Yeah baby!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Superleuk jij
En met dit Fok topic volgen komt het dan vast helemaal goed
Goeie tips en gewoon lol
Oef, die zit. Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:57 schreef Crumpette het volgende:
Quoi, weetje, ik denk dat ik wel weet waar je tegenaan hikt. Helaas heeft de natuur geen boodschap aan jouw persoonlijke wensen en bezwaren. Je staat even in dienst van je kindje, mentaal en fysiek, in mijn ervaring kun je dan maar beter zorgen dat je zelf aan de kant gaat, want die trein stopt gewoon niet. even slikken, weet ik. Overgave is voor mij het woord. Het gaat ook weer voorbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor gewoon standaard menu maar hier en daar iets aangepast voor mij. Bv een ander dessert zonder alcohol, het vlees wel doorbakken en geen lever.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:45 schreef Syba het volgende:
Chanty, klinkt heerlijk!
Was dat een speciaal zwangerschaps-menu?
Had gisteren echt even iets van wtf mag je eigenlijk wél eten als je zwanger bent?![]()
Maar toen ik eenmaal de goeie bronnen te pakken had, werd het gelukkig alweer wat leefbaarder![]()
Ik las trouwens ook ergens dat (rode) biefstuk wel mocht als je het daarvoor eerst twee dagen bij minimaal -12 graden hebt ingevroren, omdat de toxoplasmose bacterie dan sowieso het loodje al gelegd heeft...
Hoi, leuk!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:06 schreef Syba het volgende:
Heb dezelfde opleiding gevolgd als Vivi en ben drie jaar geleden afgestudeerd.
Ik heb gelet op de afstand (vanwege hoogzwanger wekelijks op controle moeten) en op de mogelijkheid voor een vroege echo bij 8 weken. Verder heb ik op de websites gekeken of het professioneel over kwam (dat ze geen thuisbevallingen opdringen ofzo). Nou ga ik waarschijnlijk verhuizen naar een andere stad, dus kan ik voor het laatste trimester opnieuw op zoek.quote:Meteen maar even een praktische vraag: waar hebben jullie op gelet bij het uitkiezen van een verloskundigenpraktijk? Ik zie vast vanalles over het hoofd. Halp!
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Quoi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoelde ik. Ik gokte al zoiets maar beter checken dan dat ik gekke aannames doequote:Op zondag 5 juni 2016 06:47 schreef Unihipili het volgende:
Oudersnatuurlijkbeurs. Of was dat je vraag niet.
Nee mijn pakezel ging verhuisdingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |