuurlijk wel enigszins
wel wat gevoelens maar niet echt verliefdquote:
Het gaat weer over mij merk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder andere.Een man van vele kwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit onthouden. We zijn weer wat nader tot elkaar gekomen.
Op sociaal vlak hebben ze vaak moeitequote:
ik wil ook wel tot jou komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een man van vele kwaliteiten
Ik ga dit onthouden. We zijn weer wat nader tot elkaar gekomen.
ik doe mij graag dommer voor dan ik benquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dit is je beste trollpoging van de dag
ik doe mij graag grappiger voor dan ik benquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik doe mij graag dommer voor dan ik ben
Klopt jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zit tussen homofoob en homofiel inquote:
ik erger me dan echt dood, en ik heb gewoon gemiddelde intelligentiequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik vind mezelf niet overdreven slim ofzo maar merk wel dat ik me steeds meer erger aan domme opmerkingen of weet ik veel watbaal daar best wel van want het is zo onnodig maar ja
Zo merk je maar weer dat FOK! je altijd andere inzichten kan gevenquote:
Soms vind ik het zonde van m'n tijd om hier rond te hangen maar op dit soort momenten realiseer ik me weer dat het een investering in mezelf isquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo merk je maar weer dat FOK! je altijd andere inzichten kan geven
Hoog IQ hoeft helemaal niets te maken te hebben met hoe je bent op sociaal gebied.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op sociaal vlak hebben ze vaak moeite
En nou ja, iemand die een IQ heeft waardoor diegene eigenlijk mentaal gehandicapt is lijkt het me lastig te kunnen ontdekken of diegene wel op andere vlakken kwaliteiten heeft
Ik erger me vooral aan mensen waar je dan een discussie mee hebt die dan persoonlijk gaan worden omdat ze er niet tegen kunnen dat je zelf inhoudelijk op ze reageertquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik erger me dan echt dood, en ik heb gewoon gemiddelde intelligentie
En van slimme mensen leer je wel meer (vaker)
Zo zie ik het ook graagquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms vind ik het zonde van m'n tijd om hier rond te hangen maar op dit soort momenten realiseer ik me weer dat het een investering in mezelf is
egogodquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan mensen waar je dan een discussie mee hebt die dan persoonlijk gaan worden omdat ze er niet tegen kunnen dat je zelf inhoudelijk op ze reageertdat is zo vreselijk irritant. Maar ja, vaak ook onzekerheid denk ik omdat ze nergens op terug kunnen vallen
Laten we de hort op gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook graag
Vervolgens kan ik deze opgedane kennis mooi toepassen in mijn zolderkamer
Ik geloof nog steeds niet dat jij daar binnen bent geweestquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik las net in mycroft over de vorige meet in de Mac
Op Facebook is dat echt te tergend.quote:
Fok-it houdt van haren stijlenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil mn haren stijlen ben te lui srsly
het blijft lastig om niet over je nek te gaan als je dat "eten" daar ruiktquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij daar binnen bent geweest
Macgodquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het blijft lastig om niet over je nek te gaan als je dat "eten" daar ruikt
Dat soort mensen zitten gewoon te anders in elkaar dan ikzelf, heeft nog niet eens altijd te maken met intelligentie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Facebook is dat echt te tergend.
Dat volk wat daar pp nieuwsberichten enzo reageert..is gewoon deprimerend om te zien
Ruilen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook dom ben.
Voel helemaal niets bij berichten van tokkies.
KFC is beterquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Macgod
Blijkbaar niet voor iedereen weggelegd
Je hoopt toch ergens dat het een troll is, maar neequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik las vandaag reacties op een advertentie voor die proefpersonen gezocht
En was zo'n vrouw die zei dat het allemaal troep was want als het medicatie was die veilig geweest zou zijn hoefde je mensen er niet voor te betalen en kon je het ook op je eigen vrienden en familie testen![]()
![]()
Wat was het voor advertentie?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag van de week een advertentie voor mensen met genitale wratten.
Misschien iets voor Etsu.
Was 1500 euro.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde de nieuwe facebook hype dat een verzekaar geen geld wil weggooien op een terminaal patient.
Ik vind dat je vreemde vragen stelt aan datesquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
Heee fokkieeequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Fok-it houdt van haren stijlen
Om een nieuw medicijn te proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat was het voor advertentie?
Nou, stuur maar even DM met link, dan zal ik even kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om een nieuw medicijn te proberen.
Was in de krant.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, stuur maar even DM met link, dan zal ik even kijken.
het gesprek kwam er toevallig opquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat je vreemde vragen stelt aan dates
"Toevallig"quote:
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhadquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij praat over piemels en onderbroeken met je dates?
Jij dacht niet laat maar zien?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhad
en toen zei ik dat de spanning daarvan leuker kan zijn dan de naaktheid zelf
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstigquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Toevallig"
Net zoals Pax altijd even tanden poetsen is als het spannend wordt zeker
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhad
en toen zei ik dat de spanning daarvan leuker kan zijn dan de naaktheid zelf
hard gelachenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstig
Beetje ordinair misschien, maar daar houdt het wel bij opquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstig
ken je spullen in stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn pa zag op fb dat iemand op zn foto had gereageerd met "Kast".
"Opso, wat wordt daarmee bedoeld?"
Maak fb voor 40+ aub illegaal en verboden.
Mijn moeder is altijd meer op de hoogte van zulke dingen dan ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn pa zag op fb dat iemand op zn foto had gereageerd met "Kast".
"Opso, wat wordt daarmee bedoeld?"
Maak fb voor 40+ aub illegaal en verboden.
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijnquote:
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja doh
Ben je kleingeschapen?
Als ik dat eens wist.. Het heeft denk ik niks met arrogantie of me verheven voelen te maken ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat domme mensen ook een stem hebben in deze wereld?
een beetje ordinair is soms toch wel lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje ordinair misschien, maar daar houdt het wel bij op
Als ik zo afga op je postgedrag komt dat wel goed, uiteindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijn
Ach ik en vrouwen, dat zal nooit wat worden
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder is altijd meer op de hoogte van zulke dingen dan ik
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary isquote:
Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijn
Ach ik en vrouwen, dat zal nooit wat worden
Ik ben er al jaren afquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]maar fb begint dan ook erg saai te worden
[..]
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
hahahahaha !!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary is
Niks mis mee natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een beetje ordinair is soms toch wel lekker
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vriendenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik zo afga op je postgedrag komt dat wel goed, uiteindelijk
In de zin van eten? Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren af
Mag je al tjappen
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het verschil is dat ik echt precies zo praat op dates als hier of met vrienden
ik heb mijn "romantische ik" nog niet gevonden HA
Lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
Hoezo niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In de zin van eten? Ik doe er niet aan mee
dit klinkt wel als een goede tactiekquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:11 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eerst 60 topics op naam hebben en een eigen dagboektopic, dat je dan een succesvolle date hebt.
Deezer is net als ik johquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kun je dan nog wat leren van ons aller Deezer
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezer is net als ik joh
een keertje afspreken met een meid en meteen gevoelens die zij dan niet beantwoordt.
en daarna dumpt ze hem na 5 minuten op dat feest en gaat ze er met een populaire jongen vandoor en raakt deze jongen depressief en pleegt zelfmoordquote:
Oh op zich niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar wat is dan het probleem als er een vriendschap uit komt?
Hoezo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Vriendin van mn broertje is toevallig ongesteld tijdens de ramadan 2x. Heel verdacht
Opzich logischquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan me dan niet concentreren voor de tentamens. Lkkr inhalen tijdens zomervakantie.
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh op zich niks mis mee hoor.
Maar als je echt verliefd raakt wil je dat liever beantwoordt zien worden met een wederzijdse verliefdheid, maar dat lijkt me logisch.
Ohja ik zag hetquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lol
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich logisch
Gebeurt dat wel meer dat mensen het inhalen op een later moment?
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan toch
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten hequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Gewoon proberen, niks te verliezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houden
Dat klinkt dan wel een beetje jammerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturenquote:
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten he
hoi lekkerdingquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig vallen mijn vastendagen nooit in hitte
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturen
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer van
Hoe is het daarquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ik
Goed. Morgen business class naar maleisie. Maar op moment vind ik alles kutquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk lang verhaal van jou te maken had met ongesteldheid tijdens ramadan, denk ik.
Verder dan dat ik kwamquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk uit medelijdenuiteindelijk neukt ze een ander
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee ging toch over domheid en waarom ik me daar aan irriteerde
In feite betekend dat dat je nog niet treurig genoeg bent om meelij mee te hebbenquote:
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerendquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.
Ik zag het verband al niet.
Kan me wel voorstellen dat je ergernis zou voortkomen uit een stukje frustratie vanuit jezelf. Maar het brengt je niets om je daarom aan hen te gaan ergeren, terwijl het probleem hoogstwaarschijnlijk gewoon bij jou ligt.
In real of op tinder?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.quote:
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.
Dat zal wel vooral op datingsites enzo spelen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepterenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaal
Ik geloof er sowieso niet echt in. Online appsquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepteren
Watquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Aangezien hier rechtenmensjes zitten (jatog), denk eens mee en eventueel wat er te verwachten isDat kan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Veel vrouwen op datingsites selecteren (mede) op lengte.quote:
waarom wil je vreemd gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
Dat kan ik zo 1 2 3 niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed idee.
Wanneer, met wie en waar?
Zo rol ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Op een datingsite zou Kaneel me wel zijn tegengekomen want ik heb vernomen dat hij op volslank selecteerde.
Open relatie ja toch.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Slechts dikkertjes voor mij.
Slanke meisjes willen me niet.
[..]
Open relatie ja toch.
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.
Dat hele topic stond er vol mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!
Stelletje beta's. Jammerlijk.
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.
En die zijn niet populair onder de vrouwen.
Dus slechtste van 2 werelden.
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijdquote:
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.
Zo dacht ik ook wel enigszins toen ik nog een beetje een hippie was. Er waren slechts praktische bezwaren zoals ernstige angst voor herpes.
Ik was aan het haxballenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijd
Het tandenpoetsen valt vroeg vandaag
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee van ex. Mijn zusje is toch geen kerel. :$
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nog steeds niet mogen meemaken
Het was slechts tijdelijk heb ik gehoord. Maar ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan dat hij naar de andere kant is gevlucht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?
Wellicht doe ik het zo evenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemen
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.
Stuur maar een slijmbal-DM om dit weer goed te maken. :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :squote:Op woensdag 8 juni 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohnee FM, mcgrath en nog een paar dacht ik.
Rip FM
trieste cucksquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Hahaha, FMquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :s
he paxquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queen
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Hoe duur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
700quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel calorieën is dat per maaltijd?
er zit geen scooper bij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
heb keukenweegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
zit wel een scoop bijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
er zit geen scooper bij.
Er staat 3 scheppen, maar niks waarmee je kan scheppen.
Is wel raar, had ik ook.
niet voor de zwartjes?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Zo, dat was weer ff lekker![]()
Straks eitje bakken voor die witjes
Vies racistisch ben ik hequote:
En ik ben ordinairquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar dat soort dingen mag je best voor je houden
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik ben ordinair
Ik word hier KOTSMISSELIJK van
[ afbeelding ]
Ter inhuldiging van die Italiaanse zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakken
ik ben een kwetsbare jongenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakken
niets vies aanquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ter inhuldiging van die Italiaanse zeker?
Ouwe viespeuk
Jij doet toch alleen latina`squote:
zijn er welquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit een latina met thigh gap gezien volgens mij.
Ja ik heb echt een vooroordeel daardoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn er wel
Maar iedereen denkt dat alle latina's er uit zien als die vieze Braziliaanse die je altijd met carnaval ziet
Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn er wel
Maar iedereen denkt dat alle latina's er uit zien als die vieze Braziliaanse die je altijd met carnaval ziet
wtf Colombianen manquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Latina`s zijn wel echt een beetje meh
Alleen Michelle Rodriguez is wel heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |