Bedtijdquote:
quote:
Moet ik mee om je handje vast te houden?quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik moet, ja ik moet mijn auto door de wasstraat doen.
Het was al een drama, Dinsdag stond er een container voor mijn auto.
Die is nu grijs ipv blauw. Ik heb een beetje angst voor de wasstraat,
Maar ik heb geen keus. Help [ afbeelding ]
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik mee om je handje vast te houden?
Denk dat het wel goed komt.quote:
20 jaar oud. nooit gewassen. Ik denk dat ie halver wegen uit elkaar dondertquote:
Dan ziet ie er nog prima uitquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar oud. nooit gewassen. Ik denk dat ie halver wegen uit elkaar dondert
Het is mijn liefde.Nooit niks gehad.quote:
Morgen pics van een schonequote:
Ja deze liet me never nooit in de steek. Maar ik ben ook niet onschuldigquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook je langste liefde ooit
Neuh, is maar een magnetron ding, maar die smaken mij prima, uiteraard is het als ik het helemaal zelf maar (op de bladen na uiteraard) nog lekkerder.quote:
Ik ken dat. Bij mij is dat ook zo, maar dan heb ik wel weer voor minstens 3 dagenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, is maar een magnetron ding, maar die smaken mij prima, uiteraard is het als ik het helemaal zelf maar (op de bladen na uiteraard) nog lekkerder.
Ik had er wel flink wat echte Parmezaan opgedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dat. Bij mij is dat ook zo, maar dan heb ik wel weer voor minstens 3 dagen
Kijk dat maakt al een heel verschilquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er wel flink wat echte Parmezaan opgedaan.
Zonder vind ik ze ook niks, je moet zo'n bak wel 'opleuken'.quote:
Dat of verder niet lopen te zeiken dat het niet is.. Anders moet je het niet kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder vind ik ze ook niks, je moet zo'n bak wel 'opleuken'.
quote:Eindhoven, Netherlands 03/06/2016 7:16 Out for Delivery.![]()
quote:Dit is een pakjes gesteggel geworden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:10 schreef chufi het volgende:
Weer een hele dag bij de deur zitten wachten
Ziet er wel naar uit.quote:Scheduled Delivery:
Friday, 03/06/2016, By End of Day
Goed idee voor een nieuw spannend 40+ topic.quote:
Krijgen we vast veel bekijks, maar wie krijgen we zo gek?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed idee voor een nieuw spannend 40+ topic.![]()
Hebben we vrijwilligsters?
De grote leidster natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgen we vast veel bekijks, maar wie krijgen we zo gek?
Leuker dan op de bus wachten.quote:
Hahaha Ik weet een oplossing :quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:19 schreef sacha het volgende:
Aap heeft dinsdag z'n afscheids toneelstuk voor groep 8 en heeft voor één van zijn rollen een net kostuum met stropdas, vandaag kwam het kostuum binnen![]()
nu wil hij altijd een kostuum aan![]()
hij weigert het uit te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Mazda heeft dezelfde kleurquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik moet, ja ik moet mijn auto door de wasstraat doen.
Het was al een drama, Dinsdag stond er een container voor mijn auto.
Die is nu grijs ipv blauw. Ik heb een beetje angst voor de wasstraat,
Maar ik heb geen keus. Help [ afbeelding ]
Is het ook zo'n topper. 2017 is ze volwassen, hopelijk met de nadruk op wassen.quote:
Heb 1 maat groter met kofferbak een 626 uit 2000, prima bak heb 'm sinds begin dit jaar pas dus wassen is voorlopig nog niet nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook zo'n topper. 2017 is ze volwassen, hopelijk met de nadruk op wassen.
Echt nooit nooit wat mee gehad. Begint wel wat te roesten. Zo fijn als je kan vertrouwen op je wagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 1 maat groter met kofferbak een 626 uit 2000, prima bak heb 'm sinds begin dit jaar pas dus wassen is voorlopig nog niet nodig.
Nog geen beelden van na de wasstraat? Of wacht je met wassen tot 2017?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook zo'n topper. 2017 is ze volwassen, hopelijk met de nadruk op wassen.
Ik hoop eigenlijk op een flinke bui.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen beelden van na de wasstraat? Of wacht je met wassen tot 2017?
Het is eigenlijk te erg, ik wilde vandaag door de wasstraat. Maar zelfs daarvoor heb ik uitstel smoesjes.quote:
Wanneer ik eens heel erg zelden inspiratie krijg pak ik altijd zo'n box met hogedrukspuit .quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te erg, ik wilde vandaag door de wasstraat. Maar zelfs daarvoor heb ik uitstel smoesjes.
Die heeft mijn moeder, daar doe ik het wel eensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik eens heel erg zelden inspiratie krijg pak ik altijd zo'n box met hogedrukspuit .
De mijne zit vast door veelvuldig gebruik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft mijn moeder, daar doe ik het wel eens
De garage van mijn moeder stond 2 jaar vol door verhuizende kleinkinderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mijne zit vast door veelvuldig gebruik.
Duitse pizzaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:55[/urlpizz schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/168093]Soury het volgende:
Oven aan flamkuchen eten[ afbeelding ]
Ja maar Frans volgens de Lidlquote:
Grensgevalletje was het volgens mij .. Maar smakelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Frans volgens de Lidl [ afbeelding ]
Is al op en was erg lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Grensgevalletje was het volgens mij .. Maar smakelijk
Deze week is Franse week. In de vriezerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit zien liggen... Ligt het in de vriesafdeling?
Wat ligt daar voor spul op?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar Frans volgens de Lidl [ afbeelding ]
2 kurken en een koekjequote:
Het is ook al een beetje donkerquote:
Jah. die kurken zijn best taaiquote:
De rest ziet er wel ok uit verder voor een diepvriespizza.quote:
Nee wel 7/8 minuten op 240, dunne bodemquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De rest ziet er wel ok uit verder voor een diepvriespizza.
1x halverwege keer draaien in de oven?
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zie je weinig in de tuin.... Griezelig dat wel met wat er onder de grond ligt daar..
Ik zie het, maar ik ga echt niet draaien. Denk niet helemaal in het midden.quote:
Oh de postbode ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh een direkteur , een schoolmeester dacht ik... verder ben ik ook het spoor bijster
Ach, Het is maar net waar je aan gewend bentquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, een ouderwetse op gas nog met raam en zo'n wijzertje.
Het is ook ideaal hier want hangt geen gasmeter.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach, Het is maar net waar je aan gewend bent
Lekker aan het stadsgasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook ideaal hier want hangt geen gasmeter.
Boeien welk gas, het wordt verdeeld over hele gebouw en dan is gasoven wel gunstig net zoals vriezer in berging met stroom.quote:
Ja gelijk heb jequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boeien welk gas, het wordt verdeeld over hele gebouw en dan is gasoven wel gunstig net zoals vriezer in berging met stroom.
Elektra boven moet ik wel zelf betalen en servicekosten, voor niets gaat de zon op.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
Gratis gas en elektra ... Wat wil je nog meer, geen servicekosten neem ik aan
Ja daarom is er bij mij beneden in de berging slechts een lichtknop... en de stopcontacten in de openbare ruimtes hebben een slotjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elektra boven moet ik wel zelf betalen en servicekosten, voor niets gaat de zon op.
Maak handig gebruik van de situatie en zal vast niet de enige zijn hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom is er bij mij beneden in de berging slechts een lichtknop... en de stopcontacten in de openbare ruimtes hebben een slotje
Iedereen die dagelijks op en neer gaat met de koeltasquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak handig gebruik van de situatie en zal vast niet de enige zijn hier.
Piet is terug!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik zit te bedenken... Het is natuurlijk wel mogelijk, maar dan moet ik een en ander ombouwen. Maar ik heb genoeg aan mij Amrikaanse koelkast bovenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zelfs de Burgemeester nog ferm de hand geschud...quote:
Had ie een stevige hand?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heb zelfs de Burgemeester nog ferm de hand geschud...
Onze burgemeester is sport-minded.quote:
Uit het antwoord maak ik op dat het een ferme handdruk was.quote:
OK..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit het antwoord maak ik op dat het een ferme handdruk was.
Is weer eens iets anders dan wie het verst kan pissen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
Misschien deden ze stiekem wel een wedstrijdje wie het hardste knijpt....
Dat begint toch wat af te nemen die afstand in de loop der jaren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan wie het verst kan pissen.
En dat met een burgermeester.. Wildplassenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan wie het verst kan pissen.
Kale kruinen kieken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
Wil ik X-men gaan kijken., is het toch weer zo'n CAM versie.. Je ziet de hoofden nog in beeld ....
Vandaag weer een 'Duitse' voetballer die zich druk was aan het maken vanwege de negerzoen en de moorkop, ik vind die best lekker.quote:
Erg zoet.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag weer een 'Duitse' voetballer die zich druk was aan het maken vanwege de negerzoen en de moorkop, ik vind die best lekker.
Heb nog een Berliner bol liggen, die mag nog.![]()
Heeft ie Sylvana al gebeld?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaag weer een 'Duitse' voetballer die zich druk was aan het maken vanwege de negerzoen en de moorkop, ik vind die best lekker.
Heb nog een Berliner bol liggen, die mag nog.![]()
Je kan er aardig inkomen uit halen en dat heeft ze ook hard nodig want buiten wat gelul in talkshows presteert ze weinig.quote:
Gelijk meer dan een ton per jaar toch en stel je stopt er mee... nog eens 5 jaar lang wachtgeld of was het korter...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan er aardig inkomen uit halen en dat heeft ze ook hard nodig want buiten wat gelul in talkshows presteert ze weinig.
Dat levert een leuke zakcent op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan er aardig inkomen uit halen en dat heeft ze ook hard nodig want buiten wat gelul in talkshows presteert ze weinig.
Ik zit erover te denken om de Piratenpartij over te nemen, die ligt op zijn kont.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk meer dan een ton per jaar toch en stel je stopt er mee... nog eens 5 jaar lang wachtgeld of was het korter...
Ok, oud collega van mij zat daar in .. Heeft toen ooit nog hier op FoK een interview gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om de Piratenpartij over te nemen, die ligt op zijn kont.
Maar hoe kom je aan een papegaaiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om de Piratenpartij over te nemen, die ligt op zijn kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan een papegaai
Ik schakel Bram in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar kunnen we dan weer jaren op wachten...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zie wel mogelijkheden, vraag sig om partijprogramma te schrijven
Op Fok! kun je het vergeten , staat streepje door zijn naam.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kunnen we dan weer jaren op wachten...
Is ie naar Bokt verhuisd?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Fok! kun je het vergeten , staat streepje door zijn naam.
Ah dan is ie misschien gewoon te druk met zn memoires bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Even gecheckt, laatste post is lang geleden daar met de nick die ik ken.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gemarineerde karbonade grillen nu en pindasaus erbij maken.
Vreetzakquote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was lekker, iets langer marineren nog volgende keer.
Heb snelle verbranding en de radio nog ff gekaapt.quote:
Joh, zij was/is de motor van de 40+ SC, zonder haar bloedt het hier langzaam dood, dus Fann als je dit leest, je wordt gemist.quote:
In mijn tijd was ie nog gewoon Cassius Clay, verder uiteraard een icoon, het leek me ook wel een man met gevoel voor humor.quote:Bokslegende Muhammad Ali (74) overleden
Oh goh wat jammer...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
In mijn tijd was ie nog gewoon Cassius Clay, verder uiteraard een icoon, het leek me ook wel een man met gevoel voor humor.
Ik heb altijd sympathie voor de man gehad.quote:
Ik was altijd voor Joe Frasier ... Maar later kreeg ik meer een soort medelijden voor Aliquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb altijd sympathie voor de man gehad.
Die had ook mijn sympathie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was altijd voor Joe Frasier ... Maar later kreeg ik meer een soort medelijden voor Ali
Gekke koeienziekte dat is ook heftig.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die had ook mijn sympathie.
Misschien waren zij wel de eersten die er zo'n theater (in positieve zin) van maakten.
En ja, van Ali, parkinson op zijn 42e, net als Michael J. Fox, het kan je zomaar overkomen.
Om die te voorkomen moet je vegetariër worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gekke koeienziekte dat is ook heftig.
Waar is Fann?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om die te voorkomen moet je vegetariër worden.![]()
Wat ik dan weer van haar kant gezien heel goed kan begrijpen.quote:
Ja handig, maar dat is geen positieve ontwikkeling voor 40+.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef chufi het volgende:
Nu het wat rustiger is hoeven we ook niet meer zoveel op te zoeken dus dat scheelt dan wel weer..
het is hier nu te warm om in de tuin te werkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, het is droog en dus een mooie dag.![]()
![]()
Ik las net dat weer een weeralarm is afgegeven voor onweer en harde buien...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar goed, het is droog en dus een mooie dag.![]()
![]()
Heb me een biertje gepakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:13 schreef sacha het volgende:
[..]
het is hier nu te warm om in de tuin te werken
Dat doet er naartoe fietsen wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:03 schreef chufi het volgende:
Pfff benauwd buiten... Maar goed dat de super verkoeling biedt
Dank je, ben nog niet helemaal weg, maar heb er wel zin in.quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja handig, maar dat is geen positieve ontwikkeling voor 40+.
Sterker nog, je zou van 40+ers op zijn minst mogen verwachten dat ze door de jaren heen enigszins volwassen zijn geworden, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor iedereen.
Droog gehouden?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je, ben nog niet helemaal weg, maar heb er wel zin in.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Boven de 50 neemt dat weer af.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja handig, maar dat is geen positieve ontwikkeling voor 40+.
Sterker nog, je zou van 40+ers op zijn minst mogen verwachten dat ze door de jaren heen enigszins volwassen zijn geworden, maar dat geldt dus blijkbaar niet voor iedereen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Eerst vanochtend de markt opgebouwd en toen vanmiddag weer de markt afgebrokenWErk je nu ook al bij het kraamwezen? Of was dit vanuit de kerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevoorbeeld of het stiekem laten verdwijnen van ongenode gasten...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor gepofte aardappels niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef Treehut362 het volgende:
Wanneer weet je dan of je vrij bent?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:49 schreef Soury het volgende:
Morgen vrij denk ik, fijn ben in een leuk boek bezig.
[ afbeelding ]
Ik lees uren op het balkon
nu net niet dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Treehut362 op 05-06-2016 20:14:54 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Meestal regelt mijn zus de planning.Die is een weekje weg. Maar ja nieuwezijds armsteeg. Tram 1 en ik ben er.quote:
ik weet nog de Kromme Elleboogsteegquote:Op zondag 5 juni 2016 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal regelt mijn zus de planning.Die is een weekje weg. Maar ja nieuwezijds armsteeg. Tram 1 en ik ben er.
Meer medelijden met collega die ergens moet parkeren
Ook centrum, daar wil je niet wezen met een autoquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
Niets meer in de vriezer? Geen nachtshop meer open?
was ik net zo blij met mijn krekker, heb ik hem niet nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
Altijd lekker pindakaas met hagelslag.. hoef je geen krekker voor bij te zoeken
Precies, ik wil een prettig muzakje, anders zeg ik mijn abonnement op.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:04 schreef chufi het volgende:
NL=Alert ..tering wat een kutgekuid zit daar aan vastgekoppeld...
Kutgekuidquote:Op maandag 6 juni 2016 12:04 schreef chufi het volgende:
NL=Alert ..tering wat een kutgekuid zit daar aan vastgekoppeld...
dat vind ik veel!quote:Op maandag 6 juni 2016 02:57 schreef chufi het volgende:
Afwachten en dan verhuizen.. NWS / Elke maand 2250 euro zonder te werken: goed idee of niet? #2
Misschien Peseta's?quote:
vertel nou even anders slaap ik straks nietquote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik ze nog heb, maar dat zijn er geen 2250
Lachertjequote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
Dat er tijden zijn geweest dat ik meer dan 2250 binnenhaalde
Is reeds bekend hieroquote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
UTO / De toekomst van Utopia op FOK! met dank aan... #2
Niet hier vermoeiendquote:
Als de SC daar dicht gaat krijg je het weer drukquote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef sacha het volgende:
UTO / De toekomst van Utopia op FOK! met dank aan... #2
Zoveel posten daar niet meer hoor, alhoewel het weer wat aantrektquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Als de SC daar dicht gaat krijg je het weer drukik denk dat er wel een paar naar hiero willen
verhuizen.
ik las hetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef sacha het volgende:
ik vind het een naaistreek, eerst is Fok! nodig voor Utopia, nu gaan ze zeuren
Het regent al sinds een uur of vier, maar ik hoefde de deur niet uit, moest wel de balkondeur dichtdoen en de poezen binnen roepen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb de JSF gemist...... En brand ik weg van mn balkon.... Misschien straks nog even.. Arme Mo treft het weer niet
Dit is een behoorlijke Jumbo, ik weet niet vanaf hoe groot je het mega mag noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
Ja altijd maar weer afwachten... Mijn Aldi is verdwenen en daar komt binnenkort een Jumbo.. Maar het is nog steeds niet om de hoek...
Ik vind het vooral vreemd.Drie dagen de tijd krijgen. Lijkt niet echt rechtelijk.Maar ik ben een leek.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef sacha het volgende:
ik vind het een naaistreek, eerst is Fok! nodig voor Utopia, nu gaan ze zeuren
Inderdaad, ze sturen eerst maar eens aangetekende brief.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd.Drie dagen de tijd krijgen. Lijkt niet echt rechtelijk.Maar ik ben een leek.
Ook niks gezien van een "brief" via de mail gaan is denk ik niet de gang van zaken.
Ik krijg ook brieven via mail van incasso bureau'sDe prullenbak is mijn antwoord
Zeker via een bedrijf als Talpa. Nooit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Inderdaad, ze sturen eerst maar eens aangetekende brief.
Ik zou het sowieso op rechtzaak aan laten komen, je kan gewoon eigen verdediging voeren in civiele zaak en je wint in ieder geval al een boel tijd mocht het echt zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker via een bedrijf als Talpa. Nooit.
Het lijkt wel een pesterij, net al de ddos aanvallen. Die zijn verleden tijd btw
Dat gaat Danny niet doen. Ik snap dat wel, gedoe. Maar TV en SHO putten ook vaak uit fragmenten van Talpa. Twijfelachtig allemaal. Wel wat reuring op fokquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso op rechtzaak aan laten komen, je kan gewoon eigen verdediging voeren in civiele zaak en je wint in ieder geval al een boel tijd mocht het echt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Valt wel mee dat gedoe, je krijgt kans om bij rechter je verhaal te doen en die doet uitspraak.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat Danny niet doen. Ik snap dat wel, gedoe.
Tja wat is het verschil. Geen hond die al die filmpjes gaat kijken. Ik gebruikte ze wel eens op tijdstip.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
Denk dat het vnl over die filmpjes gaat. De hele dag werd opgenomen door oa. HiDiHo En ja dat is een beetje te
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
Denk dat het vnl over die filmpjes gaat. De hele dag werd opgenomen door oa. HiDiHo En ja dat is een beetje te
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
Al eerder kreeg ik mee dat Danny nogal wat aan zijn hoofd heeft met dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Valt wel mee dat gedoe, je krijgt kans om bij rechter je verhaal te doen en die doet uitspraak.
Ik ben populairquote:
OK dat heb ik dan gemist... Maar nee lijkt me ook niet.. Maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Al eerder kreeg ik mee dat Danny nogal wat aan zijn hoofd heeft met dingen.
Dan zit je hier niet op te wachten.
Ik heb dat vaker die dubbele quotes. Soms herstel ik het. Nu geen zin in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben populair
[..]
OK dat heb ik dan gemist... Maar nee lijkt me ook niet.. Maar we gaan het zien
Ik ken het.. EN ook ik laat het soms staan en vaak ik het al gebeuren tijdens mn kwoot en corrigeer het on the Flyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker die dubbele quotes. Soms herstel ik het. Nu geen zin in.
Of ik maak er een grotere puinhoop vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het.. EN ook ik laat het soms staan en vaak ik het al gebeuren tijdens mn kwoot en corrigeer het on the Fly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |