Goed hoor, met jou?quote:
Ze gaat gewoon winnen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hopelijk krijgt Kiki bij verlies nog wel een staande ovatie van het stadion n.a.v. dit toernooi, zou mooi zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is Karim Rekiki haar halfbroertje eigenlijk?
Karim ReKiki Bertensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is Karim Rekiki haar halfbroertje eigenlijk?
Alles wat op KRACHT FYSIEK en alles gaat, haak ik snel bij af.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij vindt tennis geen sport. ENG ENG ENG.
Dat is niet zo mooi. Ik hoop dat Kiki je weer kan doen lachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Beetje verdrietig, bedankt voor het wedervragen
Killen of gekilld worden, de harde lessen van de straat hoor ik hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:48 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ze gaat kiki zo slachten.
Choken mag niet in de hood.
Ik maar denken dat Tennis een deftige sport wasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Killen of gekilld worden, de harde lessen van de straat hoor ik hier.
Dat was het ooit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat Tennis een deftige sport was.
Jijweet brur.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Killen of gekilld worden, de harde lessen van de straat hoor ik hier.
Ben jij de buurman ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:50 schreef tralalala het volgende:
De zon begint hier te schijnen, dat kan niet meer fout!
Gewoon naaktshoots doen dan word je nr 1 van wereldquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:50 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Jijweet brur.
Maar toch denk ik dat kiki ver kan komen in volgende toernooien, hard blijven trainen.
Wanneer dan? Ze heeft er een wedstrijd van gemaakt, maar op de beslissende momenten niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:54 schreef truedestiny het volgende:
KikiOok echt fantastisch dat een tennisser uit Nederland wat mentale weerbaarheid toont.
Natuurlijk niet. Zo snel mogelijk naar het volgende toernooi, veel spelen is goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker Rosmalen afzeggen en op naar Wimbledon
Klopt het dat williams ooit failliet was gegaan omdat ze teveel diamanten had geshopt of zoiets?quote:
Moet Cor Dekker weer?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom vanavond kijken naar het darten. Daar worden echte helden geboren.
Gisteren lasbrilgenotquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom vanavond kijken naar het darten. Daar worden echte helden geboren.
^^quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Goed gespeeld Kiki![]()
Geweldig toernooi![]()
Met opgeheven hoofd uit Parijs weg
Ik zou mij zorgen maken als jij in 2038 nog op Fok! post.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Tot de volgende keer dat een Nederlander het goed doet bij het tennis op een Grand Slam allemaal.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Serena in deze staat moet je gewoon kunnen pakken
Preciesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Goed gespeeld Kiki![]()
Geweldig toernooi![]()
Met opgeheven hoofd uit Parijs weg
Ik zou het andersom willen zeggen. Serena bewees op de beslissende momenten waarom ze de nummer 1 van de wereld is. Kiki heeft bij alle gemiste kansen misschien 2x een kansje gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:53 schreef marcodej het volgende:
Op de beslissende momenten niet sterk genoeg.
Zo raar he, Frans spreken in Frankrijk. Echt onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:55 schreef Syntix het volgende:
Doe dit gewoon in het Engels stelletje kutfransen
Jep. fransen, echt een kutvolkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo raar he, Frans spreken in Frankrijk. Echt onbegrijpelijk.
Vanavond weer Royden Lam met z'n 3D-brilquote:
Zodra iedereen Nederlands gaat spreken in Nederland ben ik het eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo raar he, Frans spreken in Frankrijk. Echt onbegrijpelijk.
Nee hoor, mist gewoon ervaring tegen zulke speelsters. Hele wedstrijd gezien en Serena kan ze zeker hebben alleen door gewoon meer ervaring op te doen door meer tegen zulke spelers te spelenquote:
En daar ging ze er echt voor. Jammer genoeg net niet het geluk dat die er net over heen valt in plaats van tegen de netband.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou het andersom willen zeggen. Serena bewees op de beslissende momenten waarom ze de nummer 1 van de wereld is. Kiki heeft bij alle gemiste kansen misschien 2x een kansje gehad.
Kin net hjer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra iedereen Nederlands gaat spreken in Nederland ben ik het eens.
Marco, ik waardeer je erg, maar nu praat je poep. Kiki heeft het hele toernooi lang bewezen mentaal enorm sterk te zijn. Alleen nu speelt ze tegen iemand die op de beslissende momenten net wat extra's kan brengen. En dat kunnen er niet veel zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wanneer dan? Ze heeft er een wedstrijd van gemaakt, maar op de beslissende momenten niet goed genoeg.
We bedoelen hetzelfde waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou het andersom willen zeggen. Serena bewees op de beslissende momenten waarom ze de nummer 1 van de wereld is. Kiki heeft bij alle gemiste kansen misschien 2x een kansje gehad.
Hoeveel precies?quote:
LamGodquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond weer Royden Lam met z'n 3D-bril. Paul Lim
![]()
De Japanse Goden Keita Ono en Haruki
Genot, oh genot.
Jammer.quote:
Kiki van Barneveld.quote:
Precies. Liever dat dan dat ze bang is gaan spelen en zichzelf niet eens een kans gaf.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En daar ging ze er echt voor. Jammer genoeg net niet het geluk dat die er net over heen valt in plaats van tegen de netband.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah ja lekker, doe maar.quote:
500.000 hoorde ik volgens mij zonetquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:59 schreef Nober het volgende:
Hoeveel prijzengeld krijg je voor een halve finale op RG?
Stan in 4 sets.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Nu Murray - WaWa. Wat denken de kenners in dit topic ervan ?
6-7(8), 3-6, 2-6 Wawrinkaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Murray zal wel winnen, walgelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
gau hjir wei, du.quote:
twitter:scheulderman75 twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 14:49:32Zelden zoveel geneuzel van een commentator gehoord. https://t.co/OjGN7jJA9B reageer retweet
Heb 20 euro op Wawrinka gezet. Handiger op gravel dan Murray.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:59 schreef de_boswachter het volgende:
Jan Roelfs haters, verenigt u!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:01 schreef Nober het volgende:
twitter:scheulderman75 twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 14:49:32Zelden zoveel geneuzel van een commentator gehoord. https://t.co/OjGN7jJA9B reageer retweet
Is al een jaar meer genieten dan we in deze generatie van hebben kunnen dromenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:01 schreef luckass het volgende:
[..]
En over exact een jaar weer aan de parachute naar beneden.
Jantje Roelfs haters en bashers, verenigt u!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:01 schreef Nober het volgende:
Fatima is madquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Jan Roelfs haters, verenigt u!
Dat denk ik ook, jammer. Ben heeel benieuwd naar de toekomst.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef iejeecee het volgende:
100 procent kiki had serena van de baan geveegd. Eeuwig zonde
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Djokovic-Thiem.
Ik snap al die haat nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:01 schreef Nober het volgende:
had ze die ballen op setpunt dan niet in het net geslagen? dat is killen op belangrijke momenten. dat beheerst serena als geen ander en daarom is zij nummer 1.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef iejeecee het volgende:
100 procent kiki had serena van de baan geveegd. Eeuwig zonde
Dank je wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
6-4 6-3 7-6 pleeborstelkapsel
Astu.
Gewoon 4x 3e ronde halen vanaf nu en je houdt de ranking.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:01 schreef luckass het volgende:
[..]
En over exact een jaar weer aan de parachute naar beneden.
Djokovic in drie, wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk vooral uit naar Djokovic-Thiem.
De illusie dat Thiem een kans maakt.quote:
Wou dat ze iets minder lang was.quote:
Vond je ja? Die slagen van hem duren een eeuwigheid...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:06 schreef F.M.D. het volgende:
sluiter kan bertens wel helpen met haar spel op gras. sluiter kon er vrij goed uit op de voeten.
Ik ben gelegenheidsfan van elke tegenstander van Djokovic.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:09 schreef Koskesh het volgende:
[..]
En dat een federer fan ook thiem fan is kan je ook wel begrijpen.
Mooie styl jwz
Hoe kom je bij 7-6 in de laatste set? Misschien de 1e of 2e maar niet de laatstequote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
6-4 6-3 7-6 pleeborstelkapsel
Astu.
Ik had liever gehad dat ze om hele slechte redenen nummer 500 van de wereld was.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:07 schreef wolfrolf het volgende:
Laten we nou vooral beretrots zijn.
Serena Williams is met een heel goede reden de no1.
Same.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben gelegenheidsfan van elke tegenstander van Djokovic.
Rolstoeltennis.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:11 schreef Szura het volgende:
Gelukkig doen WE nog wel mee in het rolstoeltennis
Wat wordt uitgezonden op nos? Wawrinka of djoko? Wil ook liever djoko thiem zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben gelegenheidsfan van elke tegenstander van Djokovic.
de laatste set is tog zoiezo met gwoon games ipv tybreak :squote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 7-6 in de laatste set? Misschien de 1e of 2e maar niet de laatste
Daar aandacht aan schenkenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:11 schreef Szura het volgende:
kijk gewoon eurosportquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:12 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Wat wordt uitgezonden op nos? Wawrinka of djoko? Wil ook liever djoko thiem zien eigenlijk.
Buisquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:11 schreef Szura het volgende:
Dat is het pijnlijkequote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De illusie dat Thiem een kans maakt.
De tijden dat we daar heersten en het vaker wel dan niet een Nederlandse finale was (Vooral bij de vrouwen) zijn helaas ook wel voorbij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:11 schreef Szura het volgende:
Het is nooit goed. Toen Vergeer alles nog won was het niveau laag en nu hebben we eindelijk tegenstand en dan ditquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:14 schreef -0- het volgende:
[..]
De tijden dat we daar heersten en het vaker wel dan niet een Nederlandse finale was (Vooral bij de vrouwen) zijn helaas ook wel voorbij.
toch kut, gelukkig kan ik wel gewoon lopen. sterkte!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:11 schreef Szura het volgende:
Haha.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is nooit goed. Toen Vergeer alles nog won was het niveau laag en nu hebben we eindelijk tegenstand en dan dit
Bij de mannen is het wel matig ja, bij de vrouwen is het gewoon iets lastig dan voorheen, maar wel veel goede Nederlandse speelsters. Van Koot, Griffioen en Buis. Iedereen kan daar winnen in principe.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:17 schreef -0- het volgende:
[..]
Haha.
Tegenstand is inderdaad wel goed en dat was wel overdreven. Jammer wel dat we nu de aansluiting wel helemaal verloren hebben, vooral bij de mannen.
Huh wat zeg je nou? Ook als het 3-0 wordt? Come on!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
de laatste set is tog zoiezo met gwoon games ipv tybreak :s
Wie?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de mannen is het wel matig ja, bij de vrouwen is het gewoon iets lastig dan voorheen, maar wel veel goede Nederlandse speelsters. Van Koot, Griffioen en Buis.
twitter:geniebouchard twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 15:06:55Immigration entering Holland:Him: Purpose of trip?Me: Tennis tournamentHim: Oh, shouldn't you still be in Paris then?Me: ... reageer retweet
Ik kijk op de Eurosport Player.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:12 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Wat wordt uitgezonden op nos? Wawrinka of djoko? Wil ook liever djoko thiem zien eigenlijk.
SOWquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
twitter:geniebouchard twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 15:06:55Immigration entering Holland:Him: Purpose of trip?Me: Tennis tournamentHim: Oh, shouldn't you still be in Paris then?Me: ... reageer retweet
Dit vind ik leukquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
Ja hoor !quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je in je leven 1 potje afgekeken ?
BURN!'!!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
Wat vrouwen betreft overdreef ik inderdaad wel enigszins. Heb je daaronder ook nog de Groot, die kan wel eens heel hoog gaan komen. Is pas 19.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de mannen is het wel matig ja, bij de vrouwen is het gewoon iets lastig dan voorheen, maar wel veel goede Nederlandse speelsters. Van Koot, Griffioen en Buis. Iedereen kan daar winnen in principe.
Heerlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
soww koekoekquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
Wacht nou maar af.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 7-6 in de laatste set? Misschien de 1e of 2e maar niet de laatste
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Heb het idee dat Djokovic Thiem wel even wil laten zien wie de baas is. Gaat heel hard.
Nederlandse onbeschoftheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
DeLuna en ik dacht franklop nemen die sport zeer serieus net als de Paralympische Spelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:26 schreef Szura het volgende:
Raar forum dit. Maak je een cynisch postje over rolstoeltennis, beginnen er mensen een serieus gesprek over.
Ik ben benieuwd hoe goed zij het gaat doen inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft overdreef ik inderdaad wel enigszins. Heb je daaronder ook nog de Groot, die kan wel eens heel hoog gaan komen. Is pas 19.
Ik wil alleen Blade Babe serieus nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
DeLuna en ik dacht franklop nemen die sport zeer serieus net als de Paralympische Spelen.
Oh ja, als douanier moet je natuurlijk van elke sport bijhouden waar alle toernooien zijn en wie daar nog inzitten.quote:
Ligt eraan hoeveel veerkracht die dingen hebbenquote:
En dan over twee weken ineens de BBC die niks om tennis geeft als het niet op Wimbledon is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:29 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heb nu al geen zin in dat constante gezeik van Murray en dat gejank richting de bank.
Stan in 4 sets.
Ik begrijp em niet jongens.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
Dat is echt zo'n wiskundelerares from hellquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:39 schreef Koskesh het volgende:
Wat is er gebeurd met Murrays moeder die altijd als een malle highlander stond te schreeuwen aan de kant?
Hebben ze haar gezegd wat rustiger aan te doen?
Vond dat altijd zeer irritant.
Ahquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Genie werd bij de douane gevraagd wat ze komt doen in NL
Ik vind m ook niet heel grappig hoor.quote:
Alsof Murray boodschappen doet. Dat mag z'n vrouwtje lekker doen natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als Murray in de supermarkt de kassa kiest waar hij uiteindelijk toch het langst bij moest wachten, gaat ie dan ook in zichzelf praten en wijzen de hele tijd?
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 14:46:29Mooie wedstrijd, maar bepaald geen demonstratie van sport als aangelegenheid voor topfitte atleten. #Rolandgarros reageer retweet
Waar zou je anders een vrouw voor hebben tochquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alsof Murray boodschappen doet. Dat mag z'n vrouwtje lekker doen natuurlijk
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als Murray in de supermarkt de kassa kiest waar hij uiteindelijk toch het langst bij moest wachten, gaat ie dan ook in zichzelf praten en wijzen de hele tijd?
zelfs als de cassiere te veel geld teruggeeft, gaat Murray nog verongelijkt kijken en mompelenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:43 schreef Jedi_Pimp het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef superniger het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 03-06-2016 om 14:46:29Mooie wedstrijd, maar bepaald geen demonstratie van sport als aangelegenheid voor topfitte atleten. #Rolandgarros reageer retweet
Neuken? Alhoewel hij dat wellicht niet mag om energie te besparenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar zou je anders een vrouw voor hebben toch
Dan gaat hij weer boos lopen zijn als het stringetje niet helemaal recht zit of net de verkeerde tint is. Nee, daar zou ik niet aan beginnen als ik hem wasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Neuken? Alhoewel hij dat wellicht niet mag om energie te besparen
Heeft Peter R al gereageerd?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef iejeecee het volgende:
Toch fijn zo'n expert in alles als Willem Vissers
[..]
Altijd fijn zo'n mening van een expert in alles als Willem Vissers
Ben meer Nadal-fan.quote:
Haha, ik ben al tien jaar fan van Nadal.quote:
Federer-en-Nadal-fan bekt natuurlijk ook niet lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, ik ben al tien jaar fan van Nadal.
Ziet er echt niet uit idd. Sowieso is dit niet het toernooi van de esthetische hoogtepuntjesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dat ding om Wawrinka's nek wel een beetje raar staan.
Is te lang.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Federer-en-Nadal-fan bekt natuurlijk ook niet lekker.
Die bretels waren inderdaad ook niet mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:49 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ziet er echt niet uit idd. Sowieso is dit niet het toernooi van de esthetische hoogtepuntjes
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.
Daar kan je toch gewoon iets over zeggen? Al speelt het drukke programma door die regenpauze wel een rol natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef iejeecee het volgende:
Toch fijn zo'n expert in alles als Willem Vissers
[..]
Prachtige reactie.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, dan valt hij om met kramp en mag hij alsnog als eerste afrekenen.
say whutquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
DeLuna en ik dacht franklop nemen die sport zeer serieus net als de Paralympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |