Jack Woutersequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Frank Lammers
paar jaar geleden met PSV-Ajax of andersom was Lammers samen met een andere BN'er, die ajacied was, commentator. Dat was wel mooi
Ja dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is het ook in het Turks en Koerdisch
Dacht altijd dat het benk was :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dus
Bank is zowel een Nederlands als Engels woord. Wat is je punt
Het is houd je bekquote:
Vraag dat maar niet aan Anja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat is dat voor prachtig stadion dan?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij nog aan hardlopen?
oh wacht
Dat je moet neuken, want je bent zuurder dan ik de laatste tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dus
Bank is zowel een Nederlands als Engels woord. Wat is je punt
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat je moet neuken, want je bent zuurder dan ik de laatste tijd.
Ja, echt zuur. Zo fijn, vooral met dit weer. Maar over een maandje kan je toch weer hardlopen?quote:
Begin was episch, later wel iets minder. Ook met wegvallen van Antoniequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer dat het maar 3 seizoenen kent.
Jammer ja. Maar de satire is mooi bedacht. Tijdloos ook deze serie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin was episch, later wel iets minder. Ook met wegvallen van Antonie
Je kunt gewoon niet handelenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat je moet neuken, want je bent zuurder dan ik de laatste tijd.
Jij hebt altijd ietsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb pijn. Kan alles handelen
Eerst even wachten tot mijn boekweitkoekjes koud zijn.
Sterkte stimo. Is is de eerste dag altijd het moeilijkst?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb pijn. Kan alles handelen
Eerst even wachten tot mijn boekweitkoekjes koud zijn.
Extra lange aflevering, whoohooquote:
Oh lachen is dat hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frozen, Noel en ik keken naar All stars
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha peter die iemand opzoekt die hem bedreigt heeft op internet
hallo jan, ik ben die landverrader die je graag een kogel door de kop wilt schieten
lekker gegeten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wrm mis ik dit
Waar is de tv in de tuin
Gvd
Zo mad terwijl je gewoon hele dag door mag eten. Doe rustigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook niet tellen zie ik. Ramadan is maandag begonnen.
Ik ben niet mad, ik voel me onprettig om mijn buik heftige krampen ondergaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo mad terwijl je gewoon hele dag door mag eten. Doe rustig
naar schiphol ofzo? kan toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Kwam nog een vliegtuig ziek laag langs. Vermoed een A380
Dat is elke maand tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik voel me onprettig om mijn buik heftige krampen ondergaat.
Ik heb zo'n goed leven dat ik wel eens vergeet welke dag het is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook niet tellen zie ik. Ramadan is maandag begonnen.
Waarom heb je geen kiekje geschoten ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet zo laag al denk ik
Dag zelfs dat ie van Emirates was
Dat zeker. Bier is al ingeslagenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor EK toch
10 juni 2016 om 21:00 zitten we allemaal klaar
Zeer goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Bier is al ingeslagen
Was die nou productiemanager of productiemedewerker?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
Die Jeroen.
hHAHAHHAHAHAHAHAHhahahahahha
Piloot wilde ff shinen met z'n airbusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet zo laag al denk ik
Dag zelfs dat ie van Emirates was
Met inzoomen op mijn mobiel zie je enkel nog wat grote pixelsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kiekje geschoten ;s
Als jij me gewoon met rust laat, dan duurt dat nog wel evenquote:
op werk gaan we 1 van de breedbeeldtv's op ek zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor EK toch
10 juni 2016 om 21:00 zitten we allemaal klaar
Nee zo werkt het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij me gewoon met rust laat, dan duurt dat nog wel even
ja wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was die nou productiemanager of productiemedewerker?
Hebben jullie nog een vacaturequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op werk gaan we 1 van de breedbeeldtv's op ek zetten
kunnen we de wedstrijden van 15:00 kijken
sorry manquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature
Wow laat me gewoon met rust ;squote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Maar Noel wil mij niet als collega
dan raak ik afgeleid tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Stuur titpic dan ben je zo aangenomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
:squote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stuur titpic dan ben je zo aangenomen
lol, strafblad, begin 30, bij ouders wonen, baan kwijtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat mooi de bak in. Mafkees.
112 schakelt je zo door.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze heeft wel mooie ogen. Iemand het nummer van Jeroen?
Alleen maar ellendequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Ik wil het ook zien maar volgens mij mis ik er niks aan
Haha echt hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Peter naar binnen laten.
Je broer moet de bak in ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Ik wil het ook zien maar volgens mij mis ik er niks aan
Wordt nu nog gerund door vrienden van Swift Boys. Niet op de zaken vooruitlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
Harry's tuincentrum zou toch verkocht worden? want Anja ging naar Suriname? Zijn de plannen gewijzigd/
GA WEG MET JE KUTSPOILERS CHAIquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt nu nog gerund door vrienden van Swift Boys. Niet op de zaken vooruitlopen
Heb vandaag nog niet gekeken, maar dat was gisteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt nu nog gerund door vrienden van Swift Boys. Niet op de zaken vooruitlopen
Je spreekt de verkeerde aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GA WEG MET JE KUTSPOILERS CHAI
Ik spoil juist niksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je spreekt de verkeerde aan.
Ik hoopte dat mijn geschreeuw haar ook zou bereikenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je spreekt de verkeerde aan.
trquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
wajooooo die wijkagent![]()
wat een kankerhoer zeg
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoopte dat mijn geschreeuw haar ook zou bereiken
Wat kan die agent er aan doen dat die vrouw telkens bij de verkeerde aankloptquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:02 schreef NoelGallagher het volgende:
wajooooo die wijkagent![]()
wat een kankerhoer zeg
nog één keer en ik naai je er weer bijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja allemaal even lachen hoor haha leuk
Als wijkagent mag je er wel even rekening mee houden dat je een joodse oudere mevrouw aan de lijn hebt die veel meegemaakt heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat kan die agent er aan doen dat die vrouw telkens bij de verkeerde aanklopt
Aah het was een waarschuwing?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog één keer en ik naai je er weer bij
ja, nu de vervolgingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
He dat is al een oude aflevering met die Joodse vrouw
wajo wajo sagbib sweer danquote:
pik het niet swa, klap hem ik sweer hij zei hetquote:
wat een tatta taalquote:
Humberto is een mediageil kutventjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
Dacht dat Humberto juist door dat soort types als voorbeeld wordt gebruikt dat ze geen racist zijn, want Humberto vinden ze een prima kerel.
o wat dom van die racisten. humberto heeft allang de vloer met die domme mensen aangeveegd, als een baasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:13 schreef Chai het volgende:
Dacht dat Humberto juist door dat soort types als voorbeeld wordt gebruikt dat ze geen racist zijn, want Humberto vinden ze een prima kerel.
Weet niet hoor, ben niet echt bekend met zulke mensen, dus pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:15 schreef Drug het volgende:
[..]
o wat dom van die racisten. humberto heeft allang de vloer met die domme mensen aangeveegd, als een baas
vind wel ruigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een overhemd heeft ie ook aan zeg
picsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een overhemd heeft ie ook aan zeg
Werd jij nou ooit eens bijna aangereden door hoe heet ze ook alweer hier op FOK!, die cutie met die krulletjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
Ik zou me ook zo ongemakkelijk voelen als ik Chai zou ontmoeten
valt reuze meequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
Ik zou me ook zo ongemakkelijk voelen als ik Chai zou ontmoeten
Nee die reed ik bijna aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werd jij nou ooit eens bijna aangereden door hoe heet ze ook alweer hier op FOK!, die cutie met die krulletjes?
hd blur?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha jezus laat ff lekker de geblurde video zien ja
laat of niks zien of gewoon de hd versie
D'r voorgevel is niet zo klein, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Die is zo klein dat je haar bijna over het hoofd ziet :s
zou me er niet thuis voelenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)keizersgracht-633-p/
Geinig optrekje
als je zo veel geld hebt, heb je ook nog wel genoeg doekoe om daar iets zo gruwelijk diks van te makenquote:
Zou echt alles eraf halen en slopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)keizersgracht-633-p/
Geinig optrekje
this thread is worthless without picsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor.
Die van jou ook niet he haha
het is in amsterdam hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je zo veel geld hebt, heb je ook nog wel genoeg doekoe om daar iets zo gruwelijk diks van te maken![]()
Ehh jawel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor.
Die van jou ook niet he haha
kwajongensstreek, kon makkelijk. niks aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ak_van_de_trein.html
Jammer dat er geen bovenleiding is daar
lijkt me stugquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb Noel gevonden op facebook haha
wtf hoe heb je dat zo snel gevonden danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile/290158
ik heb helemaal geen kale kutquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kutusers, geen kalekutusersmeteenvoorliefdevoordewielrensport ;s
ai, mooi ruk. hoelang duurt zoiets?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
op het moment zit ik met een spierscheurtje door voetbal
geen idee, maar heb een beetje terugval gehad tijdens de hersteltrainingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ai, mooi ruk. hoelang duurt zoiets?
Een klein scheurtje kan in twee weken genezen. Bij een grotere scheur duurt het herstel acht tot twaalf weken. Op de plek van de scheur ontstaat littekenweefsel; soms voel je een bobbeltje. De spier is hierdoor niet zo sterk meer als voorheen en de kans op een nieuwe scheur is groter. Sporten moet je dan ook geleidelijk opbouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, maar heb een beetje terugval gehad tijdens de hersteltraining
klopt, ik doe de hersteltraining ook onder begeleiding, maar kennelijk één keer echt een verkeerde beweging gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een klein scheurtje kan in twee weken genezen. Bij een grotere scheur duurt het herstel acht tot twaalf weken. Op de plek van de scheur ontstaat littekenweefsel; soms voel je een bobbeltje. De spier is hierdoor niet zo sterk meer als voorheen en de kans op een nieuwe scheur is groter. Sporten moet je dan ook geleidelijk opbouwen.
Ober meldt zichquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie scheert z'n kut nou niet, wat een oermens ben je dan ;s
http://www.kutkruiden.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met een vachtje?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer, zo zit ik lekkerder op het zadel
Ja hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HPLC fietst naaktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je kut op het zadel, zit dan toch een vachtje tussen waar je op zit.
Meestal wel, behalve als ik mijn broek vergeet ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je kut op het zadel, zit dan toch een vachtje tussen waar je op zit.
Hummels is al weg jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof zij hummels, auba, mkhi en reus laten gaan
40 miljoen, goede aankoopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eric Bailly has passed a medical at Manchester United - Sky sources
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk dialect zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |