Ah, op de verjaardag van mijn moederquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:32 schreef ikke_84 het volgende:
Daar zou ik me ook niet fijn bij voelen marjolijntje.
Groof dat is ook niet gek dat je soms bang bent met de ervaring die je hebt.
Wel super dat je de begeleiding als heel prettig hebt ervaren.
En 38 weken alweer!! Nog een paar weekjes geduld
Ik ben uiteindelijk ook helemaal niet met mijn vk bevallen maar in te ziekenhuis![]()
Ik heb gisteren met de baby afgesproken dat hij 3 augustus gaat komen![]()
geen idee waarom maar het voelt als DE datum. We zullen zien...
Klaagbaak en Onzin zijn ergens andersquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef matthias24 het volgende:
ik heb weer een zwangeschapstest laten doen. en wat denken julie? helaas positief dus.
En hoe voel jij je?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had al t idee dat ik in Oktober ga bevallen en nu na mn operatie helemaal, De gyn gaf ook aan dat baby's die zoiets doormaken vaak wat eerder komen. We gaan t zien. Voor nu gewoon heel blij dat hij t zo goed heeft doorstaan en dat ik m lekker voel wiebelen.
Heel graag. Ik vlieg er door heen. En met 7weken te gaan, heb ik nog een hoop nodigquote:Op donderdag 9 juni 2016 09:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Haai dames!
Iemand belang bij mijn overschot curanol?
Ik heb 4 strips en bijna een hele tube over.
Ja ik wil! Een dankje en pb met adres zijn voldoende.
First comes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ze hebben geen blauw ontsmettingsgoedje...quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef Chanty het volgende:
Hij had blauw moeten zijn
Damn GM pittig hoor!
Als ie positief is dan plan maar een bezoekje in bij de dokter.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef matthias24 het volgende:
ik heb weer een zwangeschapstest laten doen. en wat denken julie? helaas positief dus.
Dat komt omdat dit een meisje isquote:Op donderdag 9 juni 2016 11:43 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens prachtige plaatjes meegekregen bij de SEO gisteren, en het is echt een heel ander kindje dan kuiken, met een heel ander gezichtje/profieltje. En toch ook weer zo 'eigen', zo bijzonder.
Ik geloof dat ik weer een klein beetje roze wolk terug heb gevonden....
Scheelt ook dat manlief gisteren eindelijk tijd heeft gehad om de muren van de babykamer met voorstrijk te behandelen, zodat we verder kunnen met klussen. Vanmorgen heb ik gekit en naadjes en plintjes afgewerkt, als dat droog is, kan ik er een kwast tegen aan houden. Progessssss!
.
Welk behang hebben jullie gekozen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat komt omdat dit een meisje is
Progress![]()
Wij zouden gisteren gaan behangen...
quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er 10 vrachtwagens over me heen gereden zijn, en daarna nog een keer
Erg moe, veel last van t gas wat mn lijf uit moet en spierpijn in mn buik en de wondjes doen zeer maar ik heb geweldige verpleging (man, moeder en dreumes, die vind mn roze buik vooral tof)Jeetje, het zou eigenlijk een meisje moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat, gm!Het is nogal wat zeg. Zon operatie kun je ook niet uitstellen. Wel heel fijn dat je al zo veel voelt, dat stelt vast gerust. En fijn dat je goede verpleging thuis hebt.
Is het litteken groot trouwens? iet dat het boeit hoor, maar ben nieuwsgierigEn hoe lang zouhet herstel duren ongeveer?
Beterschap weer, en laat je verwennen met ijsjes![]()
Die 4 witte pleisters zijn de littekens, ze moesten om mn baarmoeder heen dus daarom zitten ze raar geplaatst.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jeetje, het zou eigenlijk een meisje moeten zijn
Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat, gm!Het is nogal wat zeg. Zon operatie kun je ook niet uitstellen. Wel heel fijn dat je al zo veel voelt, dat stelt vast gerust. En fijn dat je goede verpleging thuis hebt.
Is het litteken groot trouwens? iet dat het boeit hoor, maar ben nieuwsgierigEn hoe lang zouhet herstel duren ongeveer?
Beterschap weer, en laat je verwennen met ijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die pijn in mijn bovenbenen ook als ik ongesteld ben. Tijdens de zwangerschap niet maar ik kreeg er wel veel last van tijdens de weeėnsorry... Misschien hoort het bij jou bij harde buiken?
Ik zit op +12 maar ben wel op mijn zwaarst ooit nu. Ik hoop dat het er na de bevalling snel af is, vorige keer wel!
quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het gekker als mensen mijn huge toeter negeren en niet af en toe vragen hoe het gaat, hoe lang ik nog moet/mag. En ja, meestal begint zo n gesprekje met een opmerking over mij buik. Ik vind dat echt niet raar.
Judith kom je buiten spelen?!quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:45 schreef Chanty het volgende:
Dat is wel een stomme opmerking idd. Vooral een lekker waardeoordeel erinzal wel jaloezie zijn
Ik verlies geloof ik wat stukjes slijmpropzegt niks I know maar dit is allemaal zo anders dan in Zwangerschap 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |