Hè ja, laten we iedereen die het niet met jou eens is gewoon in een donkere kerker stoppen en weg laten rotten. Zij hebben immers geen recht op een andere mening!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Paspoort afpakken en uit ons land zetten, of in de gevangenis ermee.
Dit soort discriminerende blaba is tegen ons idee van van vrije meningsuiting.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:33 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat nu het probleem is. Ik zeg, gewoon negeren en mensen die het feestje verzieken met onzinnige aantijgingen van racisme. Paspoort afpakken en uit ons land zetten, of in de gevangenis ermee. Jammer dat dit uberhaupt tot een zo lamge discussie leidt. Deze mensen zijn ondankbaar en zouden moeten emigreren naar een land met zwarte meerderheid. Zuid soedan een idee??
Wat is er discriminerend aan zijn post?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit soort discriminerende blaba is tegen ons idee van van vrije meningsuiting.
Dat slaat werkelijk nergens op..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:16 schreef Bluesdude het volgende:
Volgens jouw 'oplossing' moeten we je de Nederlandse nationaliteit afpakken en verbannen ?
1 Mensen die zijn mening niet delen het bestaansrecht in Nederland ontkennenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat is er discriminerend aan zijn post?
Over dezelfde "ons" die Gabrunal bedoelde. Nederlandersquote:Over welke 'ons' heb je het?
Yippp Het is onzinnig.quote:Dat slaat werkelijk nergens op..
Misschien is zijn post zelf wel racistisch ? Maar onzinnig is zijn plan wel.quote:Zijn post bevat geen onzinnige aantijgingen van racisme die het feestje verzieken.. Dus geen enkele reden om zijn paspoort af te pakken en hem het land uit te zetten..
nou het is wel een erg onHollandse mening om mensen met een minder populaire mening het labd uit te trappenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij zegt duidelijk:'gewoon negeren en mensen die het feestje verzieken met onzinnige aantijgingen van racisme. Paspoort afpakken en uit ons land zetten, of in de gevangenis ermee..
Zijn post bevat geen onzinnige aantijgingen van racisme die het feestje verzieken.. Dus geen enkele reden om zijn paspoort af te pakken en hem het land uit te zetten..
Dit is precies wat het antwoord hoort te zijn op die subversieve activiteiten van de antipietennclubs. Tradities valt niet aan te tornen, bevalt het je niet, dan ga je maar emigreren naar een land waar je je wel thuisvoelt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:24 schreef Montagui het volgende:
Medeburgers van dit land die de Nederlandse tradities niet kunnen waarderen zoals ze zijn en er ongefundeerde racistische labels op willen plakken moeten zich misschien eens afvragen of ze wel in de Nederlandse samenleving (willen) thuishoren. Als ze zo graag racisme willen aanpakken is het misschien een interessante optie om te verhuizen naar een land waar racisme nog aan de orde van de dag is, Zimbabwe of zo.
In jouw stijl redenerend : In dit land is het traditie dat mensen een afwijkende mening hebben .Als dat jou niet bevalt, ga dan weg uit Nederlandquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dit is precies wat het antwoord hoort te zijn op die subversieve activiteiten van de antipietennclubs. Tradities valt niet aan te tornen, bevalt het je niet, dan ga je maar emigreren naar een land waar je je wel thuisvoelt.
Doet het niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Zwarte vrouw vind dat blanken achterin moeten staan.
BLACK LIVES MATTER
http://www.liveleak.com/view?i=ac3_1469607088
dat lijkt mij een laffe instellingquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dit is precies wat het antwoord hoort te zijn op die subversieve activiteiten van de antipietennclubs. Tradities valt niet aan te tornen, bevalt het je niet, dan ga je maar emigreren naar een land waar je je wel thuisvoelt.
Want racisme komt hier niet voor? En als mensen er een afwijkende mening op nahouden moeten ze verhuizen? Wat een kolder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:24 schreef Montagui het volgende:
Medeburgers van dit land die de Nederlandse tradities niet kunnen waarderen zoals ze zijn en er ongefundeerde racistische labels op willen plakken moeten zich misschien eens afvragen of ze wel in de Nederlandse samenleving (willen) thuishoren. Als ze zo graag racisme willen aanpakken is het misschien een interessante optie om te verhuizen naar een land waar racisme nog aan de orde van de dag is, Zimbabwe of zo.
Voor alle quincy's en sylvana's van deze wereld:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Voor alle Silvana Simons, Anti Zwarte Pieten, Zwarte Piet is racisme en Quinsy Garios, neem een voorbeeld aan baas Freeman::
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor alle quincy's en sylvana's van deze wereld:
[ afbeelding ]
Dan kunnen we weer verder gaan zoals het een paar jaar geleden was. Een feestje voor iedereen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Donkere mensen moeten gewoon niet zo zielig doen en in het verleden blijven leven, zij blijven beren op de weg zien, gewoon kappen met discussiëren en negeren.
quote:
Ook maar even jouw generalisatie toepassen. Blanke mensen moeten niet zo zielig doen en in de vermeende onschuld blijven leven van : wij zijn altijd politiekcorrect, wij discrmineren niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Donkere mensen moeten gewoon niet zo zielig doen en in het verleden blijven leven, zij blijven beren op de weg zien, gewoon kappen met discussiëren en negeren.
Nee, ze zijn ondankbaar ... Ik weet niet waar 'ze' 'ons' precies dankbaar voor moeten zijn. Hell ik weet niet eens of ik ook bij het ondankbare clubje hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hè ja, laten we iedereen die het niet met jou eens is gewoon in een donkere kerker stoppen en weg laten rotten. Zij hebben immers geen recht op een andere mening!
iedereen discrimineert, maar als je een kleurtje hebt kan je nog ietwat zieliger doen en in het verleden blijven hangen en alle blanken uitmaken voor racisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook maar even jouw generalisatie toepassen. Blanke mensen moeten niet zo zielig doen en in de vermeende onschuld blijven leven van : wij zijn altijd politiekcorrect, wij discrmineren niet.
Dat is jouw discriminerende visiequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
iedereen discrimineert, maar als je een kleurtje hebt kan je nog ietwat zieliger doen en in het verleden blijven hangen
Nee hoor, dat is de realiteit. Had je nog het filmpje gezien van Baas Morgan Freeman? Daar moeten (bepaalde) mensen een voorbeeld aan nemen.quote:
zolang je er (bepaalde) mensen bij zet kun jij er ook een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de realiteit. Had je nog het filmpje gezien van Baas Morgan Freeman? Daar moeten (bepaalde) mensen een voorbeeld aan nemen.
En bedankt, nu voel ik mij gediscrimineerd...quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je er (bepaalde) mensen bij zet kun jij er ook een voorbeeld aan nemen
Yep, het is ook zo`n racitisch (kinder) feest!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
Zwartepietdiscussie is inmiddels een vierseizoenendiscussie?
helemaak nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En bedankt, nu voel ik mij gediscrimineerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |