Fijn, bedankt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je dat niet weet, te ingewikkeld nom uit te leggen
Ace toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je dat niet weet, te ingewikkeld nom uit te leggen
jij drinkt helemaal geen bier?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
die werkt een kratje weg per race
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
Niets mis meequote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
Klanten?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie allemaal van namen van klanten staan
Ahw toch nog Nederlander van binnen met 'backup draaien' jajaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het werken, heus.
[ afbeelding ]
Ik hoor die straaljagers de hele dag al over vliegenquote:
Welke app is dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het werken, heus.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahw toch nog Nederlander van binnen met 'backup draaien' jaja
Google en download Ace Stream player en plak die code in die applicatie (Tabblad Media -> Open Ace Stream Content ID)quote:
Hè, ik dacht een gratis Ace playerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NowTV, officieel via Sky, hebben een weekpas
Nope. Inmiddels een paar keer de weekpas gedaan, en die paar ponden die je betaalt, het is het waard om zonder gelazer en met prima kwaliteit de boel te kunnen kijken.quote:
Daar moet je voor betalen als ik het goed zie. Toen met de Spaanse GP kon ik goch ergens ee gratis internetstream kijken. Maar weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Google en download Ace Stream player en plak die code in die applicatie (Tabblad Media -> Open Ace Stream Content ID)
het is gratisquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:21 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen als ik het goed zie. Toen met de Spaanse GP kon ik goch ergens ee gratis internetstream kijken. Maar weet niet meer waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |