Onder welk account post hij nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jawel joh, die gekke dWc altijd met zijn TRs volgens mij.
Niet, is geband. Misschien een kloon maar geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet, is geband. Misschien een kloon maar geen idee.Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jawel joh, die gekke dWc altijd met zijn TRs volgens mij.
Juist degene die nooit TR zeggen, zijn de grootste NSB'ers. Zoals ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.Pas sinds enkele jaren houden maatregelen wel heel sterk verband met vermoedelijke TR's van bepaalde users.
Daarvoor mwoa.
fy man ik ben NG vriend jwtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevallig
hoezo heeft ie banquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevallig
Dat begrijp ik toch ook wel gekkie. Maar sommigen die het zeiden deden het ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.Pas sinds enkele jaren houden maatregelen wel heel sterk verband met vermoedelijke TR's van bepaalde users.
Daarvoor mwoa.
Het kind van WCH met de dood bedreigdquote:
ja sorry man had ook niet mogen twijfelen.quote:
pics in dm?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Treinmeisje heeft dr insta op public gezet...
Kzie nu dr fotos fakking goeie man
In shorts en tanktops pfff
Ook 2 met dr vriend.. eentje zoenend omg man
#heartbroken #treinhoertjes #zina's
Post haar instaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Treinmeisje heeft dr insta op public gezet...
Kzie nu dr fotos fakking goeie man
In shorts en tanktops pfff
Ook 2 met dr vriend.. eentje zoenend omg man
#heartbroken #treinhoertjes #zina's
quote:
Altijd terecht natuurlijk.quote:
kzou wel willen dmen maar dan zet je hen op die 450 ofzo of lekt hem naar anderen (chaizertje bv) die dan gelijk alles sherlocken ja doeiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het kind van WCH met de dood bedreigd
[..]
ja sorry man had ook niet mogen twijfelen.
[..]
pics in dm?
Sick.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Door de OP zocht ik dat filmpje van die neger die lijntje legt met zijn creditcard en daarna zie je hem voetkaas van zijn hiel af vijlen en dat likt ie dan van zijn creditcard af
Niet gevonden
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat begrijp ik toch ook wel gekkie. Maar sommigen die het zeiden deden het ook gewoon.
450?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kzou wel willen dmen maar dan zet je hen op die 450 ofzo of lekt hem naar anderen (chaizertje bv) die dan gelijk alles sherlocken ja doei
Echt onwerkelijk gewoon.quote:
Had je ook eens openbaar moeten maken als je dat wel had.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geen probleem verder.
Durf ik niet bij jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Had je ook eens openbaar moeten maken als je dat wel had.
Zou een glazen fles in je kont schuiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou een glazen fles in je kont schuiven.Welk formaat? Dan kan ik me vast voorbereiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Mooie insta is dat, wel matig gevuldquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
mapima heeft mij nieuwe fotos beloofd na het zien van haar insta
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou een glazen fles in je kont schuiven.gebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ja, best karig helaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie insta is dat, wel matig gevuld
Zo'n kleintje, maar ik begin met de bodem.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welk formaat? Dan kan ik me vast voorbereiden.
Netjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo'n kleintje, maar ik begin met de bodem.
1 man 1 jar zoek jij di maar danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, moet je dat filmpje uit het vorige topic even kijken, dan snap je het.
Ik moet er zelf ook nog iets van voelen als ik klaar ben met dat flesje, dus wil niet te groot pakken.quote:
zoveelste inwisselbare kutsuerquote:
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog iets van voelen als ik klaar ben met dat flesje, dus wil niet te groot pakken.
Heb hem niet afgekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ziek he, zo met die schroevendraaier in z'n buik en ogen
kwam je al zo snel?quote:
Ze zeggen dat je verliefd bent op dima.quote:
nee, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik hierop kan antwoorden.
schakel een hulplijn inquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik hierop kan antwoorden.
Maar het is dus een roddel?quote:
Heb je hem gedumpt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik wachten op mijn vriend met GoT kijken.. is hij er ineens klaar meeHad hem 24 uur geleden al kunnen kijken dus.
Die vriend die ook in jouw huis woont?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik wachten op mijn vriend met GoT kijken.. is hij er ineens klaar meeHad hem 24 uur geleden al kunnen kijken dus.
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
en gelijk heeft hij nu sansa dood is , is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ja dan vond hij GoT vast nog wel leukquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomen
Of pijp hem terwijl jullie GoT kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan vond hij GoT vast nog wel leuk
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
er komt een netflix ringvoor koppels die samen series volgen. die zorgt ervoor dst je pas verder kan kijken als beide ringen bij elkaar zijn
Haha wat? Echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
er komt een netflix ringvoor koppels die samen series volgen. die zorgt ervoor dst je pas verder kan kijken als beide ringen bij elkaar zijn
Maar dat kan dus niet want hij is klaar met GoT.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of pijp hem terwijl jullie GoT kijken
Netflix.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
Niet verwacht zeg.quote:
Is dat diezelfde bedoel ik?quote:
Harder pijpen dan, kom op ama, wil je nou samen GoT kijken of watquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet want hij is klaar met GoT.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harder pijpen dan, kom op ama, wil je nou samen GoT kijken of wat
Mooi dat het weer goed gekomen isquote:
Wow wat is ditquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomen
Tips en trucsquote:
Gebeurd dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet gewoon je partner bespieden met cameras
Jaquote:
Eng welquote:
geen idee dat moet je aan vrouwen vragenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dat kan ik heel goed, vrouwen ook volgens mij
Dat deed ik tochquote:
Chloro waar ben jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee dat moet je aan vrouwen vragen
Allejezusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Mike nog steeds bankier? Ben namelijk afgehaakt toen hij net bankier was geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sukkelWelkom op FOK!
Wat probeer je te zeggen?quote:
nee dat was inderdaad een saai seizoen . nu een goed seizoenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Mike nog steeds bankier? Ben namelijk afgehaakt toen hij net bankier was geworden.
Veel vrouwen faken omdat veel mannen niets kunnen.quote:
Oh, ga toch niet meer inhaken hoor. Ben tevreden met Peaky Blinders.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dat was inderdaad een saaie seizoen . nu een goed seizoen
Ja dat is goed maar ben nog bij s4 en die heb jij al gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of je mij wil wakker maken met een GoT aflevering
True.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel vrouwen faken omdat veel mannen niets kunnen.![]()
Vind ik niet erg, gaat mij om jou natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is goed maar ben nog bij s4 en die heb jij al gezien
harvey schoot hem neer omdat mike met donna de koffer in was gedokenquote:
Herkenbaar hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Idd gore hoerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
harvey schoot hem neer omdat mike met donna de koffer in was gedoken
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijd
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijd
echt seiz 2 was echt zwak vergeleken met 1quote:
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, gaat mij om jou natuurlijk
Lekker groot tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebt
Waarom, S2 was echt kut man. 10 uur van m'n leven die ik niet meer terug krijg.quote:
planetaire obsessie, ik ben lichtjaren vooruit, omniseksueelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebt
Inb4 uranus grapquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
planetaire obsessie, ik ben lichtjaren vooruit, omniseksueel
Nee ga doorquote:
Leuk dat ze van jou een post op FOK! mocht zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Had trouwens sollicitatiegesprek en dat mens was echt een suffe mufkut. Bah
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt seiz 2 was echt zwak vergeleken met 1
Seizoen 1 was wel veel beter ja maar 2 was ook echt niet slecht hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom, S2 was echt kut man. 10 uur van m'n leven die ik niet meer terug krijg.
Maar ging wel goed verder?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk dat ze van jou een post op FOK! mocht zetten.
En dat heb je d'r ook duidelijk gemaakt, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Oh man zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Leuk dat ze van jou een post op FOK! mocht zetten.
Nee, wil de baan op zich wel ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat heb je d'r ook duidelijk gemaakt, mag ik hopen?
Docent Engels op vmbo, leerjaar 2 t/m 4quote:
Nuquote:
Noicequote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Docent Engels op vmbo, leerjaar 2 t/m 4
Gefeliciteerd. Leuk voor je.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo goed bent in Engels :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naaisquote:
Hoeveel uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naais
Moet nog wel aangenomen worden. Maar heb volgende week nog een gesprek op andere school. :$
Ik ook, des te minder tijd om te posten hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
chrolo, ik vind je een kuthoer maar ik hoop dat je aangenomen wordt.
Waarom vind je me een kuthoer ;sssquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
chrolo, ik vind je een kuthoer maar ik hoop dat je aangenomen wordt.
Deze school voor 0,7 fte, 20 lesuren. Volgende week voor 0,8 fte en mentoraat. Die school heeft wel m'n voorkeur.quote:
Dan nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:58 schreef Germano het volgende:
Hoe zet ik een filmpje van Facebook hier neer? Nee, kan geen link kopiëren.
Zosk, jij houdt van me, doe niet zoquote:
Kijk of je m op youtube kunt vinden danquote:
Komt allemaal wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Naais
Moet nog wel aangenomen worden. Maar heb volgende week nog een gesprek op andere school. :$
Haha ja hoop het ook hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed denk ik.
hoop btw dat je docente gaat worden en geen docent. Ter zijde even haha
Kan me wel voorstellen dat die tweede de voorkeur heeft dan idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze school voor 0,7 fte, 20 lesuren. Volgende week voor 0,8 fte en mentoraat. Die school heeft wel m'n voorkeur.
Chloro hier moet je gaan werken denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
Ah, toch nog voor elkaar gekregen.
https://www.facebook.com/764772090312425/videos/887206461402320/
Nou nou houden van, ik wil je wel neuken maar niet zo overdrijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zosk, jij houdt van me, doe niet zo
Godtyfusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
Nou lekker dan. Ik vind jou wel oké hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen reden voor
;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou nou houden van, ik wil je wel neuken maar niet zo overdrijven.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
Wil gwn btje liefdequote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat is weer niet goed? Godverdomme man.
Oh ja, nou ik jou ook hoor. was maar grapjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Ik vind jou wel oké hoor.
Damnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de praktijk zegt wat anders
Waarom heb je een abonnement?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zie ik reclame met adblock EN abonnement?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet godverdomme een keer je muil houden hoerenjong.
Voor jou alles, Zosk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet godverdomme een keer je muil houden hoerenjong.
Was grapje, dikke homosukkel die je bentquote:
Dat is een bannerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Waarom zie ik reclame met adblock EN abonnement?![]()
[ afbeelding ]
Oké ik ga me nu ff aftrekken dan doei.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was grapje, dikke homosukkel die je bent
Alweer terug?quote:
houd je bek nou eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef Toto69 het volgende:
Wie heeft twitterbot SantaClausNorthPole geactiveerd
is goed, en dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
moet ik een vliegticket boeken naar belfast?
Ik vind normale hax ook leuker jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Niveau is mwah en ik haat rambo.
Sorry man, ik zit op m'n werk en alles is geblokt hier (fok nog net niet omdat ze dat niet kennenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:43 schreef Germano het volgende:
Kunt nu wel tegen mij komen als je wilt.
http://www.haxball.com/?r(...)19bd026bae2c42e18110
Ik heb toch een abonnement. Als ik die niet heb staat hij netjes uit hoorquote:
Ik heet geen James.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ga ik al je tanden uitslaan
Hahaha, andere keer dan. Vanavond heb ik andere plannen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry man, ik zit op m'n werk en alles is geblokt hier (fok nog net niet omdat ze dat niet kennen)
Is goed ouwe.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, andere keer dan. Vanavond heb ik andere plannen.
Nou, die ene gast was anders redelijk autistisch en Chevy meent zich te veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind normale hax ook leuker ja
Niveau kan best leuk zijn hoor, ligt er net aan wie er zijn. Mja, het is gewoon een lolletje voor ons.
Hoor wie het zegt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
maar jij bent wel zwaar gestoord
Welke gast? VI_topshow?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou, die ene gast was anders redelijk autistisch en Chevy meent zich te veel.
Ik zei Fransje, niet Frass.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frass zegt niet zulke dingen over mij, alleen toen ik me voor deed als evjah
Oh.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zei Fransje, niet Frass.
Frans.
Jeweetwel.
FRANS.
Jij bent echt niet 100quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij vindt dr nog steeds leuk he?
Ja, die.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke gast? VI_topshow?
Chevy is ons speciale kindje, zeg maar. Snap je.
Moet je Toto69 even een DM sturenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Naomi
Ok Svenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Naomi
pangafilet, ik eet nog liever niksquote:
amper, echt een kutvis is het, slechte kweekomstandigheden, nul smaak en de voedingswaarde zijn belabberdquote:
Die vent?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
deze besteld noelgahlalarh
[ afbeelding ]
Gewoon een basic shirt wat je net zo goed bij de zeeman vandaan kan hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
deze besteld noelgahlalarh
[ afbeelding ]
Zit echt veel verschil tussen een fatsoenlijk basic shirt en een Zeeman basic shirt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon een basic shirt wat je net zo goed bij de zeeman vandaan kan hebben.
ja dus ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knappe man hoor.quote:
Inderdaad, tientje in elke willekeurige winkel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
De vorm ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit echt veel verschil tussen een fatsoenlijk basic shirt en een Zeeman basic shirt.
ja oke heb je een punt, maar zie dima er wel voor aan er ziek veel voor te betalen, met z'n bonnetjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit echt veel verschil tussen een fatsoenlijk basic shirt en een Zeeman basic shirt.
Dima wil slimfit denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Zosk het volgende:
Deze zitten echt baas
https://www.zalando.nl/g-(...)t-gs122d01p-802.html
Ga toch geen 35 euro voor een egaal shirt betalen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Zosk het volgende:
Deze zitten echt baas
Gekke Dima.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke heb je een punt, maar zie dima er wel voor aan er ziek veel voor te betalen, met z'n bonnetjes
jezus wat een lelijk shirtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Zosk het volgende:
Deze zitten echt baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |