quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Donkere mensen moeten gewoon niet zo zielig doen en in het verleden blijven leven, zij blijven beren op de weg zien, gewoon kappen met discussiėren en negeren.
quote:
Ook maar even jouw generalisatie toepassen. Blanke mensen moeten niet zo zielig doen en in de vermeende onschuld blijven leven van : wij zijn altijd politiekcorrect, wij discrmineren niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Donkere mensen moeten gewoon niet zo zielig doen en in het verleden blijven leven, zij blijven beren op de weg zien, gewoon kappen met discussiėren en negeren.
Nee, ze zijn ondankbaar ... Ik weet niet waar 'ze' 'ons' precies dankbaar voor moeten zijn. Hell ik weet niet eens of ik ook bij het ondankbare clubje hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hč ja, laten we iedereen die het niet met jou eens is gewoon in een donkere kerker stoppen en weg laten rotten. Zij hebben immers geen recht op een andere mening!
iedereen discrimineert, maar als je een kleurtje hebt kan je nog ietwat zieliger doen en in het verleden blijven hangen en alle blanken uitmaken voor racisten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ook maar even jouw generalisatie toepassen. Blanke mensen moeten niet zo zielig doen en in de vermeende onschuld blijven leven van : wij zijn altijd politiekcorrect, wij discrmineren niet.
Dat is jouw discriminerende visiequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
iedereen discrimineert, maar als je een kleurtje hebt kan je nog ietwat zieliger doen en in het verleden blijven hangen
Nee hoor, dat is de realiteit. Had je nog het filmpje gezien van Baas Morgan Freeman? Daar moeten (bepaalde) mensen een voorbeeld aan nemen.quote:
zolang je er (bepaalde) mensen bij zet kun jij er ook een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is de realiteit. Had je nog het filmpje gezien van Baas Morgan Freeman? Daar moeten (bepaalde) mensen een voorbeeld aan nemen.
En bedankt, nu voel ik mij gediscrimineerd...quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je er (bepaalde) mensen bij zet kun jij er ook een voorbeeld aan nemen
Yep, het is ook zo`n racitisch (kinder) feest!quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
Zwartepietdiscussie is inmiddels een vierseizoenendiscussie?
helemaak nietquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En bedankt, nu voel ik mij gediscrimineerd...
Klopt, maar leg jij dat maar eens alle quincy's en sylvana's uit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:18 schreef Rattataki het volgende:
Zoverre het aan de kinderen ligt is zwarte piet iemand die uit de schoorsteen komt en je cadeautjes van krijgt. Kortom een vrolijk, graag gezien figuur. Een paar collega's mochten zich uitdossen als zwarte piet van het Sinterklaasfeest van vorig jaar. Er werd veel gelacht en iedereen had een leuke tijd. Je ziet wel eens beelden van kleine demonstraties op t.v. tegen zwarte piet en kinderen die half verward om zich heen kijken wat er aan de hand is. En de ogen van de bijstaande ouders die bijna vuur spuwen naar de demonstranten. (en terecht) Dan denk ik alleen maar man man man. De onschuld raakt er van af en zo krijgen we steeds meer mooie dingen die kapot gemaakt moeten worden lijkt wel.
neequote:Op woensdag 27 juli 2016 15:17 schreef Hexxenbiest het volgende:
Serieus is deze discussie nog niet klaar?
Bepaalde mensen zoals misselijke SJW's die overal een zieligheidswedstrijd van maken. Toch? Wat is er mis mee om die mensen aan te duiden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
zolang je er (bepaalde) mensen bij zet kun jij er ook een voorbeeld aan nemen
Als je het hebt over mensen die een bepaalde HBO-opleiding hebben gevolgd, moet het dan niet SJW'ers zijn? Of gewoon sociale- of juridische assistenten?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bepaalde mensen zoals misselijke SJW's die overal een zieligheidswedstrijd van maken. Toch? Wat is er mis mee om die mensen aan te duiden.
Niet proberen, dat lukt toch niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Klopt, maar leg jij dat maar eens alle quincy's en sylvana's uit.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
Zwartepietdiscussie is inmiddels een vierseizoenendiscussie?
Laat ik het zo zeggen, mensen mogen best hun mening uiten over een bepaalde traditie maar deze mensen wisten van deze traditie of hadden dat kunnen weten op het moment dat ze ervoor kozen om in Nederland te gaan wonen en zij kozen ervoor om in Nederland te gaan wonen omdat ze dachten dat ze hier beter af zijn. Dan moet je maar aanvaarden dat die tradities zijn zoals ze zijn. Je kan het er niet mee eens zijn en je mag er je mening over uiten maar je hebt niet het feestje te verpesten. Ik heb een schijthekel aan carnaval maar daarom ga ik het nog niet voor andere mensen verpesten. Zij proberen wel ons feestje te verpesten en ze gaan hierbij zelfs zo ver dat ze direct op de kindjes afstappen en richting hen schreeuwen dat Zwarte Piet niet bestaat of dat ze bij de intocht gaan protesteren. Dat recht hebben ze niet.quote:
SJW's?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bepaalde mensen zoals misselijke SJW's die overal een zieligheidswedstrijd van maken. Toch? Wat is er mis mee om die mensen aan te duiden.
Social Justice Warriorsquote:
hmkayquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Social Justice Warriors
Van die figuren die hun vingertjes knippen ipv applaudiseren omdat ze te bang zijn om onderdrukte stemmen te overdonderen. Van die genderstudies figuurtjes.
oh... ik las het anders. "Bepaalde mensen" is nl nogal vaag maar ik kan alleen maar naar de intentie gissenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
hmkay
either way vind ik het wat ironisch als iemand die zinnen begint met 'donkere mensen moeten gewoon ... ' met Morgan Freeman zit te dwepen over dit onderwerp
dan heb je hem gewoon niet begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |