Onder welk account post hij nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jawel joh, die gekke dWc altijd met zijn TRs volgens mij.
Niet, is geband. Misschien een kloon maar geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet, is geband. Misschien een kloon maar geen idee.Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jawel joh, die gekke dWc altijd met zijn TRs volgens mij.
Juist degene die nooit TR zeggen, zijn de grootste NSB'ers. Zoals ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.Pas sinds enkele jaren houden maatregelen wel heel sterk verband met vermoedelijke TR's van bepaalde users.
Daarvoor mwoa.
fy man ik ben NG vriend jwtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevallig
hoezo heeft ie banquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ja MMG is geband, dwc is gestopt. Misschien weer die van Noel idd, die was ook in ene terug... hmmm toevallig
Dat begrijp ik toch ook wel gekkie. Maar sommigen die het zeiden deden het ook gewoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja iedereen kan wel zeggen TR, maar betekent niet dat ze het doen.Pas sinds enkele jaren houden maatregelen wel heel sterk verband met vermoedelijke TR's van bepaalde users.
Daarvoor mwoa.
Het kind van WCH met de dood bedreigdquote:
ja sorry man had ook niet mogen twijfelen.quote:
pics in dm?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Treinmeisje heeft dr insta op public gezet...
Kzie nu dr fotos fakking goeie man
In shorts en tanktops pfff
Ook 2 met dr vriend.. eentje zoenend omg man
#heartbroken #treinhoertjes #zina's
Post haar instaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Treinmeisje heeft dr insta op public gezet...
Kzie nu dr fotos fakking goeie man
In shorts en tanktops pfff
Ook 2 met dr vriend.. eentje zoenend omg man
#heartbroken #treinhoertjes #zina's
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |