abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162927007
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is dat je helemaal niet drie miljard triljoen euro of dollar oid nodig hebt, verstopt in allerlei belastingparadijzen. Geef die lui 5 miljoen, zodat ze in alle luxe hun levenseinde tegemoet kunnen zien en probeer met de rest van het geld wat in de wereld voor mekaar te krijgen. De verdeling van welvaart in de wereld is gewoon absurd. Welke maatstaf je ook wil hanteren. Dus ja, kom maar op met die wereldregering van de NWO. Juist door onze verdeeldheid worden ze rijker en machtiger. Zij zijn juist niet voor NWO. Maar dat begrijpt die dikke schreeuwlelijk met zijn LTS-diploma niet.
Dat zie je ook bij de EU. De belangrijke besluiten worden door de regeringsleiders samen genomen in geheime overleggen. Met de theoretische mogelijkheid van een veto wordt dat verkocht als goed voor de nationale soevereiniteit, i.t.t. een enge Europese 'superstaat' waar het volk via het parlement écht de macht heeft. En de nationaal-conservatieve kiezer slikt het als zoete koek.
pi_162931317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zie je ook bij de EU. De belangrijke besluiten worden door de regeringsleiders samen genomen in geheime overleggen. Met de theoretische mogelijkheid van een veto wordt dat verkocht als goed voor de nationale soevereiniteit, i.t.t. een enge Europese 'superstaat' waar het volk via het parlement écht de macht heeft. En de nationaal-conservatieve kiezer slikt het als zoete koek.
Grapje?
I´m back.
pi_162940737
Sharon Dijksma was ook gevraagd te komen btw.
Ik dacht dat het een grap was.

[ Bericht 71% gewijzigd door Ryan3 op 12-06-2016 13:25:02 ]
I´m back.
pi_162941082
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
RutgervdNoort twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 01:56:15 @sharon_dijksma komt aan in een Mercedes S600 Maybach bij de Bilderberg conferentie. Heel erg PVDA gewoon gebleven. https://t.co/yY3N2VZRx6 reageer retweet
[ afbeelding ]
Zou maar zo gewoon de shuttle-service van het hotel kunnen zijn. Moet Dijksma dan extra geld betalen om voor het PvdA-imago speciaal een lulliger uitziende auto te regelen?
pi_162941140
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Zou maar zo gewoon de shuttle-service van het hotel kunnen zijn. Moet Dijksma dan extra geld betalen om voor het PvdA-imago speciaal een lulliger uitziende auto te regelen?
Het ging mij meer om de aanwezigheid van haar. Dat commentaar van die gast in die tweet vind ik niet zo belangrijk. Ik had het eerder gelezen, dat Sharon zou komen, maar dacht dat het een grap was. Niet dus. :D.
I´m back.
pi_162941264
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het ging mij meer om de aanwezigheid van haar. Dat commentaar van die gast in die tweet vind ik niet zo belangrijk. Ik had het eerder gelezen, dat Sharon zou komen, maar dacht dat het een grap was. Niet dus. :D.
Ze staat toch ook gewoon op de officiële gastenlijst?
pi_162941388
Het grootste, omvangrijkste, geheimzinnigste complot van de moderne wereld en wie nodigen ze uit? Aan de jaarlijkse stamtafel van deze gezellige shapeshiftende mondiale elite werd 9/11 uitgedokterd, worden presidenten van de VS gemaakt en gebroken, de Europese bevolking wordt er vervangen door moslims, de EU wordt er omgetoverd tot het Vierde Rijk, FEMA-camps worden ingericht, blauwhelmen nemen de VS over en wie nodigen ze uit? Sharon Dijksma....
Dan sta je als reptillian ook zo te kijken hoor ---> -O- .

[ Bericht 9% gewijzigd door Ryan3 op 12-06-2016 13:27:05 ]
I´m back.
pi_162941421
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
Het grootste, omvangrijkste complot van de moderne wereld en wie nodigen ze uit? Aan de jaarlijkse stamtafel van deze gezellige shapeshiftende mondiale elite werd 9/11 uitgedokterd, worden presidenten van de VS gemaakt en gebroken, de Europese bevolking wordt er vervangen door moslims, de EU wordt er omgetoverd tot het Vierde Rijk, FEMA-camps worden ingericht, blauwhelmen nemen de VS over en wie nodigen ze uit? Sharon Dijksma....
Idd. Nog zo'n reden waarom je je er niet meer van moet maken dan het is.

En verder, ik vind die afgunst gewoon typerend. Het is ook zo onnodig. Leg 500 euro neer en je kan ook met z'n tweeën een lang weekend in dat hotel verblijven en met een limousine gehaald en gebracht worden. Volgens mij kan ook elke (niet-werkloze) PvdA-stemmer dat wel betalen als 'ie dat per se een keer wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 13:20:44 ]
pi_162941441
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Idd. Nog zo'n reden waarom je je er niet meer van moet maken dan het is.

En verder, ik vind die afgunst gewoon typerend. Het is ook zo onnodig. Leg 500 euro neer en je kan ook met z'n tweeën een lang weekend in dat hotel verblijven en met een limousine gehaald en gebracht worden. Volgens mij kan ook elke (niet-werkloze) PvdA-stemmer dat wel betalen als 'ie dat per se een keer wil.
Ik zeg al wat die gast op te merken heeft, vind ik niet zo interessant. Ik haal het wel even weg, gebruikte het meer als bron.
I´m back.
pi_162941531
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg al wat die gast op te merken heeft, vind ik niet zo interessant.
Maar ik wel, want je ziet zulke opmerkingen wel vaker.
pi_162941567
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar ik wel, want je ziet zulke opmerkingen wel vaker.
Ik heb het al weg gehaald. Het ging mij om het contrast: grootste, geheimzinnigste complot van de wereld versus Sharon Dijksma uitnodigen.
I´m back.
  zondag 12 juni 2016 @ 13:30:51 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_162941683
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
Sharon Dijksma was ook gevraagd te komen btw.
Ik dacht dat het een grap was.

[ afbeelding ]
De rolverdeling op die foto is uitermate grappig. :D De gentlemen die de schoonmaakster uit de limousine begeleid. Sharon Dijksma als Assepoester.
pi_162941709
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 13:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

De rolverdeling op die foto is uitermate grappig. :D De gentlemen die de schoonmaakster uit de limousine begeleid. Sharon Dijksma als Assepoester.
Zo'n typetje is het wel idd. Ze is ook heeeeel klein.
Wrs 1 m 50 oid. Voor Amerikaanse begrippen valt dat wel mee. Kan me herinneren dat ik een keer in een lift stond, in Dld, kwam er een bus Amerikaanse toeristen aan, hup ook de lift in. Leek net alsof ik een reus tussen allerlei dwergen was.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ryan3 op 12-06-2016 13:37:42 ]
I´m back.
  maandag 13 juni 2016 @ 14:52:56 #114
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_162976301
quote:
quote:
Everyone’s mobile is blocked here. Mine has not worked for days. It is the perfect metaphor for Bilderberg: communication lockdown. Being here and trying to report on this event is not easy at times. Mainstream journalists are human beings and would much sooner go through an open door than bash their heads against a locked one.

In their absence, the door has been forced ajar by the alternative media. Year after year, I witness independent journalists and bloggers grappling gamely with the silence, trying to get information out. Instead of NBC, you have Dan Dicks. In place of the Financial Times, there is Luke Rudkowski. Rather than the BBC, Rob Dew of Infowars is running down the street behind the former CIA director David Petraeus, who now works for Henry Kravis. Petraeus got away, but Dew was there, putting in the effort.

As the years go by, however, there are signs that the mainstream media might be finding ways to talk sensibly about Bilderberg, even if it has not turned up. For a start, news agencies have started coming. Getty Images and Reuters were both here. That is a huge step in the right direction. Local newspapers have been outside the Taschenbergpalais every day, the German tabloid Bild made it down from Berlin and Sky News Australia used a local crew to put together a report.

Overall, there is a marked increase in serious analysis of the conference. As facts about Bilderberg’s funding and operation are gradually being pieced together, and its function as a key lobbying enterprise for big oil and big banking is more easily perceived. Information about the event makes it easier to critique. This virtuous circle means that journalists are more likely to stitch a serious story together and less inclined to hide behind an ironic distance, resorting to tired old conspiracy theories.

We are close to a tipping point. All that is needed is a final tickle under the chin of the mainstream press, and the reporters will come.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 13 juni 2016 @ 15:00:17 #115
pi_162976503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 12:46 schreef Cherna het volgende:
Eigenlijk is het transparant. Wat wil je nog meer. Je weet dat de industriëlen en lieden van overheden iets bespreken. Dat je dit niet alleemaal de straat op gooit lijkt mij duidelijk.

Och zolang contant geld bestaat en mensen niet gechipt worden is er niets aan de hand. Het plebs waar ik ook toe behoor is er altijd geweest en dat zal nooit veranderen.
quote:
The timing is perfect. The more reticent older guard of Bilderberg is gradually beeing replaced by a younger generation, particularly from Silicon Valley, more at ease with the idea of opening up to the press. The PayPal co-founder Peter Thiel, one of the more youthful members of Bilderberg’s steering committee, made a formal statement to journalists during his Dresden walkabout. The tireless Luke Rudkowski asked him a clever question about his libertarian values, and Thiel responded. In the closest thing in decades to a Bilderberg press conference, he said he thought it was always important to exchange views with people, no matter what their perspectives are.

“I think we have a lot of problems in our society ... We need to find ways to talk to people where not everything is completely transparent. Libertarianism is not synonymous with radical transparency. That’s often an argument the Stasi would make, in East Germany, where everything had to be monitored by society. And I think often you have the best conversations in smaller groups, where not everything is being monitored; that’s how you get very honest conversations and how you can think better about the future.”

I’m not holding up Peter Thiel as a champion of the free press. Gawker’s blood is still wet on his hands. But at least he spoke to us. It’s a start.

The statement, however, reveals is a profound confusion at the heart of Bilderbergian logic. Thiel argues that transparency is a pervasive problem for honest dialogue, that it has to be overcome at events such as Bilderberg for the sake of the future. But the radical transparency that he talks about, the all-seeing surveillance of everything, is not what journalists and transparency campaigners are pushing for. The transparency that we want to see in our politics is not incompatible with personal privacy. They are two different spheres.

In East Germany, conversations were not monitored by society. It was society that was monitored by the Stasi. I find it odd to hear Thiel, who is obviously an intelligent man, say something so wrongheaded.

Of course, the societal transparency demanded by the Stasi went hand in hand with a heavily guarded privacy at the top of the administration. It is the same, I am afraid to say, at Bilderberg. Privacy is not a problem for the billionaires and the heads of transnational corporations that run it. It is just a matter of how many rings of riot police they want around the venue.

Meanwhile, the people outside are having their identities checked, being filmed by police and closely monitored online. Transparency is no issue for Bilderberg. But it is a problem for the public.
quote:
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 13 juni 2016 @ 15:34:35 #116
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_162977348
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

[..]

quote:
Of course, the societal transparency demanded by the Stasi went hand in hand with a heavily guarded privacy at the top of the administration. It is the same, I am afraid to say, at Bilderberg. Privacy is not a problem for the billionaires and the heads of transnational corporations that run it.
Grapje zeker? Alles wat die mensen doen, ligt onder het vergrootglas. Dat is bij Henk en Ingrid zeker niet zo.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:37:40 #117
pi_162977422
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

[..]

Grapje zeker? Alles wat die mensen doen, ligt onder het vergrootglas. Dat is bij Henk en Ingrid zeker niet zo.
Nee, we weten niets over Bilderberg en de elite weet alles over Henk en Ingrid.

quote:
NSA Looking to Exploit Internet of Things, Including Biomedical Devices, Official Says

The National Security Agency is researching opportunities to collect foreign intelligence — including the possibility of exploiting internet-connected biomedical devices like pacemakers, according to a senior official.

“We’re looking at it sort of theoretically from a research point of view right now,” Richard Ledgett, the NSA’s deputy director, said at a conference on military technology at Washington’s Newseum on Friday.

Biomedical devices could be a new source of information for the NSA’s data hoards — “maybe a niche kind of thing … a tool in the toolbox,” he said, though he added that there are easier ways to keep track of overseas terrorists and foreign intelligence agents.

When asked if the entire scope of the Internet of Things — billions of interconnected devices — would be “a security nightmare or a signals intelligence bonanza,” he replied, “Both.”

“As my job is to penetrate other people’s networks, complexity is my friend,” he said. “The first time you update the software, you introduce vulnerabilities, or variables rather. It’s a good place to be in a penetration point of view.”

Bron: theintercept.com
  maandag 13 juni 2016 @ 15:41:38 #118
286575 Roces18
Chef de party
pi_162977528
Echt vies vind ik dit. kabinet moet de koning verbieden daar heen te gaan
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 13 juni 2016 @ 15:44:20 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_162977595
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, we weten niets over Bilderberg en de elite weet alles over Henk en Ingrid.

[..]

We weten in ieder geval precies wie er bij de Bilderberg-conferentie horen, in tegenstelling tot de zogenaamde 'elite'.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:35:34 #120
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162978757
Ik zeg tijd voor een stukje rebranding!

Bilderberg trekt alleen mensen die idioot overtrokken aannames doen, we noemen het vanaf nu:
<insert nieuwe naam hier>

De CarebearConferentie.

Of

De Haribo Gold-bear-conference. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:45:19 #121
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162979029
Koning ging naar Bilderberg-conferentie

maandag 13 juni 2016 @ 16:56:50 #122
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162979380
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:45 schreef BarryOSeven het volgende:
Koning ging naar Bilderberg-conferentie
"Demonstreren"

Mijn god zeg, wat een armoe!

"Nazi!"
"Scheissnazi"
"Kinderficker"

Is je moeder trots op je? :')_!

We are change!? Nou, die kant wil ik niet op!

Duimpje van Aboutaleb! _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_162995010
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het onderonsje van de mensen / bedrijven die in deze wereld werkelijk aan de touwtjes trekken.

Alle beoogde VS presidenten waren er vóór hun benoeming
Ten eerste worden die gekozen en niet benoemd, ten tweede is het niet zo dat alle vs-presidenten voor hun ambt op de conferentie aanwezig zijn geweest.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_162995031
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:41 schreef Roces18 het volgende:
Echt vies vind ik dit. kabinet moet de koning verbieden daar heen te gaan
Waarom?

Rutte was er trouwens ook.
pi_162995130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:12 schreef Igen het volgende:

[..]

Elke beslissing moet door de lidstaten geratificeerd worden, en dat gaat via de nationale parlementen van die betreffende landen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')