De meeste oude videos zijn toch al verwijderd daar zou ik mij geen zorgen om makenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee ik zou juist de video's dus willen verbergen (hetzelfde effect als verwijderen) om zodoende het archief verder intact te houden. De video's zouden in de oude topics dus ook verdwijnen, zonder dat we die handmatig een voor een moeten verwijderen.
Optie 3 is over gaan met een beperkt aantal topics die eerst volledig ontdaan worden van video's naar een UTO2. UTO1 wordt dan volledig gesloten (ook niet beschikbaar als archief dus).
Jij bent het rund die dan nog filmpjes gaat kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Het lijkt me meer de reden dan die anderhalve paardenkop die betaalt voor de streams!
Naja kunnen beter het risico niet lopen dat er toch nog dingen blijven staan die het nog wel doen toch?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De meeste oude videos zijn toch al verwijderd daar zou ik mij geen zorgen om maken
Ye, bang voor een vroegtijdig einde door doodsteek omdat de waarheid over script zooi in het nieuws komt zoals in Duitsland ofzoquote:Op maandag 6 juni 2016 20:52 schreef isax het volgende:
[..]
Maar wat als er eentje door heen glipt?
Blijf het vreemde actie vinden. Denk eerder dat ze niet blij zijn met hoe mensen spreken over uto.
Dat lijkt mij dan weer erg sterk.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ye, bang voor een vroegtijdig einde door doodsteek omdat de waarheid over script zooi in het nieuws komt zoals in Duitsland ofzo
Zo dom ditquote:Op maandag 6 juni 2016 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ye, bang voor een vroegtijdig einde door doodsteek omdat de waarheid over script zooi in het nieuws komt zoals in Duitsland ofzo
Het gaat ze voornamelijk om de integrale uurfilmpjes heb ik begrepen....een site kan zich altijd beroepen op "dat wist ik niet". Dan moeten ze maar specifieke pagina's aangevenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja kunnen beter het risico niet lopen dat er toch nog dingen blijven staan die het nog wel doen toch?
Deze dag met ziek veel SL's doet me denken aan de periode dat er een filmpje was waarin Robin bekende aan Emil dat ze iemand eruit moest stemmen..quote:Op maandag 6 juni 2016 20:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Duidelijk nuquote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee ik zou juist de video's dus willen verbergen (hetzelfde effect als verwijderen) om zodoende het archief verder intact te houden. De video's zouden in de oude topics dus ook verdwijnen, zonder dat we die handmatig een voor een moeten verwijderen.
Optie 3 is over gaan met een beperkt aantal topics die eerst volledig ontdaan worden van video's naar een UTO2. UTO1 wordt dan volledig gesloten (ook niet beschikbaar als archief dus).
De COS was teveel op de hoogte. Dat willen ze niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Deze dag met ziek veel SL's doet me denken aan de periode dat er een filmpje was waarin Robin bekende aan Emil dat ze iemand eruit moest stemmen..![]()
Talpa wil gewoon controle over het nieuws dat ze naar buiten brengen en bewijzen over scripten zijn niet gewenst..
quote:Op maandag 6 juni 2016 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Deze dag met ziek veel SL's doet me denken aan de periode dat er een filmpje was waarin Robin bekende aan Emil dat ze iemand eruit moest stemmen..![]()
Talpa wil gewoon controle over het nieuws dat ze naar buiten brengen en bewijzen over scripten zijn niet gewenst..
Dat is zo gek niet als je 24/7 uit wil zenden.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:15 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
En als je ze een mail stuur over de vele SL's bljven ze een standaard mail terugsturen dat het puur technische storingen zijn.
Op de hoogte zijn van soap-achtige verhaallijnenquote:Op maandag 6 juni 2016 21:11 schreef bamibij het volgende:
Ik snap het niet. De bedoeling van zo'n programma is toch een trouwe kijkersbase aantrekken, hoe kun je nou teveel op de hoogte zijn?
Er is een aantal mensen die vast overtuigd zijn van scripts en dergelijke......so what?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Op de hoogte zijn van soap-achtige verhaallijnen![]()
Op de hoogte zijn van de FEBO scripts/sturingen die daar eigenlijk achter zitten
zou dit echt van JdM zelf afkomen?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp het oprecht niet!
De actie is zo zielig, zo sneu.........wat nou?
Aan de andere kant wel weer tekenend dat een handje vol mensen met een paar quotes, commentaren en filmpjes JdM doet jeuken.![]()
Eigenlijk laat JdM hiermee zien, dat hij maar een kleine bange man is.
Het is soms net TRU ik kan er slecht tegenquote:Op maandag 6 juni 2016 21:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Er is een aantal mensen die vast overtuigd zijn van scripts en dergelijke......so what?
Wat boeit het nu eigenlijk, al dat commentaar?
JdM zegt, dat hij zich daar nooit iets van aangetrokken heeft..........of heeft hij al die tijd gelogen?
Ik twijfel ookquote:
quote:
Bedoel eigenlijk misschien de medewerkers van Talpaquote:Op maandag 6 juni 2016 21:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee.
Wie is er zo sneu dan?
verkeerde topic Dottekequote:Op maandag 6 juni 2016 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Waar gaan die vogels nu slapen dan die in de kas zaten?
ik ga echt niet tv kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Kijkcijfers van afgelopen vrijdag 523.000 opgelopen vanaf woensdag 415.000
Ze willen zeker weer terug in de top 100
2014 plek 96
[ afbeelding ]
2015 verdwenen
[ afbeelding ]
Denk je echt dat medewerkers van Talpa dit bericht naar Danny hebben gestuurd, middels een advocatenkantoor?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:33 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Bedoel eigenlijk misschien de medewerkers van Talpa
Heb ik weerquote:Op maandag 6 juni 2016 21:33 schreef Dotteke het volgende:
Waar gaan die vogels nu slapen dan die in de kas zaten?
John zal toch wel een heel team om zich heen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:35 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Denk je echt dat medewerkers van Talpa dit bericht naar Danny hebben gestuurd, middels een advocatenkantoor?
Medewerkers van Talpa?
Vast en zeker!quote:Op maandag 6 juni 2016 21:36 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
John zal toch wel een heel team om zich heen hebben.
Waarom niet? Werken niet alleen maar mensen die de knoppen bedienen.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Vast en zeker!
En jij denkt dat die mensen zelfstandig dit soort beslissingen nemen?
'quote:Op maandag 6 juni 2016 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De COS was teveel op de hoogte. Dat willen ze niet.
Ooit in een ver verleden voor JdM gewerkt..........that is a NO GO!quote:Op maandag 6 juni 2016 21:38 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Waarom niet? Werken niet alleen maar mensen die de knoppen bedienen.
Ik ook niet, en ga het ook niet doen.. maar ja van die 1500 gezinnetjes met een kastje gaan er misschien toch wel 4 of 5 méér kijken donderdagquote:
ah okequote:Op maandag 6 juni 2016 21:40 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ooit in een ver verleden voor JdM gewerkt..........that is a NO GO!
En na donderdag?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ga het ook niet doen.. maar ja van die 1500 gezinnetjes met een kastje gaan er misschien toch wel 4 of 5 méér kijken donderdag
Als je tv gaat kijken ga je vic misschien nog wel leuk vinden. Geen idee hoe ze daar wordt neergezet. Moet je toch niet aan denkenquote:
Hoeveel mensen kijken tegenwoordig nog tv?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:47 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Als je tv gaat kijken ga je vic misschien nog wel leuk vinden. Geen idee hoe ze daar wordt neergezet. Moet je toch niet aan denken
geen idee, staat in het kijkcijfer topicquote:Op maandag 6 juni 2016 21:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kijken tegenwoordig nog tv?
Volgens SKO afgelopen vrijdag 523.000 mensen naar Utopiaquote:Op maandag 6 juni 2016 21:47 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kijken tegenwoordig nog tv?
Ik ben oud en lelijk....volgens mijn kinderen en kleinkinderen en ik kijk nauwelijks tv.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:48 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
geen idee, staat in het kijkcijfer topic
Poe hee..............quote:Op maandag 6 juni 2016 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens SKO afgelopen vrijdag 523.000 mensen naar Utopia
Tuurlijk!quote:Op maandag 6 juni 2016 21:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
kunnen we geen fok facebook aanmaken?
ze kunnen toch niet heel facebook filmpjesvrij maken?[ik heb er geen verstand van]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |