SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan zo'n lul zijn soms.
Vriendin op FB: "I would have never expected that we would have the cinema all to ourselves!"
spijkerbroek: "Have you considered deodorant?"
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?quote:
Ja. Reggae is dan niet zo handig, dat komt erna altijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:36 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Dan hak je aan één stuk door in het ritme van de muziek?
Baas.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Handig in een kroeg ook. Hoef je geen muziek te draaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zo open je een biertje?
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zichquote:
Dat vind ik ook bestquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou er wat deuntjes in kunnen gooien op zich
Ook heul best.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik rekenen om goed uit te komen met laatste nummer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
... en opent met blowing in the wind?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
* knokkels schudt aan zijn database connectie en blaast wat stof weg
Dat horen wij pas straks hè of het werktquote:
Ik heb *nog* geen ideequote:
Dat zijn vaak de beste shows.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
White Stripes - I just don't know what to do with myselfquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb *nog* geen idee![]()
Maar ja, never stopped me before
Scratch that. Het is goedgekomenquote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ PP- Vrijdagavond Party.
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Freakin' Hell! It's Friday Eeeeeeeev'ning!
Vreselijk, dat tref jij weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
Het rooster wíl gewoon niet dat ik 2 uur draai. Ik moet 2 uur en 10 minuten draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |