Nopequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef ACT-F het volgende:
Ontstaat er een paddenstoel boven Oldenzaal?![]()
[ afbeelding ]
Dan is het verder weg. Ik zie de kansen wel toenemen voor ons. Het trekt steeds meer dicht en het wordt donkerder in jouw richting.quote:
Hou mij op de hoogte als je wat verdachts zietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan is het verder weg. Ik zie de kansen wel toenemen voor ons. Het trekt steeds meer dicht en het wordt donkerder in jouw richting.
Tornado vorming....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Bij de Overijsselse - Gelderlandse grens gaat het tegen elkaar in
Het verdachte is dat het nu iets harder waait.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:02 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hou mij op de hoogte als je wat verdachts ziet!
Voldoende bloemkolen inderdaad, een beetje water is welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
Omgeving tilburg beginnen ook de wolken zich te vertonen. Zal er om spannen of er iets komt
nu helemaal dicht. Richting Goirle donker anamnese het wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Voldoende bloemkolen inderdaad, een beetje water is welkom
Doe dat eens met de "actueel" beelden?quote:
quote:
Prachtig he! Heb de hele weg naar huis van Twenterand naar Oldenzaal tegen die prachtige wolkenluchten aan mogen kijkenquote:
Wind komt hier wel uit het oostenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef DemonRage het volgende:
Onweer bij Heeze en tussen Helmond en Deurne.
Ben benieuwd of de lucht hier in Eindhoven straks dichtsmeert met onweer.
Op grote hoogte niet. Het onweer zuigt alle lucht op, dus de wind staat altijd richting het onweer op de oppervlakte.quote:
Dat vroeg ik me 3 uur geleden ook al af. Van WTF is dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:20 schreef Adrie072 het volgende:
Hoe beweegt het zich nou, met de klok mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |