Roland is erachter gekomen dat die site eigenlijk ook nooit werktquote:Op zondag 5 juni 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roland zijn contract met DrankA is voorbij?
Ik zit te twijfelen voor flopgearquote:
quote:Het Nederlands elftal speelt op woensdag 9 november een oefeninterland tegen België. De 126ste editie van de 'Derby der Lage Landen' wordt gespeeld in de Amsterdam Arena, waar om 20.45 uur het eerste fluitsignaal klinkt. De laatste ontmoeting tussen Oranje en de 'Rode Duivels' was op 15 augustus 2012 in Brussel, waar Louis van Gaal bij zijn rentree als bondscoach een nederlaag moest incasseren (4-2).
Leuk, tegen de europees kampioenquote:Op zondag 5 juni 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks is er België - Nederland, maar ook op 9 november.
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks is er België - Nederland, maar ook op 9 november.
[..]
Nee hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is iets anders aan de worp van Gurney
Ik geef België inderdaad niet veel kansquote:Op zondag 5 juni 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engeland wordt kampioen
U hoorde het hier voor het eerst
Je bier afwisselen met bittergarnituur zal dat wel betekenen.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Op het juiste moment eten.
Dat is voor een darter dus altijd, de hele dag door.
Hongerklop moet je koste wat het kost voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:50 schreef Mani89 het volgende:
Op het juiste moment eten.
Dat is voor een darter dus altijd, de hele dag door.
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bier afwisselen met bittergarnituur zal dat wel betekenen.
Hebben de Belgen voor gekozen...ze denken op die manier een dubbelwedstrijd te kunnen spelen.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waarom speelt Raya van Mattaveld tegen die Hamster?
Ah, nu snap ik het.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben de Belgen voor gekozen...ze denken op die manier een dubbelwedstrijd te kunnen spelen.
Hij komt altijd mentaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar Febo gaat gewoon een hamster frituren
Wat een koningquote:
De vorige Chinees op het WK was ook neit extreem bijzonder.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een koningHopelijk zien we hem vaker in Europa
Alleen jammer dat ie niet echt heel goed kan darten.
Zou hij liever twee keer zes hebben of één keer twaalf?quote:
Okquote:Op zondag 5 juni 2016 21:03 schreef F.M.D. het volgende:
van gerwen trekt zijn dramatisch vorm op dubbels door. begon tegen anderson in dubai.
Dat-ie begrepen had dat lang niet alle Nederlanders zo gek zijn op de Huybrechts-broers (en Kim in het bijzonder)...quote:
Hopen dat hij het op een gegeven moment niet houdt en hier komt ragenquote:
Je kan beter de danseressen een hand gevenquote:Op zondag 5 juni 2016 21:13 schreef StephanL het volgende:
Mag je als darter zo'n dartmiss ook de hand schudden?
Vraag maar aan Dirk van Duijvenbode.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan beter de danseressen een hand geven
Kan ook, maar die zou ik eerder een klap op hun kont geven.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan beter de danseressen een hand geven
quote:Op zondag 5 juni 2016 21:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dirk van Duijvenbode.
Slechts 1 persoon kan daar antwoord op gevenquote:Op zondag 5 juni 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen dat hij het op een gegeven moment niet houdt en hier komt ragen
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:16 schreef F.M.D. het volgende:
haten op kim, maar van gerwen wel geweldig vinden.... ;
Hoeveel gaat Taylor straks gooien? 105?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:16 schreef F.M.D. het volgende:
haten op kim, maar van gerwen wel geweldig vinden.... ;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
papzak mvg is een Nederlander dus die is perfectquote:Op zondag 5 juni 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo is kim arrogant maar kale papzak mvg niet
Sylvana somons ksstquote:Op zondag 5 juni 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Omdat die wel wint.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Valt best mee geloof ikquote:
Toch ook een paar keer in de semis?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ned - Wal
Eng - Aus
Eng - Bel
Ned - Eng
Eng - Sco
2016: Ned - Eng
Damn, wat zat ik er naast dan. Waarom heb ik het gevoel dat ze elkaar bijna elk jaar in het toernooi treffenquote:
Komen allemaal natuurlijk vaak in beeldquote:Op zondag 5 juni 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Damn, wat zat ik er naast dan. Waarom heb ik het gevoel dat ze elkaar bijna elk jaar in het toernooi treffen
"Johee, johoo, jo-fucking-hoo, wat bizar"quote:Op zondag 5 juni 2016 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Komt ff 23 maal wereldkampioenen op het podium in de finale
Djokovic een held noemen, wat een kkdebiel johquote:
Sowwww koekoekquote:Op zondag 5 juni 2016 21:58 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Djokovic een held noemen, wat een kkdebiel joh
quote:Op zondag 5 juni 2016 21:58 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Djokovic een held noemen, wat een kkdebiel joh
Doet Mr Coat ook mee dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Nu is het aan de grootste dartsheld van Nederland om ons te redden.
Adrian Lewis is onze grote dartheld inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Nu is het aan de grootste dartsheld van Nederland om ons te redden.
Hoe denk je dat dat domme wichtje van m zich moet voelen.Die krijg alleen maar treurige beurten.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een allertreurigste beurt van MvG zeg.
Fordham gooide 86 gemiddeld, maar toch een leuke anekdote verder!quote:Op zondag 5 juni 2016 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog wel een mooie anekdote die Jan van der Rassel mij vandeweek vertelde (is mijn teamgenoot dit seizoen, wie kent hem nog?)
Jan gooide JAAAAREEEN geleden World Darts Trophy (Ad Schoofs toernooi) tegen Fordham. Fordham begon de middag met bier, tussendoor bittergarnituurtje, bier en gooide niet in. Jan verloor 6-0 en Fordham gooide 105 gemiddeld ofzo![]()
![]()
Het zit diepquote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat domme wichtje van m zich moet voelen.Die krijg alleen maar treurige beurten.
Houd je bek man.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De vaten met accuzuur zijn door het eten vermengd bij jullie? Taylor stond gewoon heel goed te gooien. Zeker op zijn eigen legs en dan moet je een heel hoog niveau halen om kans te maken.
Jan vd Rassel is mn favoriete Nederlandse darter. Gaat ie ooit nog op t professionele niveau gooien weer?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fordham gooide 86 gemiddeld, maar toch een leuke anekdote verder!
Mee eens, maar 90.9 is natuurlijk ondermaats.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De vaten met accuzuur zijn door het eten vermengd bij jullie? Taylor stond gewoon heel goed te gooien. Zeker op zijn eigen legs en dan moet je een heel hoog niveau halen om kans te maken.
Dat is heel leuk maar als je 80 gemiddeld gooit kom je nergens.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Succes ermee om iemand met drie negendarters te breken.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is heel leuk maar als je 80 gemiddeld gooit kom je nergens.
Heb ik 3 negendarters gemist?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes ermee om iemand met drie negendarters te breken.
Die zijn me ontschotenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Van Gerwen Taylor had verslagen en Taylor op zijn niveau van net gooide, had je er wel een aantal gemist.quote:
Ik lees dat Wright zich teruggetrokken heeft omdat z'n vrouw mad was op Anderson vanwege Lewis-Anderson in de Premier League.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson wilde dat. Bewijst weer wat voor een klapvee het is. Hij vind Wright RAAR met zn act en haar etc.
VdV is niks meer. Big Ben is de beste NLse darter na mvg momenteel.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
Volgend jaar VdV en Jelle pls. Al zou Vdv dat ook wel weigeren.
Ik wil geen complottheorieën verzinnen, maar is dat misschien geen verklaring voor het feit dat Wright laatst zonder opschmuk gooide?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees dat Wright zich teruggetrokken heeft omdat z'n vrouw mad was op Anderson vanwege Lewis-Anderson in de Premier League.
Proberen ze elke keer bij Lewis. snap t niet, want ze komen toch niet tot aan t zangstuk van money.quote:
Als je beter tegenstand biedt staat er meer druk op. Maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Phil gooide goed, maar het zegt genoeg dat het zelfs dan nog close is tussen deze twee. Als Mike maar iets beter zou hebben gegooid wint ie gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |