Tips en trucsquote:
Gebeurd dit?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet gewoon je partner bespieden met cameras
Jaquote:
Eng welquote:
geen idee dat moet je aan vrouwen vragenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dat kan ik heel goed, vrouwen ook volgens mij
Dat deed ik tochquote:
Chloro waar ben jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee dat moet je aan vrouwen vragen
Allejezusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
er komt een netflix ringvoor koppels die samen series volgen. die zorgt ervoor dst je pas verder kan kijken als beide ringen bij elkaar zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Mike nog steeds bankier? Ben namelijk afgehaakt toen hij net bankier was geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sukkelWelkom op FOK!
Wat probeer je te zeggen?quote:
nee dat was inderdaad een saai seizoen . nu een goed seizoenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Mike nog steeds bankier? Ben namelijk afgehaakt toen hij net bankier was geworden.
Veel vrouwen faken omdat veel mannen niets kunnen.quote:
Oh, ga toch niet meer inhaken hoor. Ben tevreden met Peaky Blinders.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee dat was inderdaad een saaie seizoen . nu een goed seizoen
Ja dat is goed maar ben nog bij s4 en die heb jij al gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Of je mij wil wakker maken met een GoT aflevering
True.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veel vrouwen faken omdat veel mannen niets kunnen.![]()
Vind ik niet erg, gaat mij om jou natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is goed maar ben nog bij s4 en die heb jij al gezien
harvey schoot hem neer omdat mike met donna de koffer in was gedokenquote:
Herkenbaar hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Idd gore hoerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
harvey schoot hem neer omdat mike met donna de koffer in was gedoken
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijd
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel manen doe hun best ook niet want vrouwen zeiken toch altijd
echt seiz 2 was echt zwak vergeleken met 1quote:
Komt wel heel dichtbij nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, gaat mij om jou natuurlijk
Lekker groot tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebt
Waarom, S2 was echt kut man. 10 uur van m'n leven die ik niet meer terug krijg.quote:
planetaire obsessie, ik ben lichtjaren vooruit, omniseksueelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie heeft er nou seks met een maan, weenie wat voor fetisj jij hebt
Inb4 uranus grapquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
planetaire obsessie, ik ben lichtjaren vooruit, omniseksueel
Nee ga doorquote:
Leuk dat ze van jou een post op FOK! mocht zetten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Had trouwens sollicitatiegesprek en dat mens was echt een suffe mufkut. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |