Werd jij nou ooit eens bijna aangereden door hoe heet ze ook alweer hier op FOK!, die cutie met die krulletjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
Ik zou me ook zo ongemakkelijk voelen als ik Chai zou ontmoeten
valt reuze meequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:21 schreef Zosk het volgende:
Ik zou me ook zo ongemakkelijk voelen als ik Chai zou ontmoeten
Nee die reed ik bijna aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werd jij nou ooit eens bijna aangereden door hoe heet ze ook alweer hier op FOK!, die cutie met die krulletjes?
hd blur?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha jezus laat ff lekker de geblurde video zien ja
laat of niks zien of gewoon de hd versie
D'r voorgevel is niet zo klein, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Die is zo klein dat je haar bijna over het hoofd ziet :s
zou me er niet thuis voelenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)keizersgracht-633-p/
Geinig optrekje
als je zo veel geld hebt, heb je ook nog wel genoeg doekoe om daar iets zo gruwelijk diks van te makenquote:
Zou echt alles eraf halen en slopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:29 schreef Oberkullie het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)keizersgracht-633-p/
Geinig optrekje
this thread is worthless without picsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor.
Die van jou ook niet he haha
het is in amsterdam hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je zo veel geld hebt, heb je ook nog wel genoeg doekoe om daar iets zo gruwelijk diks van te maken![]()
Ehh jawel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet hoor.
Die van jou ook niet he haha
kwajongensstreek, kon makkelijk. niks aan de handquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ak_van_de_trein.html
Jammer dat er geen bovenleiding is daar
lijkt me stugquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb Noel gevonden op facebook haha
wtf hoe heb je dat zo snel gevonden danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile/290158
ik heb helemaal geen kale kutquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kutusers, geen kalekutusersmeteenvoorliefdevoordewielrensport ;s
ai, mooi ruk. hoelang duurt zoiets?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
op het moment zit ik met een spierscheurtje door voetbal
geen idee, maar heb een beetje terugval gehad tijdens de hersteltrainingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ai, mooi ruk. hoelang duurt zoiets?
Een klein scheurtje kan in twee weken genezen. Bij een grotere scheur duurt het herstel acht tot twaalf weken. Op de plek van de scheur ontstaat littekenweefsel; soms voel je een bobbeltje. De spier is hierdoor niet zo sterk meer als voorheen en de kans op een nieuwe scheur is groter. Sporten moet je dan ook geleidelijk opbouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, maar heb een beetje terugval gehad tijdens de hersteltraining
klopt, ik doe de hersteltraining ook onder begeleiding, maar kennelijk één keer echt een verkeerde beweging gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een klein scheurtje kan in twee weken genezen. Bij een grotere scheur duurt het herstel acht tot twaalf weken. Op de plek van de scheur ontstaat littekenweefsel; soms voel je een bobbeltje. De spier is hierdoor niet zo sterk meer als voorheen en de kans op een nieuwe scheur is groter. Sporten moet je dan ook geleidelijk opbouwen.
Ober meldt zichquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wie scheert z'n kut nou niet, wat een oermens ben je dan ;s
http://www.kutkruiden.nl/quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
met een vachtje?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet meer, zo zit ik lekkerder op het zadel
Ja hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
HPLC fietst naaktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je kut op het zadel, zit dan toch een vachtje tussen waar je op zit.
Meestal wel, behalve als ik mijn broek vergeet ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je kut op het zadel, zit dan toch een vachtje tussen waar je op zit.
Hummels is al weg jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alsof zij hummels, auba, mkhi en reus laten gaan
40 miljoen, goede aankoopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eric Bailly has passed a medical at Manchester United - Sky sources
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk dialect zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |