Waar zou je anders een vrouw voor hebben tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alsof Murray boodschappen doet. Dat mag z'n vrouwtje lekker doen natuurlijk
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als Murray in de supermarkt de kassa kiest waar hij uiteindelijk toch het langst bij moest wachten, gaat ie dan ook in zichzelf praten en wijzen de hele tijd?
zelfs als de cassiere te veel geld teruggeeft, gaat Murray nog verongelijkt kijken en mompelenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als Murray in de supermarkt de kassa kiest waar hij uiteindelijk toch het langst bij moest wachten, gaat ie dan ook in zichzelf praten en wijzen de hele tijd?
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef superniger het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 14:46:29Mooie wedstrijd, maar bepaald geen demonstratie van sport als aangelegenheid voor topfitte atleten. #Rolandgarros reageer retweet
Neuken? Alhoewel hij dat wellicht niet mag om energie te besparenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar zou je anders een vrouw voor hebben toch
Dan gaat hij weer boos lopen zijn als het stringetje niet helemaal recht zit of net de verkeerde tint is. Nee, daar zou ik niet aan beginnen als ik hem wasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neuken? Alhoewel hij dat wellicht niet mag om energie te besparen
Heeft Peter R al gereageerd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef iejeecee het volgende:
Toch fijn zo'n expert in alles als Willem Vissers
[..]
Altijd fijn zo'n mening van een expert in alles als Willem Vissers
Ben meer Nadal-fan.quote:
Haha, ik ben al tien jaar fan van Nadal.quote:
Federer-en-Nadal-fan bekt natuurlijk ook niet lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, ik ben al tien jaar fan van Nadal.
Ziet er echt niet uit idd. Sowieso is dit niet het toernooi van de esthetische hoogtepuntjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dat ding om Wawrinka's nek wel een beetje raar staan.
Is te lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Federer-en-Nadal-fan bekt natuurlijk ook niet lekker.
Die bretels waren inderdaad ook niet mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ziet er echt niet uit idd. Sowieso is dit niet het toernooi van de esthetische hoogtepuntjes
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.
Daar kan je toch gewoon iets over zeggen? Al speelt het drukke programma door die regenpauze wel een rol natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef iejeecee het volgende:
Toch fijn zo'n expert in alles als Willem Vissers
[..]
Prachtige reactie.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.
say whutquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
DeLuna en ik dacht franklop nemen die sport zeer serieus net als de Paralympische Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |