Kon ik maar pizza eten. Ik heb al bijna twee maanden niks fatsoenlijks meer gegetenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga ze mailen, gezellig met zijn allen pizza eten bij Tim. Dat moet toch gewoon kunnen.
Ik schijt iedere ochtend, voordat ik de douche inspring, nadat ik een sigaretje gehad heb.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet nodig schijten maar ik zit in de trein
Ja ik ook. Leuk manquote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik schijt iedere ochtend, voordat ik de douche inspring, nadat ik een sigaretje gehad heb.
Vaste prik.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ook. Leuk man
Maar ik moet nogsteeds
Die DJMO heeft het weer veranderd naar IN Urk.quote:
Het is gewoon op Urk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
Fokker is een beetje panda omdat mensen 'in Urk' zeggen.
Net als dat het gewoon patat friet/frites is.quote:Op komt vaak voor bij (vroegere) plaatsen, wijken of streken die van oorsprong hoger lagen dan het omliggende land. Dit gebruik is blijven voortbestaan in het plaatselijke taalgebruik. Zo zal iemand uit (de buurt van) Den Haag makkelijk 'op Scheveningen' kunnen zeggen, hebben Rotterdammers het over 'op Spangen' en 'op Zuid' en spreekt men rond Arnhem van 'op Lobith'. In de algemene taal past bij namen van plaatsen en wijken alleen in: in Scheveningen, in Spangen, in Rotterdam-Zuid en in Lobith. Het gebruik van op kun je niet echt een taalfout noemen, maar doordat het niet algemeen is, is het minder neutraal dan in.
Op is wel nog gebruikelijk bij voormalige eilanden: op Walcheren, op Wieringen, op Urk, en bij sommige streken, zoals op de Veluwe.
Mag ik ook een keer de taalnazi spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
Fokker is een beetje panda omdat mensen 'in Urk' zeggen.
Het mag beide, geen van beide is taalkundig fout maar de algemene voorkeur gaat uit naar 'op Urk'.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:43 schreef Fokker89 het volgende:
De discussie is trouwens nog steeds gaande zie ik.
Je kraan is raar.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:48 schreef LTVDK het volgende:
Urk is ingepolderd en daardoor geen eiland meer, 'op' zou dus raar zijn.
Je moeder is raar.quote:
Nee is ook niet heel verrassend inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik het toch niet van een vreemde.
Noem je die een Urk?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:53 schreef Fokker89 het volgende:
Én iemand die op Urk is geboren komt VAN Urk. en niet UIT Urk.
GVD
Op, in is voor mensen van de verkeerde kaaaaant.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het op het zadel of in het zadel?
En dat lijkt weer op Uccie.quote:
Dat is mooi, we zijn gek op gifjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:54 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Bedankt, Fopje.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:54 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Doe maar intellectueelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:31 schreef LTVDK het volgende:
http://waitbutwhy.com/201(...)ce-revolution-1.html
http://waitbutwhy.com/201(...)ce-revolution-2.html
Dat was nog eens een hoop leeswerk op de zaterdag.
Kan je dat niet ff samenvatten voor ons?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:31 schreef LTVDK het volgende:
http://waitbutwhy.com/201(...)ce-revolution-1.html
http://waitbutwhy.com/201(...)ce-revolution-2.html
Dat was nog eens een hoop leeswerk op de zaterdag.
Sletterige versie van kinderen voor kinderen.quote:
Superintelligente kunstmatige intelligentie (ASI) is haast onvermijdbaar en er is grote kans dat het deze eeuw nog gebeurt. Wat er dan gebeurt is nog maar afwachten en moeilijk te bevatten voor het menselijk brein. Simpel gezegd, zodra ASI is bereikt wordt of de mens uitgeroeid of wordt onsterfelijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je dat niet ff samenvatten voor ons?
Is niks intellectueels aan, is gewoon interessant.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niks intellectueels aan, is gewoon interessant.
Nu ben ik een beetje verdrietig.quote:
Ik ga voor onsterfelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superintelligente kunstmatige intelligentie (ASI) is haast onvermijdbaar en er is grote kans dat het deze eeuw nog gebeurt. Wat er dan gebeurt is nog maar afwachten en moeilijk te bevatten voor het menselijk brein. Simpel gezegd, zodra ASI is bereikt wordt of de mens uitgeroeid of wordt onsterfelijk
Denk niet dat het echt een vrije keuze is.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.pbh2.com/pets-animals/cutest-kitten-gifs/
Ik ga voor het andere.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het echt een vrije keuze is.
Positief blijven toch.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het echt een vrije keuze is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superintelligente kunstmatige intelligentie (ASI) is haast onvermijdbaar en er is grote kans dat het deze eeuw nog gebeurt. Wat er dan gebeurt is nog maar afwachten en moeilijk te bevatten voor het menselijk brein. Simpel gezegd, zodra ASI is bereikt wordt of de mens uitgeroeid of wordt onsterfelijk
Ja ik zou ook het liefste voor die keuze gaanquote:
Onsterfelijk zijn? Dan heb je het leven toch niet helemaal begrepen, imo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou ook het liefste voor die keuze gaanMaar iets dat oneindig veel slimmer is kun je niet echt bevatten en ook niet wat daar de gevolgen van zijn.
Lees anders gewoon even dat stuk wat ik net postte, dan snap je wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onsterfelijk zijn? Dan heb je het leven toch niet helemaal begrepen, imo.
Beetje veel tekst, dat kan ik niet aan op zaterdag.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees anders gewoon even dat stuk wat ik net postte, dan snap je wat ik bedoel
Eigenlijk wel ja, ik was vroeg wakkerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beetje veel tekst, dat kan ik niet aan op zaterdag.
Nah. Ik denk dat niemand echt onsterfelijk wil zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onsterfelijk zijn? Dan heb je het leven toch niet helemaal begrepen, imo.
Nee man, dat is awesomequote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat niemand echt onsterfelijk wil zijn.
Maar het idee dat de mensheid uitsterft is ook niet echt een vrolijke gedachte.
Het is allebei kut.
Alleen zien wij het dan zelf niet.quote:
ik heb nog speklapjes over van de bbqquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben alvast begonnen met vasten, ik heb honger verdomme.
Is het lekker aan het regenen bij jullie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:12 schreef anonymoussie het volgende:
Wij hadden krieltjes met lamskoteletten en salade.
Nee. Is alweer voorbij.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het lekker aan het regenen bij jullie?
Maak de volgende keer dan even een mooi fotootje voor in het weerbericht op de FP.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee. Is alweer voorbij.
Wel dikke hagelvlokken zonet.
Ik zal eraan proberen te denken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maak de volgende keer dan even een mooi fotootje voor in het weerbericht op de FP.
Nice! We zoeken een beetje weerfoto's vanuit het hele land dus als je een keer iets hebt dan is dat een topshowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zal eraan proberen te denken.
Kusje erop?quote:
still maar hoor.. de singel mag ook op de fp.quote:
ja, nee, agar.io dan -_-quote:
Pls noquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
still maar hoor.. de singel mag ook op de fp.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
still maar hoor.. de singel mag ook op de fp.
Daar was ik net overheenquote:[..]
ja, nee, agar.io dan -_-
probeer diep.io eensquote:
Dus datquote:Op zondag 5 juni 2016 18:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jawelz. Dan blijf ik gewoon doorwerken, heb ik extra.
Die asperaat of hoe die ook heet?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb net Dino gekeken en ik hen niet een keer gelachen. Ik hen mezelf niet teleurgesteld
Weet je plofvriendin dat je graag naar kindermeppers kijkt?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:04 schreef anonymoussie het volgende:
Ik vind Dino ook niet leuk.
Ik kijk liever naar Roué.
Ik vind hem ook niet grappig. Voornamelijk dat typetje Judeska is zo zwaar overdreven.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook wel 'ironisch' Jan Dino kankerlul genoemd
Tuurlijk, we kijken gewoon samen.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je plofvriendin dat je graag naar kindermeppers kijkt?
Zitten jullie ook samen op FOK! ?quote:
Op Turkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op TurkWaar is Trigger eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Syrië.quote:
Hoop dat die tenminste nog wat foto's plaatst.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al zijn geld kwijt, en zwerft daar nu rond.
Camera is afgepakt door zijn ''schoonfamilie''quote:Op zondag 5 juni 2016 20:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat die tenminste nog wat foto's plaatst.
Ja had die ook wel kunnen weten natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Camera is afgepakt door zijn ''schoonfamilie''
Nee, het boeit haar niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zitten jullie ook samen op FOK! ?
(zou wel al die gesprekken met jezelf verklaren)
Nee natuurlijk niet. Wel heb ik Ziggo alvast opgezegd en als het goed is ligt er inmiddels in dat kuthok een opzegformulier voor de huur. Gaan we komende week gewoon even mee aan de slag. Mensen gaan mad worden, woningbedrijf gaat sad worden, en ik een beetje misselijk. Maar dat komt allemaal wel goed of zo.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van de woningbouw?
En waar ga je dan wonen?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Wel heb ik Ziggo alvast opgezegd en als het goed is ligt er inmiddels in dat kuthok een opzegformulier voor de huur. Gaan we komende week gewoon even mee aan de slag. Mensen gaan mad worden, woningbedrijf gaat sad worden, en ik een beetje misselijk. Maar dat komt allemaal wel goed of zo.
*Inquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wel, kan ik elke week bij Yoki op de koffie.
quote:
Dat is dus het mooie, het is een eiland en ligt hoger, dus als de dijken doorbreken ben je veilig OP Urk.quote:
Huh volgens wiki is Urk geen eiland meer?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is dus het mooie, het is een eiland en ligt hoger, dus als de dijken doorbreken ben je veilig OP Urk.
Nee, maar ligt dus niet onder NAP omdat het vroeger een eiland was, de rest van de polder waar ik woon wel.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:11 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Huh volgens wiki is Urk geen eiland meer?
Duidelijk, dank je.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar ligt dus niet onder NAP omdat het vroeger een eiland was, de rest van de polder waar ik woon wel.
Aan jouw posts hebben we veel wil je zeggen?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:22 schreef Specularium het volgende:
Zijn echt van die feitjes waar je helemaal niks aan hebt.
quote:
Heb ik ergens gezegd dat dat wel zo is?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aan jouw posts hebben we veel wil je zeggen?
Nee. Is gewoon mijn mening van vrijheidsuiting en zo.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat dat wel zo is?
Nou ok, laat nu je tieten maar weer zien.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon mijn mening van vrijheidsuiting en zo.![]()
Denk dat dat iemand anders was.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou ok, laat nu je tieten maar weer zien.
Ik moest lachen.quote:
David komt hier ook via 9gag, dus dat kan best kloppen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
Het valt mij op dat dingen via 9gag regelmatig ontzettend kut zijn.
Ik kijk er elke dag op.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
Vroeger was dat nog wel leuk, tegenwoordig bestaat het voor 99% uit 'grappen' over films die je toch nooit gaat kijken of van dat rare anime gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
Net als deze SC, zeg maar?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
je leeft nog!quote:
Dingen op FOK! ookquote:Op zondag 5 juni 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
Het leven is net Lucille Werner. Het kan raar lopen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Dingen die ik vandaag niet verwachte toen ik vandaag wakker werd
- Ik heb me eindelijk aangemeld bij de sportschool
- Elfletterig is in de NWS-sc
Onverwachte zondagswendingquote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Dingen die ik vandaag niet verwachte toen ik vandaag wakker werd
- Ik heb me eindelijk aangemeld bij de sportschool
- Elfletterig is in de NWS-sc
bodysports.nlquote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onverwachte zondagswending
Welke sportschool trouwens?
Dat ken ik niet. Gewoon fitness dus?quote:
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Gewoon fitness dus?
Het was op Urk toen Urk nog een eiland was. Ik zag dat Omroep Flevoland gewoon "op Urk" schrijft, maar dat doen ze gewoon om de bevolking van Urk tevreden te houden.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is OP Urk, vraag maar aan elfletterig.
roflmaoquote:
NOS,SBS EN RTL ookquote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was op Urk toen Urk nog een eiland was. Ik zag dat Omroep Flevoland gewoon "op Urk" schrijft, maar dat doen ze gewoon om de bevolking van Urk tevreden te houden.
Puur toeval.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef YokiKater het volgende:
Een 11 september grapje en Henk is weer terug.
Welkom OP FOK!quote:
doe mij een singel by night voor de FP ?quote:
patat fritesquote:
Trigger en Peunaga.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over welke rest gaat dit?Is het hier zo uitgestorven dan?
een foto van de singel in de avond .. voor het weerberichtquote:
omgquote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
een foto van de singel in de avond .. voor het weerbericht
Ja die begonnen met IN Urk, toen weer Op en nu weer IN....quote:Op zondag 5 juni 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn er bij de NOS duidelijk nog niet helemaal uit...
En Uc.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trigger en Peunaga.
En Mutant ook wel. Webschip is ook weg...
Je wou je punt maken zeker?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij begon.(En ik doe er normaal nooit een punt achter)
Volgens mij kijken we gewoon over haar heen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja maar die was er laatst weer toch?
zegt degene die het azijnzeiken heeft uitgevonden ..quote:
Niet in Uc?quote:
Uiteraard. Alleen onder de rivieren zeggen ze friet. En dat soort streektaal valt op zich te begrijpen. Net zoals we hier in Sallland zeggen dat een gebeurtenis vier maand geleden is. Elders in Nederland zeggen ze "maanden".quote:
Niemand boeit dit.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen onder de rivieren zeggen ze friet. En dat soort streektaal valt op zich te begrijpen. Net zoals we hier in Sallland zeggen dat een gebeurtenis vier maand geleden is. Elders in Nederland zeggen ze "maanden".
Grote jongen, wil je een ballon?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zojuist de Weblog gebashed. Nu wachten tot Fylax mij komt quoten en het niet met me eens is.
Webschip duikt vast wel een keer weer op. Gewoon elke dag een foto van Marco Verhoef posten.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Trigger en Peunaga.
En Mutant ook wel. Webschip is ook weg...
Media kiezen voor "op Urk" omdat het gevoelig ligt. Ik lig er persoonlijk niet zo wakker van hoor. Als ik "op Urk" lees, stuur ik echt geen protestbrief. Er is wel irritanter taalgebruik.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja die begonnen met IN Urk, toen weer Op en nu weer IN....
rare mensen.
http://nos.nl/zoeken/?q=urk
Zie ook het filmpje hier.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las jouw naam vroeger als elftetterig
Alsin 11 tieten ofzo
Wanneer ga jij weer bij de frontpage?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Media kiezen voor "op Urk" omdat het gevoelig ligt. Ik lig er persoonlijk niet zo wakker van hoor. Als ik "op Urk" lees, stuur ik echt geen protestbrief. Er is wel irritanter taalgebruik.
Wat vind je van de Singel?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben een beetje klaar met punten maken, eigenlijk.
quote:
quote:
gevuld met water uit de vriezer?quote:
Laat David met rustquote:
Mij boeit het in zoverre, als het op een normale toon gevraagd/gemeld was, ik er zeker wel in mee had kunnen gaan. Maar ja, aangezien ik een bijdehand schijtwijf schijn te zijn ...quote:
Oke.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig niet. En ik ga het hier verder niet over de FP hebben.
quote:
Dat is dan ook gewoon waarheid, overigens mag je als crew geen verwijderde posts vermelden.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij boeit het in zoverre, als het op een normale toon gevraagd/gemeld was, ik er zeker wel in mee had kunnen gaan. Maar ja, aangezien ik een bijdehand schijtwijf schijn te zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |