Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog iets van voelen als ik klaar ben met dat flesje, dus wil niet te groot pakken.
Heb hem niet afgekeken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ziek he, zo met die schroevendraaier in z'n buik en ogen
kwam je al zo snel?quote:
Ze zeggen dat je verliefd bent op dima.quote:
nee, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik hierop kan antwoorden.
schakel een hulplijn inquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik hierop kan antwoorden.
Maar het is dus een roddel?quote:
Heb je hem gedumpt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik wachten op mijn vriend met GoT kijken.. is hij er ineens klaar meeHad hem 24 uur geleden al kunnen kijken dus.
Die vriend die ook in jouw huis woont?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik wachten op mijn vriend met GoT kijken.. is hij er ineens klaar meeHad hem 24 uur geleden al kunnen kijken dus.
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
en gelijk heeft hij nu sansa dood is , is het niet leuk meerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ja dan vond hij GoT vast nog wel leukquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomen
Of pijp hem terwijl jullie GoT kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan vond hij GoT vast nog wel leuk
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
er komt een netflix ringvoor koppels die samen series volgen. die zorgt ervoor dst je pas verder kan kijken als beide ringen bij elkaar zijn
Haha wat? Echt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
er komt een netflix ringvoor koppels die samen series volgen. die zorgt ervoor dst je pas verder kan kijken als beide ringen bij elkaar zijn
Maar dat kan dus niet want hij is klaar met GoT.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of pijp hem terwijl jullie GoT kijken
Netflix.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:30 schreef madeliefff het volgende:
Niet verwacht zeg.quote:
Is dat diezelfde bedoel ik?quote:
Harder pijpen dan, kom op ama, wil je nou samen GoT kijken of watquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet want hij is klaar met GoT.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Harder pijpen dan, kom op ama, wil je nou samen GoT kijken of wat
Mooi dat het weer goed gekomen isquote:
Wow wat is ditquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch dat je 'm wakker moest pijpen, dan had je dit voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |