Die 4 witte pleisters zijn de littekens, ze moesten om mn baarmoeder heen dus daarom zitten ze raar geplaatst.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:23 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Jeetje, het zou eigenlijk een meisje moeten zijn
Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat, gm!Het is nogal wat zeg. Zon operatie kun je ook niet uitstellen. Wel heel fijn dat je al zo veel voelt, dat stelt vast gerust. En fijn dat je goede verpleging thuis hebt.
Is het litteken groot trouwens? iet dat het boeit hoor, maar ben nieuwsgierigEn hoe lang zouhet herstel duren ongeveer?
Beterschap weer, en laat je verwennen met ijsjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die pijn in mijn bovenbenen ook als ik ongesteld ben. Tijdens de zwangerschap niet maar ik kreeg er wel veel last van tijdens de weeënsorry... Misschien hoort het bij jou bij harde buiken?
Ik zit op +12 maar ben wel op mijn zwaarst ooit nu. Ik hoop dat het er na de bevalling snel af is, vorige keer wel!
quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind het gekker als mensen mijn huge toeter negeren en niet af en toe vragen hoe het gaat, hoe lang ik nog moet/mag. En ja, meestal begint zo n gesprekje met een opmerking over mij buik. Ik vind dat echt niet raar.
Judith kom je buiten spelen?!quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:45 schreef Chanty het volgende:
Dat is wel een stomme opmerking idd. Vooral een lekker waardeoordeel erinzal wel jaloezie zijn
Ik verlies geloof ik wat stukjes slijmpropzegt niks I know maar dit is allemaal zo anders dan in Zwangerschap 1
Dude. Die mag/moet je slaan hoor. Dit is gewoon bijzonder lelijk van haar. Ze moet wel een 'klein' mens zijn met een minderwaardigheidscomplex. Of gewoon een complete bitch zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2016 16:57 schreef Mienepien het volgende:
Oh, en mijn lieftallige schoonzusje vond het nodig om dagelijks te benadrukken dat zij na de bevalling toch echt een stuk slanker was dan ik na de bevalling, en dat ik er niet uit zag.
Dus tja, vandaar mijn misschien onaardige opmerking over dat soort opmerkingen.Sorry.
+1quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:22 schreef Burdie het volgende:
Bedoel je voor een ander, Moppert? Want ik snap best dat het voor jezelf een issue kan zijn, en vind van een ander vooral dat 'ie zich lekker met zijn eigen zaken moet bemoeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |