De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uploaden naar een plaatjesserver als www.tinypic.com en dan de link hier plaatsen.
Het rommelt aardig in Winterswijk, zie dat hier iets begint te verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef INViCTuS het volgende:
Zit lekker veel beweging in die buien. Zal wel veel wateroverlast opleveren. Zie ze hier de Achterhoek niet halen
Poep ik probeer het echt. Maar heb geen puter hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Krijgt Ehv toch nog een kansjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:13 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt wel of de convectielijn aan het terug lopen is. Tegenovergesteld aan de windrichting.
SMAK gouda.... lijken mij toch echt bloemkoolvormingenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:13 schreef ACT-F het volgende:
In Limburg kun je knikkeren![]()
https://twitter.com/NoodweerBe
[..]
Zo
Die zie ik inderdaad nu hier langs gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Wat een monster daar vlak bij Winterswijk![]()
[ afbeelding ]
Nog geen regen in Winterswijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad nu hier langs gaan.
Dat valt mij ook vaak op inderdaad. Ik zit op 5-6 km van de grens en zie vaak het daar langs trekken. Wanneer het hier voorbij gegaan is, zie ik het ten noorden losgaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef ACT-F het volgende:
Het blijft ook echt net buiten de landsgrenzen hè
Bevestiging dat Limburg niet bij Nederland hoort?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
Het Nederlandse forceshield doet goed z'n best.
[ afbeelding ]
Ja, geef maar lekker aan België.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bevestiging dat Limburg niet bij Nederland hoort?
Zit geen beweging in... Het zou maar boven je hangenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
Het Nederlandse forceshield doet goed z'n best.
[ afbeelding ]
Bij de Overijsselse - Gelderlandse grens gaat het tegen elkaar inquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:56 schreef Drugshond het volgende:
Dat moet enorm gaan klappen, windrichting erbij gezocht. Het is toch echt NWW. Met een vraagteken
[ afbeelding ]
Even checkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef ACT-F het volgende:
Ontstaat er een paddenstoel boven Oldenzaal?![]()
[ afbeelding ]
Nopequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef ACT-F het volgende:
Ontstaat er een paddenstoel boven Oldenzaal?![]()
[ afbeelding ]
Dan is het verder weg. Ik zie de kansen wel toenemen voor ons. Het trekt steeds meer dicht en het wordt donkerder in jouw richting.quote:
Hou mij op de hoogte als je wat verdachts zietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is het verder weg. Ik zie de kansen wel toenemen voor ons. Het trekt steeds meer dicht en het wordt donkerder in jouw richting.
Tornado vorming....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Bij de Overijsselse - Gelderlandse grens gaat het tegen elkaar in
Het verdachte is dat het nu iets harder waait.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hou mij op de hoogte als je wat verdachts ziet!
Voldoende bloemkolen inderdaad, een beetje water is welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
Omgeving tilburg beginnen ook de wolken zich te vertonen. Zal er om spannen of er iets komt
nu helemaal dicht. Richting Goirle donker anamnese het wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voldoende bloemkolen inderdaad, een beetje water is welkom
Doe dat eens met de "actueel" beelden?quote:
quote:
Prachtig he! Heb de hele weg naar huis van Twenterand naar Oldenzaal tegen die prachtige wolkenluchten aan mogen kijkenquote:
Wind komt hier wel uit het oostenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Onweer bij Heeze en tussen Helmond en Deurne.
Ben benieuwd of de lucht hier in Eindhoven straks dichtsmeert met onweer.
Op grote hoogte niet. Het onweer zuigt alle lucht op, dus de wind staat altijd richting het onweer op de oppervlakte.quote:
Dat vroeg ik me 3 uur geleden ook al af. Van WTF is dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe beweegt het zich nou, met de klok mee?
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef Resistor het volgende:
[..]![]()
Moet je http://www.buienradar.nl/(...)ienradar-terugkijken voor gebruiken, veel mooier te zien wat er gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels een straf windje uit verschillende richtingen ook. Best apart om te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu helemaal dicht. Richting Goirle donker anamnese het worden
Deze? WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #856 lekker vochtig!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je er eentje maken van de radar.
http://www.buienradar.nl/
Die is ook wel bijzonder.
hier even alles open gooien, lekker doorwaaienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inmiddels een straf windje uit verschillende richtingen ook. Best apart om te zien.
quote:
Al, iemand was me voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Al, iemand was me voor.
Ik had deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon posten... hij is te mooi.
Hij is wel mooi iddquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon posten... hij is te mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |