abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162747836
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Superleuk jij O+
En met dit Fok topic volgen komt het dan vast helemaal goed :)
Goeie tips en gewoon lol :)
Yeah baby! :7
pi_162748066
Chanty, klinkt heerlijk!
Was dat een speciaal zwangerschaps-menu?

Had gisteren echt even iets van wtf mag je eigenlijk wél eten als je zwanger bent? :X
Maar toen ik eenmaal de goeie bronnen te pakken had, werd het gelukkig alweer wat leefbaarder :Y)
Ik las trouwens ook ergens dat (rode) biefstuk wel mocht als je het daarvoor eerst twee dagen bij minimaal -12 graden hebt ingevroren, omdat de toxoplasmose bacterie dan sowieso het loodje al gelegd heeft... *)
pi_162748247
Syba welkom

Gaddle :o hoop dat het rustig blijft de komende weken

En thanks voor de lieve woorden.
Weet dat het van de vorige keer ook zenuwslopend was.
Wat nu ook niet meewerkt is dat mijn vriend er niet is, ik moe ben van de stuiterbal entertainen de hele dag :') en een gierend vat vol hormonen ben.
Nog 10 dagen en dan weer een echo...
pi_162748449
Syba welkom!

Blue :* het is ook spannend. Maar met je stuiterbal vliegt de tijd voorbij, echt beloofd! Voor/nadeel.

Quoi, weetje, ik denk dat ik wel weet waar je tegenaan hikt. Helaas heeft de natuur geen boodschap aan jouw persoonlijke wensen en bezwaren. Je staat even in dienst van je kindje, mentaal en fysiek, in mijn ervaring kun je dan maar beter zorgen dat je zelf aan de kant gaat, want die trein stopt gewoon niet. :* even slikken, weet ik. Overgave is voor mij het woord. Het gaat ook weer voorbij!

Hier vandaag 3d echo gehad, helaas ligt kint sinds vannacht weer in stuit -O- ik dacht dat ik indaling voelde ofzo; maar nee, gedraaid :(. Oncooperatief figuur lag ook de hele echo met zijn handen voor zijn gezicht, dus ik mag donderdag terug komen voor een tweede poging. Van wat we wel konden zien lijkt het er op dat hij op zijn broer lijkt O+ .
pi_162748462
Blue hoe ver ben je? Uit je woorden begrijp ik dat je al een echo gehad hebt?
Wat spannend en vervelend dat je er (nog) niet zo relaxed in kan staan!
pi_162749125
Ik heb deze keer juist voor een zweverige (holistische ;) ) verloskundige gekozen en mennnn wat ben ik daar blij mee O+ Maar gewoon ff een rondje bellen, wat vragen stellen en kijken wat goed voelt!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:19:42 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162749294
Blue, totaal over jouw zorgen heen gelezen. Wat een onzekerheid ook, die eerste periode :{ Aftellen tot de volgende echo. Hoe onzeker ook, je hebt alle reden om veel vertrouwen te hebben, echt ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:57 schreef Crumpette het volgende:
Quoi, weetje, ik denk dat ik wel weet waar je tegenaan hikt. Helaas heeft de natuur geen boodschap aan jouw persoonlijke wensen en bezwaren. Je staat even in dienst van je kindje, mentaal en fysiek, in mijn ervaring kun je dan maar beter zorgen dat je zelf aan de kant gaat, want die trein stopt gewoon niet. even slikken, weet ik. Overgave is voor mij het woord. Het gaat ook weer voorbij!
Oef, die zit. Je hebt gelijk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162749519
Al die gevoelens zijn doodnormaal Q, die hebben we allemaal. Echt, als je kleine er eenmaal is wijst dat zichzelf. Ja, alles wordt totaal anders, maar je levert je vrijheden niet in voor niks.
En zelfs al weet ik die dingen, want de vorige keer ging het ook zo, heb ik die gevoelens nog over nr 2. Wtf waar ben ik aan begonnen? :') maargoed.

En als hij er eenmaal is is het hartjes overal O+ beloofd.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:29:33 #159
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162749603
Jeejj gefeliciteerd met de geboorte van je meisje miss!
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:30:07 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162749624
Nóg meer hartjes? ;)

Zo lees je Syba, zelfs bij een zwangere van 28 weken is de realiteit soms nog niet ingedaald.

Wat fijn om te lezen dat het herkenbaar is.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:30:39 #161
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162749644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:45 schreef Syba het volgende:
Chanty, klinkt heerlijk!
Was dat een speciaal zwangerschaps-menu?

Had gisteren echt even iets van wtf mag je eigenlijk wél eten als je zwanger bent? :X
Maar toen ik eenmaal de goeie bronnen te pakken had, werd het gelukkig alweer wat leefbaarder :Y)
Ik las trouwens ook ergens dat (rode) biefstuk wel mocht als je het daarvoor eerst twee dagen bij minimaal -12 graden hebt ingevroren, omdat de toxoplasmose bacterie dan sowieso het loodje al gelegd heeft... *)
Nee hoor gewoon standaard menu maar hier en daar iets aangepast voor mij. Bv een ander dessert zonder alcohol, het vlees wel doorbakken en geen lever.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 4 juni 2016 @ 21:34:31 #162
52229 Chanty
pi_162749779
:* voor Blue. Hopelijk snel meer vertrouwen.

En crump that sucks. Hopelijk draait hij snel terug!

Mijn kind probeert de hele dag al via de zijkant uit te breken en dat voelt uitermate onaangenaam. Ken dit totaal niet van de vorige zwangerschap :')

[ Bericht 38% gewijzigd door Chanty op 04-06-2016 21:44:24 ]
pi_162750170
Ophelia: heb je zo weinig eetlust? Ik zou de hele dag wel kunnen eten.

Crump hoe ver ben je? De kleine kan toch nog wel ruim op tijd goed draaien?

Welkom syba en gefeliciteerd!
Ik heb voor een praktijk dichtbij gekozen, waar ik nu hoogzwanger nog naartoe kan waggelen en die een eigen echo apparaat heeft. En een vriendin had goede ervaringen met die praktijk.

Chanty: herkenbaar!
pi_162750358
30+4 arja. Dus ja, hij heeft nog tijd. Ook vandaag nog wel een plens vruchtwater gezien en de echoscopiste zei 'nou die heeft een mooie kamer afgehuurd hoor!' :') toch vind ik het voor mijn gemoedsrust fijner als hij gewoon braaf in positie gaat liggen.

Ja Chanty, herkenbaar! Ik zat op het eind gewoon terug te duwen. Van OI :(
pi_162750743
Vorige week moest ik al stoppen met werken van de verloskundige, huisarts en gynaecoloog. Mijn officiële verlof gaat 14juni in. Na afgelopen donderdag willen ze helemaal dat ik rustig aan doe.
Er zijn momenten dat ik me erg onrustig voel en rustig aan doen best wel lastig is.

Vooral mijn man was erg geschrokken van de weeën, maar het is inderdaad wel beter als ze nog even blijft zitten.
Het was echt wel apart dat iedereen om mij heen er ongerust door werd en ik de rust zelve was. haha dat ben ik zeer zelden met mijn hdhd.

Bedankt voor al die lieve reacties. :*
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:40:40 #166
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162752021
MissC gefeliciteeeeerdddd!!!!!! *O*

Syba welkom en gefeliciteerd!! ^O^

Blue en Gaddle :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Manager PR/Moderator zondag 5 juni 2016 @ 01:21:50 #167
269689 crew  Viv
pi_162755439
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 20:06 schreef Syba het volgende:
Heb dezelfde opleiding gevolgd als Vivi en ben drie jaar geleden afgestudeerd.
Hoi, leuk! w/
quote:
Meteen maar even een praktische vraag: waar hebben jullie op gelet bij het uitkiezen van een verloskundigenpraktijk? Ik zie vast vanalles over het hoofd. Halp!
Ik heb gelet op de afstand (vanwege hoogzwanger wekelijks op controle moeten) en op de mogelijkheid voor een vroege echo bij 8 weken. Verder heb ik op de websites gekeken of het professioneel over kwam (dat ze geen thuisbevallingen opdringen ofzo). Nou ga ik waarschijnlijk verhuizen naar een andere stad, dus kan ik voor het laatste trimester opnieuw op zoek. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Quoi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zondag 5 juni 2016 @ 05:23:52 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162757034
Alweer eventjes wakker hier , vent is nog steeds niet thuis (die had/heeft een vrijgezellenfeest :') ) en ik heb dan nu toch eindelijk echt vochtpootjes hoor.
:X
Donderdag schreef verloskundige nog op 'geen oedeem', maar als ze me nu ziet kan dat niet meer :')

Tevens goedemorgen :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162757117
Quoi is ons gewoon aan het trollen. Iedereen hier kan wel vanalles zeggen maar ze doet toch lekker wat ze zelf wil :6.

Enne
SPOILER
  zondag 5 juni 2016 @ 06:33:10 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162757121
Wij roepen hier vooral dat we toch nooit wat spannends deden dus dat zal met kinderen niet veranderen :+

(Grapje hoor, maar we hebben er lang naar toegeleefd en alhoewel ik geen idee heb hoe het gaat worden straks met opgroeiend kindje heb ik er vertrouwen in dat dat wel goed komt :) )

Net Koos en paar vrienden opgehaald van vrijgezellenfeest, hun taxi had ze in de steek gelaten dus toen heb ik maar even taxi gespeeld _O-
Wel mooie zonsopgang vandaag O+
pi_162757132
Over vochtpootjes gesproken... Mijn voeten hadden het zwaar te verduren op de ON-beurs gisteren :D. Warrummm en veel staaaaan is veeel te zwaar.
Maar ik heb wel een goede buit gescoord O+. Als het nou wat minder warm was en ik wat minder zwanger had ik meer mee kunnen slepen, zware volle rugtas werd zwaar en vol :'). Leuk zo'n gratis pak wasmiddel :').
Bedenk me net dat ik nog wollen slofjes had willen halen... vergeton. Die hadden er nog wel bij gekund. Echt, nadenken is een issue in de hitte + staand :D.
  zondag 5 juni 2016 @ 06:44:53 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162757137
ON beurs?

Ja zo'n dement hoofd is soms wel wat jammer... en die warmte hielp ook niet echt mee nee :X
Had je geen sjouwer mee?
Ik ben hypee nu dus ga ontbijt fixen en dan maar de keuken opruimen en soppen _O-
Gisteren een raam van al heel lang erop zittende stickers ontdaan en alle ramen op de eerste etage gezeemd binnen en buiten. Houtwerk, alles. Sommige waren al jaren geleden.

Echt, dat nesteldrang is echt een heeeeeel rare gewaarwording man _O-
pi_162757138
Oudersnatuurlijkbeurs. Of was dat je vraag niet :D.
Nee mijn pakezel ging verhuisdingen doen.

[ Bericht 51% gewijzigd door Unihipili op 05-06-2016 15:00:30 ]
  zondag 5 juni 2016 @ 06:50:21 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162757149
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 06:47 schreef Unihipili het volgende:
Oudersnatuurlijkbeurs. Of was dat je vraag niet :D.
Nee mijn pakezel ging verhuisdingen doen.
Ja dat bedoelde ik. Ik gokte al zoiets maar beter checken dan dat ik gekke aannames doe :D

He das jammer... stomme pakezel :+
  zondag 5 juni 2016 @ 08:28:22 #175
52229 Chanty
pi_162757325
Mogguh! Vandaag toch maar eens die ziekenhuistas inpakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')