ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm doen jullie zo trots over jullie piemellengte. Mn slokdarm is langer
Ja echt he.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrm doen jullie zo trots over jullie piemellengte. Mn slokdarm is langer
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet alleen om het vasten
De ramadan is gewoon een periode waar het geloof extra belijdt wordt
zoals jij leven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgt
Ik val alleen op rusnakblondjes en helaas zijn daar niet veel van hequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queen
Zogenaamd hebben fokkers 30+quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
195mm, ik voel dat niet eens.
doe normaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je beter een maand invoeren waar je het geloof helemaal afzweert en je eindelijk niet aan rare regeltjes houdt omdat je dan in het "hiernamaals" een goed leven krijgt
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vind het fascinerend om te zien hoe mijn piemel kan groeien
vertel ons meerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vind het fascinerend om te zien hoe mijn piemel kan groeien
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
check dit https://www.instagram.com/albertrusnak10/quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik val alleen op rusnakblondjes en helaas zijn daar niet veel van he
[..]
Zogenaamd hebben fokkers 30+
En dan langzaam uitbreiden naar 12 maanden totdat geloof verdwenen is en iedereen normaal gaat doen potverdriequote:
1 speciaalbiertje in jouw gevalquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zou uitstekend zijn
Sowieso genieten van bacon en speciaalbier. Dat kan dan ook
De wereld is niet alleen maar rationeelquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat ook niet echt eigenlijk![]()
gewoon een vrij rationele blik op de wereld
Wow, wel jaloers op haar slanke benen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
check dit https://www.instagram.com/albertrusnak10/
die kuthoer spamt ZIJN hele instagram vol_!!!
KUTHOERquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mooi meisjequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent mooi zoals je bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, wel jaloers op haar slanke benen.
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooitquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan langzaam uitbreiden naar 12 maanden totdat geloof verdwenen is en iedereen normaal gaat doen potverdrie
ik krijg mijn pik echt helemaal niet goed stijf laatste tijdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bloed kan best veel kracht meegeven
doe eens snap ok hvj xoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou doei ik ga douchen en dan mn krullen uitkammen en stijlen rip hair.
als ik dronken was had ik nu vragen gesteld maar dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bloed kan best veel kracht meegeven
geloof gaat wel weg hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooit
Simpelweg omdat het er altijd is geweest
Ja en fokker101 en ik vermoedden dat zij gaat aansturen op een vertrek naar Engeland waar ze vandaan schijnt te komenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
KUTHOER
Volgens mij is zij een obsessieve en controlfreak chickie
Wel hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof gaat nooit verdwijnen. Nooit
Simpelweg omdat het er altijd is geweest
eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens, deze sc is niet voor mij weggelegd :$
Sinds ik weer GoT kijk zit ik continu met een kloppende roedequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik krijg mijn pik echt helemaal niet goed stijf laatste tijd
Een laatste vraagquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens, deze sc is niet voor mij weggelegd :$
Bedankt voor je dmquote:
Dom wijf is je tinder date danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel hoor
als de mensheid is uitgestorven is het verdwenen. En volgens mijn tinderdate is de wereld over 30 jaar al vergaan
ohquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als ik dronken was had ik nu vragen gesteld maar dat ga ik niet doen
de iq test van bnn zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 153
maar maakt niet uit fok-it
Ja dat zegt niet zoveel. Intelligentie is wel meer dan je IQquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 153
maar maakt niet uit fok-it
Priscilla zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:49 schreef Nouri het volgende:
ik had laatst een match op tinder die zich aangetrokken voelde tot intelligentie
naam even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |