Heerlijk, het is hier maar 17 graden.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog warmer? Drijf nu al m'n kamer uit
Kom in Twente wonen dan, 25 gradenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heerlijk, het is hier maar 17 graden.
dat is een kwestie van de slomo aanpassenquote:Op maandag 6 juni 2016 09:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi gevangen![]()
Alleen jammer dag de framerate zo laag ligt, anders was het nog mooier geweest
Mijn camera schiet 25fps in 1080p en 25/30/50fps in 720p, daarom film ik dus in 720p op 50fps.
Kleur Limburg ook maar paars inquote:Op maandag 6 juni 2016 16:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Weerwaarschuwingen: Nordrhein-Westfalen
[..]
Irritant is dat idd.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:24 schreef Infection het volgende:
Ben ik na al die jaren net gewend aan de onoverzichtelijkheid van buienradar, wordt het nog onoverzichtelijker.
mooie foto'squote:Op maandag 6 juni 2016 17:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kleur Limburg ook maar paars in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het verplaatst zich heel langzaam
Dan heb je weer 3 weken meer regen per jaar.quote:
Ik wil gewoon de actuele temp/wind/zon/regen kaart zien, nu moet ik naar beneden scrollen, op overzicht klikken, dan nog op het juiste kaartje, en als ik dan temp gehad heb weer terug naar hoofdpagina en dat opnieuw doen voor wind/zon/regen. Eerst stond onder de temperatuurkaart gewoon de regenkaart etc.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef AGFNick het volgende:
Ik snap niet wat jullie opeens zo moeilijk vinden aan de nieuwe buienradar site. Alles is juist makkelijker geworden!
Klik gewoon bovenin op Nederland, en dan wat je wilt zien. bv neerslag.. en dan staan links alle mogelijke radars. En vanuit daar kan je 3 tot 24 uur vooruit selecteren. Misschien een paar handelingen meer, en staat beter bij elkaar.
Ik vind het moeilijk dat ik geen overzicht over heel Nederland meer heb.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:43 schreef AGFNick het volgende:
Ik snap niet wat jullie opeens zo moeilijk vinden aan de nieuwe buienradar site. Alles is juist makkelijker geworden!
Klik gewoon bovenin op Nederland, en dan wat je wilt zien. bv neerslag.. en dan staan links alle mogelijke radars. En vanuit daar kan je 3 tot 24 uur vooruit selecteren. Misschien een paar handelingen meer, en staat beter bij elkaar.
Kan nog steeds, pijltje naast "temperatuur"quote:Op maandag 6 juni 2016 18:40 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk dat ik geen overzicht over heel Nederland meer heb.
Voor kitesurfen kon ik op 1 beeld, de buienradar zien, temperaturen en windsnelheden van alle grote plaatsen.
Of mis ik iets?
Klik je abp aan, element blokkeren, en blokkeer die melding, klaar!quote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef Nattekat het volgende:
We zien dat je waarschijnlijk onze banners blokkeert. Buienradar stelt zijn radarbeelden voor iedereen gratis beschikbaar. Om Buienradar te kunnen onderhouden en door te kunnen ontwikkelen is geld nodig, dit wordt mogelijk gemaakt door de reclames. Help ons door Buienradar op je whitelist te plaatsen.
Fack...
Op m'n pc nog wel te fixen, maar mobiel niet.
Ik zei: pc lukt nog wel, maar op mobiel ga ik die niet weg krijgen. Dat is een proxy-server.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:00 schreef hangtime het volgende:
[..]
Klik je abp aan, element blokkeren, en blokkeer die melding, klaar!
Slecht moment van buienradar om dit te vragen.
Ze hebben zojuist geld uitgeven aan een site die nog slechter was dan de vorige... lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |