komt nogquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Duidelijk veel te weinig foto's.
Ik wil foto's van spock met verf in z'n haar en van 2 kleine binkies die met hamers gaten in de muur aan het slaan zijn
Nee het huis zelf verkeerd in een hele goede staat. Ooit misschien badkamer en wc vind de kleuren niks maar is staat niet boven aan de lijst.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:58 schreef bleiblei het volgende:
Leuk! Een klustopic!
Nog heftige zelfklusplannen?
2 en 3 1/2 en die gaan vandaag mee... Dus hoop dat het mee valt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Hoe oud zijn jullie kinderen... Mijn nicht is net zo oud als jou, die heeft twee jongetjes van 5 en 8. Leuke leeftijden![]()
Andere 'soort van neef' heeft een jongetje van 2. Die heeft een werkplaats bij huis, die rolt de autobanden naar je toe. Eerste speelgoed wat die pakt is een hamer of een sleutel
Beeldig hequote:Op donderdag 2 juni 2016 23:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou dat vrouwen altijd zo goed maar me luisterden![]()
Succes met het klussen
Wat is het plan met die wc bril?
Ik ook. Ik had ook een blauwe van Rolley Toys. Geen New Holland T7070 (ofzo denk ik) maar een Ford 8240quote:
wij moesten perse een nieuw Holland. Mijn collega heeft thuis een boerenbedrijf en een nieuw Holland dus die 🚜 moest dezelfde zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had ook een blauwe van Rolley Toys. Geen New Holland T7070 (ofzo denk ik) maar een Ford 8240![]()
Die as is twee keer gelast
denk het nietquote:Op donderdag 2 juni 2016 22:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
komt nog![]()
Morgen gaan bollo en flappie mee, spock heeft vandaag gewoon gewerkt geen klussen
Goede vorderingen weer !quote:Op maandag 6 juni 2016 18:17 schreef Goitske het volgende:
Vandaag mocht ik een dagje werken. Ivm vakanties op het werk die al vastgelegd waren heb ik verder geen vrij meer
Vandaag heeft spock het laatste laminaat er uit gehaald en naar de stort gebracht, een totaal van 420kg![]()
. De schilder is weer druk geweest met schilderen
Verder is mijn bestekbak bezorgd. Het was lastig om deze maat te bestellen maar het is gelukt😍
[ afbeelding ]
Wel eens van soortelijk gewicht gehoord?quote:[b]Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef derLudolf
420kg afval vind ik nog wel meevallen... Das een halve kuub ofzo
Ja, van multiplex en mdf ligt die zo rond de 750-800kg?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef DarkE het volgende:
[..]
Wel eens van soortelijk gewicht gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |