sorry manquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature
Wow laat me gewoon met rust ;squote:
Vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een vacature
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Maar Noel wil mij niet als collega
dan raak ik afgeleid tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Stuur titpic dan ben je zo aangenomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
:squote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stuur titpic dan ben je zo aangenomen
lol, strafblad, begin 30, bij ouders wonen, baan kwijtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat mooi de bak in. Mafkees.
112 schakelt je zo door.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze heeft wel mooie ogen. Iemand het nummer van Jeroen?
Alleen maar ellendequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Ik wil het ook zien maar volgens mij mis ik er niks aan
Haha echt hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:52 schreef Catkiller het volgende:
Ik snap niet waarom mensen Peter naar binnen laten.
Je broer moet de bak in ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef xcachet het volgende:
Ik wil het ook zien maar volgens mij mis ik er niks aan
Wordt nu nog gerund door vrienden van Swift Boys. Niet op de zaken vooruitlopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef Chai het volgende:
Harry's tuincentrum zou toch verkocht worden? want Anja ging naar Suriname? Zijn de plannen gewijzigd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |