abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162860614
Ik had al t idee dat ik in Oktober ga bevallen en nu na mn operatie helemaal, De gyn gaf ook aan dat baby's die zoiets doormaken vaak wat eerder komen. We gaan t zien. Voor nu gewoon heel blij dat hij t zo goed heeft doorstaan en dat ik m lekker voel wiebelen.
S. 2014
J. 2016
pi_162860886
Hoe voel je je verder gm?

Groofs, herkenbare gevoelens.

Q ik heb ook geen band met de vks. Er zijn er een stuk of 5 plus 2 vervangers en ik heb er ook nog 1 gezien die weer weg ging. Sommigen heb ik 2 keer gezien, maar niet vaker. Zo meteen eentje die ik nog nooit heb gezien, maar waar ik zelf om heb gevraagd, zodat ik haar ook ken.

Ik vind ze allemaal sympathiek. Al zijn er 2 die ik net wat leuker vind obv humor en nuchterheid.

Hier ook geen groei echo's gehad.
pi_162860981
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had al t idee dat ik in Oktober ga bevallen en nu na mn operatie helemaal, De gyn gaf ook aan dat baby's die zoiets doormaken vaak wat eerder komen. We gaan t zien. Voor nu gewoon heel blij dat hij t zo goed heeft doorstaan en dat ik m lekker voel wiebelen.
En hoe voel jij je?
pi_162861213
Mijn vk-consulten zijn best wel saai. Bloeddruk, wegen en voelen. Vragen hoe het gaat. Op dat laatste is het altijd daar kunnen we niks mee. Dus het zal wel. Of ik nog vragen heb? Neu. Oké doei maak maar vervolgafspraak.
Met geen enkele van de 4 een klik maar ik ga toch verhuizen naar een andere stad en nieuwe zoeken.
pi_162861368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Haai dames!
Iemand belang bij mijn overschot curanol?
Ik heb 4 strips en bijna een hele tube over.

Ja ik wil! Een dankje en pb met adres zijn voldoende.

First comes....
Heel graag. Ik vlieg er door heen. En met 7weken te gaan, heb ik nog een hoop nodig ;) Daar maak je me heel blij mee.
Alvast bedankt
pi_162861428
Ik heb het gevoel dat er 10 vrachtwagens over me heen gereden zijn, en daarna nog een keer :P

Erg moe, veel last van t gas wat mn lijf uit moet en spierpijn in mn buik en de wondjes doen zeer maar ik heb geweldige verpleging (man, moeder en dreumes, die vind mn roze buik vooral tof)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:55:06 #182
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162861524
Hij had blauw moeten zijn :(

Damn GM pittig hoor! :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162861608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef Chanty het volgende:
Hij had blauw moeten zijn :(

Damn GM pittig hoor! :*
Ze hebben geen blauw ontsmettingsgoedje... :(
S. 2014
J. 2016
pi_162861764
Godsamme die foto :o
Dat klinkt niet aangenaam, behalve dat je nu lekker thuis bent bij je lievelingsen. Beterschap!
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:13:27 #185
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_162861895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef matthias24 het volgende:
ik heb weer een zwangeschapstest laten doen. en wat denken julie? helaas positief dus. :')
Als ie positief is dan plan maar een bezoekje in bij de dokter.
pi_162862017
Gm,die roze buik :{ rust lekker uit.

Echo Was goed, iets boven het gemiddelde. Ze zette de 4d ook nog even aan, alleen lag de dame met het handje voor haar gezichtje :+

Hier 3 vk's. Het loopt wel altijd uit. Moet altijd minstens 15 min wachten. Dat Was bij de vorige praktijk bijna nooit.dus ik zit gezellig in de wachtkamer :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:28:16 #187
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162862154
Jeetje GM :o :{

Dat is niet best, rust maar lekker goed uit!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162862208
Poeh GM, heftig zeg. Jee. Sterkte met het herstel.
pi_162862302
Bedankt dames!

Fijn van de goede echo angelatje.

Hier overigens onder controle in t ziekenhuis, heb nu 2 gyns gezien en 1 vaste vk die heel tof is. Maar in t ziekehuis weet je toch nooit wie er aan je bed komt dus zie t wel.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:40:38 #190
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162862366
Ik heb ook een praktijk met 3 VK's, waarvan er momenteel een zelf met verlof is, er is een vaste waarneemster en nog een invalster. Alleen die laatste heb ik nog niet ontmoet. Verder zijn het gewoon vertrouwde gezichten, maar ik ken twee van de drie al van de vorige zwangerschappen en kom ze ook gewoon tegen bij het winkelen en zo. Voordeel van een dorp ;).
Mijn vorige bevalling was medisch, dus ik had alsnog een stel onbekenden aan mijn bed. Zal je net zien :P.
KuikenGuppy
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:43:50 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162862433
We hebben trouwens prachtige plaatjes meegekregen bij de SEO gisteren, en het is echt een heel ander kindje dan kuiken, met een heel ander gezichtje/profieltje. En toch ook weer zo 'eigen', zo bijzonder O+.
Ik geloof dat ik weer een klein beetje roze wolk terug heb gevonden... ;).
Scheelt ook dat manlief gisteren eindelijk tijd heeft gehad om de muren van de babykamer met voorstrijk te behandelen, zodat we verder kunnen met klussen O+. Vanmorgen heb ik gekit en naadjes en plintjes afgewerkt, als dat droog is, kan ik er een kwast tegen aan houden. Progessssss! *O*.
KuikenGuppy
pi_162862630
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:43 schreef Burdie het volgende:
We hebben trouwens prachtige plaatjes meegekregen bij de SEO gisteren, en het is echt een heel ander kindje dan kuiken, met een heel ander gezichtje/profieltje. En toch ook weer zo 'eigen', zo bijzonder O+.
Ik geloof dat ik weer een klein beetje roze wolk terug heb gevonden... ;).
Scheelt ook dat manlief gisteren eindelijk tijd heeft gehad om de muren van de babykamer met voorstrijk te behandelen, zodat we verder kunnen met klussen O+. Vanmorgen heb ik gekit en naadjes en plintjes afgewerkt, als dat droog is, kan ik er een kwast tegen aan houden. Progessssss! *O*.
Dat komt omdat dit een meisje is :+

Progress *O*

Wij zouden gisteren gaan behangen... :')
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:43:51 #193
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_162863567
Beterschap, GM!
Sprotje, gefeliciteerd! Flinke jongen inderdaad zeg, respect :P
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:16:35 #194
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162864290
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Dat komt omdat dit een meisje is :+

Progress *O*

Wij zouden gisteren gaan behangen... :')
Welk behang hebben jullie gekozen?
KuikenGuppy
pi_162864395
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Welk behang hebben jullie gekozen?
Uiteindelijk iets heel anders dan wat we in 1e instantie hadden bedacht, het is deze geworden.

Dat is inmiddels ook een btj t thema vd kamer.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:23:05 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162864444
Haha ja ik weet nog wat je in eerste instantie wilde, met dieren in rondjes, toch? Dat kwam ik ook nog tegen in onze zoektocht :). Dit is wel wat anders maar ook heel leuk! Lekker fris :).
Wij doen waarschijnlijk iets met wolkjes, maar ik wil eerst staaltjes zien van het behang voor ik wat ga aanschaffen (heb tot nu toe alleen nog maar via internet gekeken).
KuikenGuppy
pi_162864450
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er 10 vrachtwagens over me heen gereden zijn, en daarna nog een keer :P

Erg moe, veel last van t gas wat mn lijf uit moet en spierpijn in mn buik en de wondjes doen zeer maar ik heb geweldige verpleging (man, moeder en dreumes, die vind mn roze buik vooral tof)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, het zou eigenlijk een meisje moeten zijn :P

Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat, gm!Het is nogal wat zeg. Zon operatie kun je ook niet uitstellen. Wel heel fijn dat je al zo veel voelt, dat stelt vast gerust. En fijn dat je goede verpleging thuis hebt.
Is het litteken groot trouwens? iet dat het boeit hoor, maar ben nieuwsgierig ;) En hoe lang zouhet herstel duren ongeveer?

Beterschap weer, en laat je verwennen met ijsjes ;)
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:24:46 #198
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162864476
Deze lamp past daar ook leuk bij.

KuikenGuppy
pi_162864605
Ik ben weer goed gekeurd door de vk. Bloeddruk precies hetzelfde als altijd. Baby wordt op 8 pond geschat.

Net weer eens op de weegschaal gestaan en ben 1,5 kilo afgevallen tov 2 weken geleden. Dat moet wel vocht zijn. Ik heb weer enkels!
En nu ga ik tenminste de magische grens niet halen en word ik ook niet zwaarder dan mijn man. Mooi zo.
pi_162864947
Arja, fijn dat alles goed was! Ik ben als de dood om teveel aan te komen, maar goed da's van later zorg.

GM, wow schrik van je foto! Hoop dat je er snel weer bovenop bent!

Hier 2 verloskundigen in de praktijk, maar ken ze allebei al van vorige zwangerschap. Band opbouwen vind ik ook moeilijk, maar de afspraken zijn natuurlijk ook errug kort. Bij de praktijk waar ik de eerste zwangerschap liep kom ik in ieder geval niet meer, voelde me daar echt niet prettig.

Hoera, nuchtere suiker was 5.1, helemaal goed dus. *O* Weer een zorg minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')