quote:Op zondag 5 juni 2016 10:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat laatsteMaak er gebruik van!
Is dat bij vorige bevallingen (2?) goed gegaan of wil je juist voorkomen dat daar weer iets misloopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me ook heel leuk jaquote:Op zondag 5 juni 2016 11:51 schreef Piekie81 het volgende:
Ik wil ook graag een keer! Of naar het Kiind-festival.
Oh ja dat lijkt me ook geweldig!! Jij sterkte met je brakke nacht...quote:Op zondag 5 juni 2016 11:51 schreef Piekie81 het volgende:
Ik wil ook graag een keer! Of naar het Kiind-festival.
Dat is inderdaad een aanrader.quote:
Het is ook hartstikke warm. Rustig aan jij gek mens. Auto is helemaal geen zwakte of wat dan ook, die dingen zijn voor je gemak uitgevonden hèquote:Op zondag 5 juni 2016 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik deed boodschappen en nu ben ik stuk. Na een half uurtje thuis zie ik eindelijk geen sterretjes meer, te warm buiten. Ik geloof dat ik nu echt even aan een auto moet geloven.
2 maxomorra jumpsuits, 2 pakken bummi's prefolds, snappi's, 3 petit lulu newborn overbroekjes en een strikmutsje.quote:Op zondag 5 juni 2016 11:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht?! En wat vond je er van?wij konden helaas niet, volgend jaar weer
.
Ik fiets al een maand niet meer zonder trapondersteuning en in bejaardentempo ondertussenquote:Op zondag 5 juni 2016 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke warm. Rustig aan jij gek mens. Auto is helemaal geen zwakte of wat dan ook, die dingen zijn voor je gemak uitgevonden hè
Ik vergeet het af en toe nogquote:Op zondag 5 juni 2016 14:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
38 weken is wel terminaal zwanger inderdaad.
quote:Op zondag 5 juni 2016 11:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]Ha, dank voor het delen. Belangrijk voor jou om het gevoel te hebben dat je de regie hebt, zo niet die ook te hébben. Lijkt me goed om die twee verschillende bevallingen en je voorkeuren te delen met je vkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat veel mensen ineens terminaal zwangerzeg!
Ik zat begin vd middag ingesmeerd en wel op het balkon, maar Gaaaaaaap! Even op bed gaan liggen en word nu pas wakker
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 05-06-2016 16:21:48 ]
't Kan dan nog best even duren, hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 14:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
38 weken is wel terminaal zwanger inderdaad.
Schiet eens op jij!quote:
Van Pauline? Die heb ik ook inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2016 17:00 schreef Arja het volgende:
Oe sprotje, en jijzelf dan? Spanning?
Ik maak net eindelijk mijn kraampakket open en er zit gewoon een heel leuk kraambezoekboek in waar gasten kunnen schrijven hoe ze de ouders kennen, op wie ze Emmy vinden lijken, wat ze haar cadeau hebben gegeven en wat ze haar wensen.
Superleuk. En een kinderbestekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |