Haten op DeMart, deze man heeft er heel weinig van begrepen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef wcborstel het volgende:
Wel ja, geef die over het paard getilde, arrogante klootzak nog meer aandacht. Heeft ie nog een reden om volledig onterecht te denken dat hij een God op aarde is.
Dat is jammer idd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
De onvermijdelijke Van Nieuwkerk mag het presenteren
Ik moet altijd lachen om mensen zoals jij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef wcborstel het volgende:
Wel ja, geef die over het paard getilde, arrogante klootzak nog meer aandacht. Heeft ie nog een reden om volledig onterecht te denken dat hij een God op aarde is.
September dus?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
In de week nadat DWDD met vakantie ging vermoed ik
De moeder van stijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet nu al niet meer wat ik gisteren heb gedaan
Natuurlijk zit hij vol van zichzelf, maar hij is wel een vakman. Vergelijk dat eens met een Tom Egbers of Dione de Graaf. Door zijn (en Jack van Gelder) afscheid is het niveau bij Studio Sport weer een stukje gezakt. Gelukkig is Herman de Scherman nu bij Studio Sport.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om mensen zoals jij.
Ik ga nu lekker genieten.
quote:
Dus ?quote:
Lekker belangrijk. Blijf in het heden hangen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:33 schreef Sked het volgende:
Deze fragmentjes uit 1538 boeien mij persoonlijk wat minder
Kan Mart beter inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Die VARA boy gooit de bal gelijk onder het net.
Hij probeert je dochter te verleiden en jij noemt 'm een prima kerel?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:36 schreef Nielsch het volgende:
Smeets. Ik ben hem ooit tegengekomen in een ijswinkel in Firenze (toen hij daar was voor het WK wielrennen enkele jaren geleden). Hij vroeg aan mijn dochtertje of het ijsje dat ze had lekker was. Prima kerel.
Insinueer je hier nu dat Mart pedofiel is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij probeert je dochter te verleiden en jij noemt 'm een prima kerel?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat Mart pedofiel is?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nananananaquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier hadden ze beter Henk de Haan voor kunnen inhuren.
Ha ha ha. Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mart met basketbal om 9 uur 's ochtends tijdens de OS, heerlijk de dag beginnen met DeMart
Daar lijkt het wel op.quote:
Qua lichtinval enzo zou het nu ook kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gisteren lijkt me waarschijnlijker.
Locatie: Apollohal Amsterdamquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua lichtinval enzo zou het nu ook kunnen.
nou hehe we zijn eruitquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Datum: 6 juni
Tijd: 20.00 uur
Prijs: Leden ¤ 15,- | Regulier ¤ 17,50
https://tvtickets.bnnvara.nl/producties/een-saluut-mart-smeets/
Dan zal het maandag zijn geweest jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
dankquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:
Mooie is ook dat ie als half-zwaargewicht zwaargewicht wereldkamioen werd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef Nielsch het volgende:
Kreeg hij een Atlanta medaille of een Rome 1960 medaille?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Zaltbommel...tong80 wordt ook nog even genoemd.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef BobW het volgende:
Dit moet eigenlijk een hele avond duren a la Zomergasten.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef BobW het volgende:
De opnames duurden van 20u tot 0u, dus dat klopt op zich.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:00 schreef BobW het volgende:
Yvonne van Gennip.quote:
Lance is een koningquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
Triest dit. Nog steeds Armstrong een arm over z'n hoofd leggen.
Je bent zelf debet Smeets.
Dat geldt voor de hele Nederlandse sportjournalistiek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk zit hij vol van zichzelf, maar hij is wel een vakman. Vergelijk dat eens met een Tom Egbers of Dione de Graaf. Door zijn (en Jack van Gelder) afscheid is het niveau bij Studio Sport weer een stukje gezakt. Gelukkig is Herman de Scherman nu bij Studio Sport.
Hij was bang voor een tweede keer: "dan ben je nog stommer dan dat je uit ziet" te horen.quote:
Lancelot leed ook het loodje.quote:
De heerlijke arrogantiequote:
Heb hem net gebeld. Niet te bereiken.quote:
Mathijs heeft een hekel aan fietsers.quote:
Omdat hij zelf niet zo hard kan fietsen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mathijs heeft een hekel aan fietsers.
Jup.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij zelf niet zo hard kan fietsen?
jammerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dalida was zelf helaas verhinderd.
Herman gaat het vanaf dit jaar presenteren. De bijrol van Dione nemen we voor lief.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:09 schreef Tommeke het volgende:
De Avondetappe
Dan valt dat programma metDione
helemaal in het niets.
Volgende maand moeten we het weer doen met Dione en Tour du Jourquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgende maand moeten we het weer doen met Dione en Tour du Jour
Geen TDJ dit jaarquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Geen TdJ dit jaarquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze was gevlogen met the Birds. Urn Urn Urn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dalida was zelf helaas verhinderd.
Zouden bij Dione standaard het geluid moeten uitzetten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herman gaat het vanaf dit jaar presenteren. De bijrol van Dione nemen we voor lief.
Deze Herman wilt Dione met alle liefde nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herman gaat het vanaf dit jaar presenteren. De bijrol van Dione nemen we voor lief.
Theo van Gogh.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zelfde dag als Pim Fortuyn toch? totaal ondergesneeuwd dus...
Van Gogh, maar daardoor inderdaad ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
zelfde dag als Pim Fortuyn toch? totaal ondergesneeuwd dus...
Herman is wel een grote vooruitgangquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Herman is wel een grote vooruitgang
Wie zijn er wereldkampioen geworden onder hem ? Een vraag van de plaatsgenoot van Adrie van Houwelingen en Maarten Ducrot.quote:
Lul van een vent was het. iedereen kleinerend met zijn Amsterdamse humor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Zonde dat ze dat stukje over de Kneet niet laten zien ben ik al een poos aan het zoeken
De in memoriam? Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Zonde dat ze dat stukje over de Kneet niet laten zien ben ik al een poos aan het zoeken
Heeft ooit wel een gezeten in 5 jaar later van Pauwquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De in memoriam? Ben ik ook wel benieuwd naar.
Die over Jean Nelissen was ook indrukwekkend.
Opspelend zuur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul van een vent was het. iedereen kleinerend met zijn Amsterdamse humor.
Ik heb het meegemaakt. Lachend om z'n eigen grapjes. Jankend om z'nj eogen emoties. Verder iedereen bedonderend.
Zoet kwa melkquote:
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:21 schreef tong80 het volgende:
Seedorf werd de pispaal. Dumoulin een held.
Arcee ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nicky Romero vindt dit niet leuk.
Erhard Keller, Dag Fornaes, Sten Stensen, Kees verkerk.quote:
Mart > allesquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet niet wat ik in de tussentijd heb gedaan.
Gribus, over zuur gesproken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha Ard Schenk als grootste sportman zien.
Laat z'n valpartij zien op de 500 meter. En ze gaan weer roeien.
Ben weg. Succes met de roeiende Ard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk. Flikker ff op met je gezeik lamlul.
Is de fles met azijn bijna leeg, Tong?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:28 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha Ard Schenk als grootste sportman zien.
Laat z'n valpartij zien op de 500 meter. En ze gaan weer roeien.
Ging jij niet weg?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
Dit is legendarische tv. Briljant. Jammer weer dat Smeets zich verontschuldigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |