Sterkte stimo. Is is de eerste dag altijd het moeilijkst?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb pijn. Kan alles handelen
Eerst even wachten tot mijn boekweitkoekjes koud zijn.
Extra lange aflevering, whoohooquote:
Oh lachen is dat hequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Frozen, Noel en ik keken naar All stars
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha peter die iemand opzoekt die hem bedreigt heeft op internet
hallo jan, ik ben die landverrader die je graag een kogel door de kop wilt schieten
lekker gegeten?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wrm mis ik dit
Waar is de tv in de tuin
Gvd
Zo mad terwijl je gewoon hele dag door mag eten. Doe rustigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook niet tellen zie ik. Ramadan is maandag begonnen.
Ik ben niet mad, ik voel me onprettig om mijn buik heftige krampen ondergaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo mad terwijl je gewoon hele dag door mag eten. Doe rustig
naar schiphol ofzo? kan toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Kwam nog een vliegtuig ziek laag langs. Vermoed een A380
Dat is elke maand tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet mad, ik voel me onprettig om mijn buik heftige krampen ondergaat.
Ik heb zo'n goed leven dat ik wel eens vergeet welke dag het is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kan ook niet tellen zie ik. Ramadan is maandag begonnen.
Waarom heb je geen kiekje geschoten ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet zo laag al denk ik
Dag zelfs dat ie van Emirates was
Dat zeker. Bier is al ingeslagenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor EK toch
10 juni 2016 om 21:00 zitten we allemaal klaar
Zeer goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Bier is al ingeslagen
Was die nou productiemanager of productiemedewerker?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
Die Jeroen.
hHAHAHHAHAHAHAHAHhahahahahha
Piloot wilde ff shinen met z'n airbusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee niet zo laag al denk ik
Dag zelfs dat ie van Emirates was
Met inzoomen op mijn mobiel zie je enkel nog wat grote pixelsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je geen kiekje geschoten ;s
Als jij me gewoon met rust laat, dan duurt dat nog wel evenquote:
op werk gaan we 1 van de breedbeeldtv's op ek zettenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje oefenen voor EK toch
10 juni 2016 om 21:00 zitten we allemaal klaar
Nee zo werkt het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij me gewoon met rust laat, dan duurt dat nog wel even
ja wat denk je zelfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was die nou productiemanager of productiemedewerker?
Hebben jullie nog een vacaturequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
op werk gaan we 1 van de breedbeeldtv's op ek zetten
kunnen we de wedstrijden van 15:00 kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |