Bedtijdquote:
quote:
Moet ik mee om je handje vast te houden?quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik moet, ja ik moet mijn auto door de wasstraat doen.
Het was al een drama, Dinsdag stond er een container voor mijn auto.
Die is nu grijs ipv blauw. Ik heb een beetje angst voor de wasstraat,
Maar ik heb geen keus. Help [ afbeelding ]
Dat zou fijn zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik mee om je handje vast te houden?
Denk dat het wel goed komt.quote:
20 jaar oud. nooit gewassen. Ik denk dat ie halver wegen uit elkaar dondertquote:
Dan ziet ie er nog prima uitquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
20 jaar oud. nooit gewassen. Ik denk dat ie halver wegen uit elkaar dondert
Het is mijn liefde.Nooit niks gehad.quote:
Morgen pics van een schonequote:
Ja deze liet me never nooit in de steek. Maar ik ben ook niet onschuldigquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook je langste liefde ooit
Neuh, is maar een magnetron ding, maar die smaken mij prima, uiteraard is het als ik het helemaal zelf maar (op de bladen na uiteraard) nog lekkerder.quote:
Ik ken dat. Bij mij is dat ook zo, maar dan heb ik wel weer voor minstens 3 dagenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, is maar een magnetron ding, maar die smaken mij prima, uiteraard is het als ik het helemaal zelf maar (op de bladen na uiteraard) nog lekkerder.
Ik had er wel flink wat echte Parmezaan opgedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken dat. Bij mij is dat ook zo, maar dan heb ik wel weer voor minstens 3 dagen
Kijk dat maakt al een heel verschilquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er wel flink wat echte Parmezaan opgedaan.
Zonder vind ik ze ook niks, je moet zo'n bak wel 'opleuken'.quote:
Dat of verder niet lopen te zeiken dat het niet is.. Anders moet je het niet kopenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder vind ik ze ook niks, je moet zo'n bak wel 'opleuken'.
quote:Eindhoven, Netherlands 03/06/2016 7:16 Out for Delivery.![]()
quote:Dit is een pakjes gesteggel geworden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:10 schreef chufi het volgende:
Weer een hele dag bij de deur zitten wachten
Ziet er wel naar uit.quote:Scheduled Delivery:
Friday, 03/06/2016, By End of Day
Goed idee voor een nieuw spannend 40+ topic.quote:
Krijgen we vast veel bekijks, maar wie krijgen we zo gek?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed idee voor een nieuw spannend 40+ topic.![]()
Hebben we vrijwilligsters?
De grote leidster natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgen we vast veel bekijks, maar wie krijgen we zo gek?
Leuker dan op de bus wachten.quote:
Hahaha Ik weet een oplossing :quote:Op vrijdag 3 juni 2016 18:19 schreef sacha het volgende:
Aap heeft dinsdag z'n afscheids toneelstuk voor groep 8 en heeft voor één van zijn rollen een net kostuum met stropdas, vandaag kwam het kostuum binnen![]()
nu wil hij altijd een kostuum aan![]()
hij weigert het uit te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Mazda heeft dezelfde kleurquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:14 schreef Soury het volgende:
Ik moet, ja ik moet mijn auto door de wasstraat doen.
Het was al een drama, Dinsdag stond er een container voor mijn auto.
Die is nu grijs ipv blauw. Ik heb een beetje angst voor de wasstraat,
Maar ik heb geen keus. Help [ afbeelding ]
Is het ook zo'n topper. 2017 is ze volwassen, hopelijk met de nadruk op wassen.quote:
Heb 1 maat groter met kofferbak een 626 uit 2000, prima bak heb 'm sinds begin dit jaar pas dus wassen is voorlopig nog niet nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook zo'n topper. 2017 is ze volwassen, hopelijk met de nadruk op wassen.
Echt nooit nooit wat mee gehad. Begint wel wat te roesten. Zo fijn als je kan vertrouwen op je wagen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb 1 maat groter met kofferbak een 626 uit 2000, prima bak heb 'm sinds begin dit jaar pas dus wassen is voorlopig nog niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |