Niemand weet het dusquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij nog net in Europa.
Edit: Hier is de kaart met de zwarte lijn als de zuidelijke scheiding tussen Europa en Azie. De Oostelijke scheiding is de Kaspische Zee. Baku ligt op de uitstulping bij de pijl.
[ afbeelding ]
Edit 2: Op deze kaart ligt de uitstulping dus in Azie.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
http://www.eurosport.co.u(...)o5641325/story.shtmlquote:Max Verstappen says he is 'still guessing' how to set-up his Red Bull Formula 1 car and is relying on team-mate Daniel Ricciardo while he builds experience with the team.
Verstappen became the youngest winner in F1 history on his Red Bull debut, after swapping his Toro Rosso seat with Daniil Kvyat for the Spanish Grand Prix, but then endured a difficult weekend in Monaco last time out, where he crashed out of qualifying and the race.
He has been outpaced at both events by new team-mate Ricciardo, who took pole in Monaco and would have won that race without a mistake by Red Bull at his second pitstop.
Verstappen's lack of experience overall, and particularly with his new team, means he is relying on Ricciardo's help to find the best way to set up the RB12.
When asked by Autosport whether he is leaning on Ricciardo for this, Verstappen replied: "Definitely. He has a lot of experience.
"You try to see what they [the team-mate] are doing because I still don't have an idea of which direction to go in, because I've never driven the car here [in Canada], for example.
"You rely on the data from last year, but you were not in the car so it's a bit different."
Verstappen reckons he will not feel fully confident until he has built up a season's worth of fresh experience with Red Bull at every circuit on the calendar.
"It's just getting used to the car and how to set it up," he said.
"It's mainly just the experiences you don't have.
"With Toro Rosso I had the experiences from last year and you know a bit more of which direction you have to go in.
"[With Red Bull], first of all you have to set the car up completely differently, because it's a completely different car, so I'm still guessing a bit and following directions.
"It takes a year to get around everywhere. You just need to build up your experience with the new car."
Dat is één definitie ja. Eentje waar ik me iig niet in kan vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel. De natuurlijke scheiding tussen Europa en Azië loopt door Azerbeidzjan.
[..]
Alle andere definities zijn politiek gebaseerd. Deze op basis van natuurlijke scheidingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is één definitie ja. Eentje waar ik me iig niet in kan vinden.
Dan kun je beter spreken over Nautic Miles. Om spraakverwarring te voorkomen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 08:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Met miles bedoelde ik dus hoevaak hij vliegt. Niet dat hij met miles een upgrade koopt.
ze doen ook mee aan het eurovisie songfestival ergo europaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:14 schreef Beach het volgende:
Als je denkt dat Azerbeidjan geografisch niet in Europa ligt, kan je wel een opfriscursus aardrijkskunde gebruiken.
Mooie foto's !quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef DutchTrain het volgende:
Goed, weer terug ontopic: hier wat fotootjes van de donderdag in Montreal .
Wordt waarschijnlijk een interessante vrijdag, want de baan zal glad zijn en het weer voor de rest van het weekend kan nog alle kanten op. Een kwalificatie en race setup verzinnen zal niet makkelijk zijn.
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:21 schreef DutchTrain het volgende:
Goed, weer terug ontopic: hier wat fotootjes van de donderdag in Montreal .
Wordt waarschijnlijk een interessante vrijdag, want de baan zal glad zijn en het weer voor de rest van het weekend kan nog alle kanten op. Een kwalificatie en race setup verzinnen zal niet makkelijk zijn.
Beetje fris nu nog wel hier, maar vandaag lijkt het wel droog te blijven en tegen de twintig graden te worden.quote:
Je bedoelt die zangwedstrijd waar Australie ook aan mee doet?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
ze doen ook mee aan het eurovisie songfestival ergo europa
ik hoop dat je ook mijn cynisme er een beetje uit kon destilleren... ik snap niet waarom ze het op de kalender hebben gezet, wat een gedrocht van een baanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je bedoelt die zangwedstrijd waar Australie ook aan mee doet?
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik hoop dat je ook mijn cynisme er een beetje uit kon destilleren...
Ja, hier en daar kan je in de slow lane staan, wel afgezet met hekjes. Geeft toch een leuker perspectief.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sta je hier nou in de slow-lane?
En al leeggelopen op bier?
Of water![]()
![]()
Geen idee, het ligt niet in Europa én ze doen niet mee aan het songfestival... :pquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is Montreal eigenlijk zo populair onder mensen die hier komen?
Geen idee, ik vond zelf Toronto leuker en gezelligerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:36 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is Montreal eigenlijk zo populair onder mensen die hier komen?
17 juli weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond zelf Toronto leuker en gezelliger
twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 14:51:59SPY: Someone's been busy with their paintbrush this morning 🍺🖌 #RBspy🕵 https://t.co/DAgydyVcTa reageer retweet
Geeft gelijk een sfeertje aan dat circuit. Dat kale witte was ook niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:54 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op vrijdag 10-06-2016 om 14:51:59SPY: Someone's been busy with their paintbrush this morning 🍺🖌 #RBspy🕵 https://t.co/DAgydyVcTa reageer retweet
Eerst maar afwachten wat het wordt, gisteren zeiden ze dat er alleen snachts regen zou vallen.quote:
het blijft vies bier, hoeveel reclame ze er ook tegenaan gooienquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:04 schreef ondeugend het volgende:
Iig laat Heineken er geen gras over groeien!
Dacht dat het pas in september zou gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen signature.
in ultraHDquote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:50 schreef tralalala het volgende:
Zet Sky op, gelijk een Hamilton over Justin Bieber interview
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:53 schreef VitaminWater het volgende:
Sky stream voor de geïnteresseerden:tySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sky stream voor de geïnteresseerden:Dank USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij kan het weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 15:29 schreef Beach het volgende:
[..]
het blijft vies bier, hoeveel reclame ze er ook tegenaan gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sky stream voor de geïnteresseerden:Hoe werkt die code?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook nietquote:
Fijn, bedankt.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je dat niet weet, te ingewikkeld nom uit te leggen
Ace toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je dat niet weet, te ingewikkeld nom uit te leggen
jij drinkt helemaal geen bier?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
die werkt een kratje weg per race
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
Niets mis meequote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was Geralt
Klanten?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie allemaal van namen van klanten staan
Ahw toch nog Nederlander van binnen met 'backup draaien' jajaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het werken, heus.
[ afbeelding ]
Ik hoor die straaljagers de hele dag al over vliegenquote:
Welke app is dat?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het werken, heus.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ahw toch nog Nederlander van binnen met 'backup draaien' jaja
Google en download Ace Stream player en plak die code in die applicatie (Tabblad Media -> Open Ace Stream Content ID)quote:
Hè, ik dacht een gratis Ace playerquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
NowTV, officieel via Sky, hebben een weekpas
Nope. Inmiddels een paar keer de weekpas gedaan, en die paar ponden die je betaalt, het is het waard om zonder gelazer en met prima kwaliteit de boel te kunnen kijken.quote:
Daar moet je voor betalen als ik het goed zie. Toen met de Spaanse GP kon ik goch ergens ee gratis internetstream kijken. Maar weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Google en download Ace Stream player en plak die code in die applicatie (Tabblad Media -> Open Ace Stream Content ID)
het is gratisquote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:21 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen als ik het goed zie. Toen met de Spaanse GP kon ik goch ergens ee gratis internetstream kijken. Maar weet niet meer waar.
Nope, Google het anders even. Het is niet moeilijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:21 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen als ik het goed zie. Toen met de Spaanse GP kon ik goch ergens ee gratis internetstream kijken. Maar weet niet meer waar.
Oh oke. Inmidels al wat anders gevonden.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:21 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Nope, Google het anders even. Het is niet moeilijk in ieder geval.
held!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:24 schreef Angry_Bird het volgende:
Toch makkelijk gevonden:
http://www.ustream.tv/channel/TNBzD2srF3V
Dank je! maar het kon makkelijker.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 16:08 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Google en download Ace Stream player en plak die code in die applicatie (Tabblad Media -> Open Ace Stream Content ID)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |