Het rommelt aardig in Winterswijk, zie dat hier iets begint te verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef INViCTuS het volgende:
Zit lekker veel beweging in die buien. Zal wel veel wateroverlast opleveren. Zie ze hier de Achterhoek niet halen
Poep ik probeer het echt. Maar heb geen puter hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Krijgt Ehv toch nog een kansjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:13 schreef Drugshond het volgende:
Lijkt wel of de convectielijn aan het terug lopen is. Tegenovergesteld aan de windrichting.
SMAK gouda.... lijken mij toch echt bloemkoolvormingenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:13 schreef ACT-F het volgende:
In Limburg kun je knikkeren![]()
https://twitter.com/NoodweerBe
[..]
Zo
Die zie ik inderdaad nu hier langs gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:58 schreef ACT-F het volgende:
Wat een monster daar vlak bij Winterswijk![]()
[ afbeelding ]
Nog geen regen in Winterswijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die zie ik inderdaad nu hier langs gaan.
Dat valt mij ook vaak op inderdaad. Ik zit op 5-6 km van de grens en zie vaak het daar langs trekken. Wanneer het hier voorbij gegaan is, zie ik het ten noorden losgaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:36 schreef ACT-F het volgende:
Het blijft ook echt net buiten de landsgrenzen hè
Bevestiging dat Limburg niet bij Nederland hoort?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
Het Nederlandse forceshield doet goed z'n best.
[ afbeelding ]
Ja, geef maar lekker aan België.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bevestiging dat Limburg niet bij Nederland hoort?
Zit geen beweging in... Het zou maar boven je hangenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:43 schreef Infection het volgende:
Het Nederlandse forceshield doet goed z'n best.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |