Was in de krant.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, stuur maar even DM met link, dan zal ik even kijken.
het gesprek kwam er toevallig opquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dat je vreemde vragen stelt aan dates
"Toevallig"quote:
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhadquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij praat over piemels en onderbroeken met je dates?
Jij dacht niet laat maar zien?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhad
en toen zei ik dat de spanning daarvan leuker kan zijn dan de naaktheid zelf
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstigquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Toevallig"
Net zoals Pax altijd even tanden poetsen is als het spannend wordt zeker
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zij begon ineens over dat ze sexy lingerie aanhad
en toen zei ik dat de spanning daarvan leuker kan zijn dan de naaktheid zelf
hard gelachenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstig
Beetje ordinair misschien, maar daar houdt het wel bij opquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een beschaafde jongeman en absoluut niet dorstig
ken je spullen in stoppenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn pa zag op fb dat iemand op zn foto had gereageerd met "Kast".
"Opso, wat wordt daarmee bedoeld?"
Maak fb voor 40+ aub illegaal en verboden.
Mijn moeder is altijd meer op de hoogte van zulke dingen dan ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn pa zag op fb dat iemand op zn foto had gereageerd met "Kast".
"Opso, wat wordt daarmee bedoeld?"
Maak fb voor 40+ aub illegaal en verboden.
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijnquote:
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja doh
Ben je kleingeschapen?
Als ik dat eens wist.. Het heeft denk ik niks met arrogantie of me verheven voelen te maken ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom vind je het zo vervelend dat domme mensen ook een stem hebben in deze wereld?
een beetje ordinair is soms toch wel lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje ordinair misschien, maar daar houdt het wel bij op
Als ik zo afga op je postgedrag komt dat wel goed, uiteindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeerde er op een subtiele manier achter te komen, maar dat zal wel creepy geweest zijn
Ach ik en vrouwen, dat zal nooit wat worden
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder is altijd meer op de hoogte van zulke dingen dan ik
Haha JC snapt niet wat kast in urbandictionary isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |