Dat hele topic stond er vol mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!
Stelletje beta's. Jammerlijk.
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naast het feit dat daten als vrouw al veel makkelijker is, zijn het natuurlijk ook nog eens de butjes die over zich heen laten lopen die in die situatie zitten.
En die zijn niet populair onder de vrouwen.
Dus slechtste van 2 werelden.
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet bij een alternatieve studentenvereniging gaan, ik heb vernomen dat het daar als man best gemakkelijk is iemand te vinden die piemel tussen je billetjes wil steken.
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijdquote:
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er vast wel wat die het echt uit idealisme voor de vrije liefde doen.
Zo dacht ik ook wel enigszins toen ik nog een beetje een hippie was. Er waren slechts praktische bezwaren zoals ernstige angst voor herpes.
Ik was aan het haxballenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar 40-45 minuten bedenktijd
Het tandenpoetsen valt vroeg vandaag
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee van ex. Mijn zusje is toch geen kerel. :$
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat ik iemand anders kan hosselen.
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nog steeds niet mogen meemaken
Het was slechts tijdelijk heb ik gehoord. Maar ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan dat hij naar de andere kant is gevlucht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei, na wat ervaringen met jou is hij voor de mannen gegaan?
Wellicht doe ik het zo evenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er nu nog steeds gespeeld dus je kan een kijkje gaan nemen
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is dat je niet vreemdgaat moeten we eens een hartig woordje spreken.
Stuur maar een slijmbal-DM om dit weer goed te maken. :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een andere reden is dat ik niet naar buiten wil.
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :squote:Op woensdag 8 juni 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohnee FM, mcgrath en nog een paar dacht ik.
Rip FM
trieste cucksquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Hahaha, FMquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :s
he paxquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queen
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Hoe duur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
700quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel calorieën is dat per maaltijd?
er zit geen scooper bij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
heb keukenweegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
zit wel een scoop bijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
er zit geen scooper bij.
Er staat 3 scheppen, maar niks waarmee je kan scheppen.
Is wel raar, had ik ook.
niet voor de zwartjes?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Zo, dat was weer ff lekker![]()
Straks eitje bakken voor die witjes
Vies racistisch ben ik hequote:
En ik ben ordinairquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar dat soort dingen mag je best voor je houden
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik ben ordinair
Ik word hier KOTSMISSELIJK van
[ afbeelding ]
Ter inhuldiging van die Italiaanse zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakken
ik ben een kwetsbare jongenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
straks bij het huisfeestje van sof moet je hem maar flink aanpakken
niets vies aanquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ter inhuldiging van die Italiaanse zeker?
Ouwe viespeuk
Jij doet toch alleen latina`squote:
zijn er welquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit een latina met thigh gap gezien volgens mij.
Ja ik heb echt een vooroordeel daardoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn er wel
Maar iedereen denkt dat alle latina's er uit zien als die vieze Braziliaanse die je altijd met carnaval ziet
Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn er wel
Maar iedereen denkt dat alle latina's er uit zien als die vieze Braziliaanse die je altijd met carnaval ziet
wtf Colombianen manquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Latina`s zijn wel echt een beetje meh
Alleen Michelle Rodriguez is wel heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |